Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Kommunikatív és segítőkész alkalmazottak mind telefonon, mind email-ben.
Balint952
2018.02.14.
Igy kéne működnie minden web shop nak
Fero25
2018.01.31.
Maximálisan elégedett vagyok: Remek kommunikáció, jó ár, gyors szállítás.
Nagy Iván
2018.02.15.
A megrendelés visszaigazolása gyors. Segítőkészek. Én ott is szereltetem a gumikat. Pontosak, gyorsak.
G. Pál
2017.07.12.
A megrendelt terméket másnapra meg is kaptam,
GregDagger
2018.02.13.
Az ügyfélszolgálat teljesen megbízható, a termékkel kapcsolatos kérdésemre nagyon precíz választ kaptam,
BigLaca
2018.01.29.

120/70R17+190/50R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Michelin ROA FRO REA TL RAD M2P BPN NEW
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.

120/70R17+190/50R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A Diablo család következő generációja a Rosso II modell utódja. Versenypályán szület...
Pirelli MR3 ROA RAD TL FRO 2CT PMP PHZ
A tervezés és fejlesztés fő szempontja volt, hogy az új generációs abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai támasztotta igényeknek. Versenypályán született, és a Superbike világbajnokságban gyűjtött tapasztalatokat is hasznosítja, a célközönség azonban egyértelműen az utca motorosa. A felhasználói igények nagyban megváltoztak a kategóriával szemben, hiszen a mai sportmotoros már nem elégszik meg a kiváló száraz tapadással, elvárja a biztonságos tapadást nedves útfelületen, hűvös időben, és mindezt hosszú távon. A Pirelli úgy döntött, hogy ezeknek a megnövekedett igényeknek megfelelően fejleszti ki a Diablo család legújabb tagját, és új szintre emeli az abroncs teljesítményét. A Rosso III kiváló választás lehet minden naked, szupersport, vagy akár könnyebb túra-sportmotor tulajdonos számára, aki megköveteli a nagyteljesítményt a sportos vezetési stílusának megfelelően. A mintázat alapján könnyen megállapítható, hogy szoros rokonságban áll a Diablo Supercorsa versenyabronccsal, hiszen a mérnökök átvették a jól azonosítható „villám” motívumot, azonban kiegészítették olyan segédmintákkal melyek segítségével hatékonyabbá vált a vízkiszorítás. A futófelület anyagösszetétele egyedülálló szabadalmaztatott keverési folyamat végeredménye, a legújabb innovatív vegyületek felhasználásával. Nagy százalékban tartalmaz szilícium-dioxidot, melyet kombinálnak a legújabb generációs lágyítókkal, gyantákkal, és polimerekkel. A hátsó abroncs futófelületén két különböző komponenst alkalmaznak. A középső kopásálló sáv a teljes futófelület 20%-át teszi ki, míg a 100%-os szilika tartalmú magas tapadási képességgel rendelkező vegyület, az abroncs két vállrészén 40-40%-os arányban helyezkedik el. Az első abroncsnál a homogén viselkedés érdekében teljes mértékben a lágyabb szilikadús keverék kerül alkalmazásra. Az abroncs profil a Superbike abroncsok fejlesztése, és gyártása során gyűjtött tapasztalatok alapján lett tervezve. A „Multi-Radius” javítja a kezelhetőséget, gyors és könnyed irányváltásokat tesz lehetővé, ugyanakkor kellően széles érintkezési felületet biztosít a kanyarívek stabil tartásához. A méretpaletta három első, és hét hátsó mérettel széles lefedettséget biztosít.

120/70R17+190/50R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Dunlop legújabb utcai szupersport abroncsa, mely tovább öregbíti a „max” jelző nélküli elődmodell...
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT
A SportSmart II-t minden tekintetben felülmúló új generációs sport abroncsot fejlesztettek a mérnökök. Az előző verzióhoz képest új anyagokat is alkalmaztak az összetétel kiválasztásakor, mellyel kifejezetten az volt a céljuk, hogy növeljék az abroncs száraz és nedves tapadását, amellett hogy a várható élettartam is növekszik. Az Endurance VB-n szerzett tapasztalatokat is felhasználták annak érdekében, hogy hosszú élettartamot biztosítsanak az abroncsnak. Az első abroncsnál JLB aramid vegyület került felhasználásra, mely csökkenti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt. A profil is változott, mely elősegíti a jobb kanyar bemeneti sebességet és az irányíthatóságot. Némiképp a mintázat is változott, elősegítve a vízkiszorítást, ezáltal pontosabb kezelhetőséget kapunk nedves útviszonyok mellett is.

120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT POWER 2CT FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! A mai napig az egyik leg kiegyensúlyozottabb közúti használatra szánt s...
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2C BPN PO2
Bár nem a leg újabb fejlesztés, a mai napig az egyik leg közkedveltebb, kiemelkedően jó ár-érték aránnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők között alkalmaztak ennél az abroncsnál egy igazán „hegyes” profilkontúrt, mely a közúti abroncsok között egyedülálló 51.2°-os dőlésszöget tett lehetővé. A távolról is felismerhető extravagáns mintázat, igazán különleges megjelenést kölcsönöz motorunknak. A 2CT technológia a kategóriában egyedülálló futásteljesítményt biztosít, a kanyarokban pedig kompromisszumoktól mentes maximális tapadást.
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.

120/70R17+190/50R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A Diablo család következő generációja a Rosso II modell utódja. Versenypályán szület...
Leírás
Pirelli MR3 ROA RAD TL FRO 2CT PMP PHZ
A tervezés és fejlesztés fő szempontja volt, hogy az új generációs abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai támasztotta igényeknek. Versenypályán született, és a Superbike világbajnokságban gyűjtött tapasztalatokat is hasznosítja, a célközönség azonban egyértelműen az utca motorosa. A felhasználói igények nagyban megváltoztak a kategóriával szemben, hiszen a mai sportmotoros már nem elégszik meg a kiváló száraz tapadással, elvárja a biztonságos tapadást nedves útfelületen, hűvös időben, és mindezt hosszú távon. A Pirelli úgy döntött, hogy ezeknek a megnövekedett igényeknek megfelelően fejleszti ki a Diablo család legújabb tagját, és új szintre emeli az abroncs teljesítményét. A Rosso III kiváló választás lehet minden naked, szupersport, vagy akár könnyebb túra-sportmotor tulajdonos számára, aki megköveteli a nagyteljesítményt a sportos vezetési stílusának megfelelően. A mintázat alapján könnyen megállapítható, hogy szoros rokonságban áll a Diablo Supercorsa versenyabronccsal, hiszen a mérnökök átvették a jól azonosítható „villám” motívumot, azonban kiegészítették olyan segédmintákkal melyek segítségével hatékonyabbá vált a vízkiszorítás. A futófelület anyagösszetétele egyedülálló szabadalmaztatott keverési folyamat végeredménye, a legújabb innovatív vegyületek felhasználásával. Nagy százalékban tartalmaz szilícium-dioxidot, melyet kombinálnak a legújabb generációs lágyítókkal, gyantákkal, és polimerekkel. A hátsó abroncs futófelületén két különböző komponenst alkalmaznak. A középső kopásálló sáv a teljes futófelület 20%-át teszi ki, míg a 100%-os szilika tartalmú magas tapadási képességgel rendelkező vegyület, az abroncs két vállrészén 40-40%-os arányban helyezkedik el. Az első abroncsnál a homogén viselkedés érdekében teljes mértékben a lágyabb szilikadús keverék kerül alkalmazásra. Az abroncs profil a Superbike abroncsok fejlesztése, és gyártása során gyűjtött tapasztalatok alapján lett tervezve. A „Multi-Radius” javítja a kezelhetőséget, gyors és könnyed irányváltásokat tesz lehetővé, ugyanakkor kellően széles érintkezési felületet biztosít a kanyarívek stabil tartásához. A méretpaletta három első, és hét hátsó mérettel széles lefedettséget biztosít.
120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT POWER 2CT FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT POWER 2CT FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! A mai napig az egyik leg kiegyensúlyozottabb közúti használatra szánt s...
Leírás
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2C BPN PO2
Bár nem a leg újabb fejlesztés, a mai napig az egyik leg közkedveltebb, kiemelkedően jó ár-érték aránnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők között alkalmaztak ennél az abroncsnál egy igazán „hegyes” profilkontúrt, mely a közúti abroncsok között egyedülálló 51.2°-os dőlésszöget tett lehetővé. A távolról is felismerhető extravagáns mintázat, igazán különleges megjelenést kölcsönöz motorunknak. A 2CT technológia a kategóriában egyedülálló futásteljesítményt biztosít, a kanyarokban pedig kompromisszumoktól mentes maximális tapadást.
120/70R17+190/50R17 DUNLOP QUALIFIER FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/50R17 DUNLOP QUALIFIER FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! A Qualifier egy rendkívül megbízható, hagyományos egy komponensű spor...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA JLB 1CT
Hosszú sikeres múltra visszatekintő sport abroncs, melyet számtalan elégedett felhasználó által alátámasztott kiemelkedő teljesítmény és megbízhatóság jellemez. Az utánozhatatlan ár-érték aránya miatt a mai napig szerepel a Dunlop kínálatában. Mivel az első modell legyártása óta folyamatosan végeznek apró változtatásokat, így az egyik leg kiforrottabb termék a palettán. Hagyományos egy komponensű futófelülete ellenére, általános sportos felhasználás mellett igen jó futásteljesítménnyel rendelkezik. Kisebb teljesítményű sportmotorokra, vagy a határokat kevésbé feszegető felhasználók számra az egyik leg ideálisabb választás.
Az ár az első és hátsó gumi együtt.
120/70R17+190/50R17 PIRELLI DIABLO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/50R17 PIRELLI DIABLO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Csak sportmotorosoknak. Többszörös tesztgyőztes , kiváló utcai sportgumi, akár pályanapokra is.
Leírás
Pirelli ROA FRO REA TL RAD 1CT ITA
Csak sportmotorosoknak. Többszörös tesztgyőztes , kiváló utcai sportgumi, akár pályanapokra is.
120/70R17+190/50R17 PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/50R17 PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! 2010-es fejlesztés, a Diablo Rosso Corsa hypersport abroncs egyesíti a pály...
Leírás
Pirelli ROA RAD TL FRO REA 2CT ITA BPN
Az első és hátsó együtt! By Troy Bayliss! A Diablo Rosso Corsa speciális technológiák keveréke. Az Enhanced Patch Technology (EPT) minden dőlésszögnél optimális tapadási felületet ad, három zónás futófelülete az új keverékkel garantálja a középső zóna kop

120/70R17+190/50R17 BRIDGESTONE S20 EVO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! A többszörös tesztgyőztes S20 hypersport abroncs 2014-es továbbfejlesztett...
Leírás
Bridgestone RAD TL FRO REA 3LC HT SIL NPT RCP
Az első és hátsó együtt! Az S20 modell sikere, és eredményei után a Bridgestone mérnökei szünet nélkül azon dolgoznak, hogy a Moto Gp sorozatban megszerzett tudást is eredményesen hasznosítva, egyre fejlettebb gyártástechnológiákat alkalmazva, tegyék a jót jobbá, a további sikeres teszteredmények és a felhasználók elégedettsége érdekében. Az első abroncs új övrendszere (Tuned Belt Package) növeli a stabilitást, elősegíti a pontos visszajelzéseket, és kiemelkedő kezelhetőséget biztosít. Az új hátsó abroncs immár 5 zónás, így a dőlésszög függvényében mindig a leg optimálisabb keveréken motorozhatunk. Az új összetevőkkel, és a NanoPro-Tech technológiával együtt pedig kiváló arányt nyújt a tapadás, és a gördülési ellenállás között. A fejlesztések eredményeként 22%-al tartósabb elődjénél.

120/70R17+190/50R17 METZELER M7 RR FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Man TT-n felhalmozott közúti versenyzés során szerzett tapasztalatok alapján fejlesztett szuperspo...
Leírás
Metzeler M7P ROA RAD TL FRO REA 2CT INT CMT OSR
A Sportec M7 RR lehetővé teszi a rendkívül sportos stílusú motorozást, akár vizes úton, vagy hűvösebb időben is. Az utcai versenyzés során szerzett tapasztalatait felhasználva a gyártó új profilt, új szerkezeti elemeket, és új komponens technológiát alkalmaz. Tekintettel arra, hogy a közúton fellelhető útviszonyok nem mindig ideálisak, az új M7 RR egy 100%-ban szilikadús keverékből álló futófelülettel rendelkezik 2 komponensű kiosztásban, az Interact övbetét-rendszer mellett. A korábbi Sportec M5 Interact modellnél a modernebb anyagfelhasználás és a kétkomponensű gyártásnak köszönhetően, 20%-al tartósabb.
120/70R17+190/50R17 BRIDGESTONE S21 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/50R17 BRIDGESTONE S21 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A hypersport abroncsok új generációja megérkezett. Az S20Evo újratervezett, továbbfe...
Leírás
Bridgestone ROA RAD TL FRO REA 3LC HT NPT RCP
A Bridgestone „S” szériájának új tagja, a korábbi teszt győztes S20 Evo modell közvetlen utódja. Kulcsjellemzője, a megnövekedett száraz tapadás, a kiemelkedő nedves tapadás megőrzése mellett. Ennek érdekében egy vadonatúj vegyületet (EMC) alkalmaz a Bridgestone, az első és hátsó abroncsoknál egyaránt. Az EMC vegyület segít növelni a tapadást, és szabályozni az abroncs belső hőmérsékletét, ami extrém igénybevétel esetén is lineáris teljesítményt nyújt. A futófelületi keverékek kiosztása elöl 3, hátul pedig 5 zónában történik. Az új zóna kiosztásoknak köszönhetően akár 36%-al tartósabb lehet elődjénél. A speciális 3D-s mintázat kiemelkedő teljesítményt nyújt nedves útfelületen, és növeli a futófelület szerkezeti merevségét, ami javítja a kigyorsítások stabilitását száraz útfelületen. Az újításoknak köszönhetően nagyobb belépősebességet, és kanyarstabilitást biztosít, mint az S20 modell.
120/70R17+190/50R17 PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA II FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/50R17 PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA II FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Csúcsteljesítményre hangolva. A Rosso Corsa II a Pirelli kizárólag utcai abroncsai közül a legnagyob...
Leírás
Pirelli ROA FRO TL RAD 2CT ITA PMP PHZ
A méltán híres DIABLO család legújabb tagja a modern sportmotorok megnövekedett teljesítményéhez igazodva. A Pirelli 15 éve hivatalos beszállítója a SuperBike világbajnokság sorozatának, így szinte kimeríthetetlen tapasztalattal rendelkezik a sport gumik gyártását illetően. A sok ismeretet felhalmozva és alkalmazva a Rosso Corsa II gyártásával megalkották a mai megnövekedett igényekhez legjobban illő magas teljesítményű hypersport abroncsot. Az első olyan Pirelli sport abroncs melynél már mind a két guminál alkalmazták az eltérő gumikeverékek használatát, nagy hangsúlyt fektetve ezzel a hosszabb futásteljesítmény mellett elérhető maximális tapadásra. Ezt nemcsak ennek a gyártási elvnek az alkalmazásával, hanem új szerkezeti felépítéssel és mintázattal tökéletesítették. A hátsó abroncs a szebb kopáskép érdekében a teljes futófelületet vizsgálva 5 zónára osztott. Ez nem csak azt feltételezi a motoros számára, hogy a legtöbbet hozhatja ki az abroncsnak köszönhetően magából és a motorjából, hanem arra is következtetést enged, hogy egy igen magas minőségű abronccsal áll szembe. Az eddiginél még nagyobb érintkezési felület jellemzi ezt a modellt. A minimális negatív mintának köszönhetően nagy egybefüggő slick felületekkel találkozunk, ami a mindennapi sokoldalúság és használhatóság mellett alkalmassá teszi az abroncsot hobbi szintű alkalmi versenypályás motorozásra is. A gyártó szlogenje erre az abroncsra: „minden nap egy verseny nap”

120/70R17+190/50R17 BRIDGESTONE BT016PRO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! A méltán híres BT016 továbbfejlesztett változata. A PRO jelzés modern...
Leírás
Bridgestone ROA RAD TL FRO REA 3LC HT MS
A Bt016 Pro, mintázatában azonos, ám számtalan egyéb jellemzőjében eltér az elődjétől. Az első abroncs változatlanul háromzónás (3LC), a hátsó abroncs esetében szintén három zónát alkalmaz a gyártó a korábbi öt helyett. A jól bevált mintázat bizonyítottan kiemelkedő teljesítményt nyújt nedves aszfalton, amit sikerült tovább javítaniuk a mérnököknek a szilika adalék mennyiségének növelésével. A kellőképpen hegyes profilkialakítás nagyfokú stabilitást nyújt a legnagyobb dőlésszögek esetén. 2011-es megjelenése óta, etalonná vált a tartós szupersport abroncsok körében.
Az ínyenceknek tartogat meglepetést, a felületén lévő öt ikon segítségével nyomonkövethető, hogy mekkorákat döntesz. Az ötféle eltérő feszítésű zóna a többkomponensű gumikra jellemző egyenetlen elhasználódást védi ki, az acélszálak pontos és tudatos beáll
120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT POWER FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT POWER FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár alső hátsó együtt! Az ár, és a teljesítmény tökéletes aránya, hagyományos egy komponensű futóf...
Leírás
Michelin ROA RAD TL FRO REA 1CT BPN PO2
A fejlesztés azokból az időkből származik, amikor a Michelin forradalmasította a szupersport abroncs piacot. A mai napig gyártásban lévő Power, az új mintázatok mellett a kiemelkedő ár-érték aránya miatt lehet remek választás. Különleges messziről is jól felismerhető sportos mintázata, egyedi megjelenést kölcsönöz motorunknak. Az elsők között rendelkezett igazán „hegyes” komoly dőlésszögeket is lehetővé tevő profil kontúrral. Magas futásteljesítménye miatt is rendkívül gazdaságos megoldás.
120/70R17+190/50R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/50R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Dunlop legújabb utcai szupersport abroncsa, mely tovább öregbíti a „max” jelző nélküli elődmodell...
Leírás
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT
A SportSmart II-t minden tekintetben felülmúló új generációs sport abroncsot fejlesztettek a mérnökök. Az előző verzióhoz képest új anyagokat is alkalmaztak az összetétel kiválasztásakor, mellyel kifejezetten az volt a céljuk, hogy növeljék az abroncs száraz és nedves tapadását, amellett hogy a várható élettartam is növekszik. Az Endurance VB-n szerzett tapasztalatokat is felhasználták annak érdekében, hogy hosszú élettartamot biztosítsanak az abroncsnak. Az első abroncsnál JLB aramid vegyület került felhasználásra, mely csökkenti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt. A profil is változott, mely elősegíti a jobb kanyar bemeneti sebességet és az irányíthatóságot. Némiképp a mintázat is változott, elősegítve a vízkiszorítást, ezáltal pontosabb kezelhetőséget kapunk nedves útviszonyok mellett is.
  • 1 /2

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ