Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Gyors, pontos, megbízható. Örülök hogy rátaláltam!
Lacika
2018.08.08.
Igy kéne működnie minden web shop nak
Fero25
2018.12.18.
Jó a tanácsadás, jók az árak.
Mélykuti Gábor
2018.11.01.
A megrendelt terméket másnapra meg is kaptam,
GregDagger
2018.09.14.
Kommunikatív és segítőkész alkalmazottak mind telefonon, mind email-ben.
Balint952
2018.08.18.
Az ügyfélszolgálat teljesen megbízható, a termékkel kapcsolatos kérdésemre nagyon precíz választ kaptam,
BigLaca
2018.12.21.

120/70R17+160/60R17 MICHELIN ROAD 5 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A túrázók álma, a sokoldalúság mestere, a Road széria minden tudását egy abroncsban egyesítő Road 5....
Michelin 2AT ROA FRO TL RAD REA M2C XST
Napjaink legismertebb motorgumi szériája a Michelin által megalkotott Road sorozat, mely tökéletesen kiszolgálta az elmúlt évtizedekben a modern kor motorozási igényeit. Ezt a sikerességet koronázta meg a Road 4 érkezése, melyet soha nem látott népszerűség övezett, a 2014-es megjelenési évétől 2017-ig több mint 1,5 millió példány gurult az utakon. Az abroncs sikerességét nem is felejtették el a francia mérnökök, ami a mintázatot illeti, több a Road 4-ben is használt kialakítást megtalálunk a Road 5-ön, amellett, hogy az éppen aktuális sportabroncs, a Power RS mintaárkai is jelentősen megihlették az új futófelületi kialakítást. Ennek köszönhetőek a rendkívül mély vízelvezető csatornák megjelenése a Road 5-ön, melyek kiegészülve a már korábban is használt vízelvezető furatokkal és megújult XST Evo lamellarendszerrel, biztosítják a Road 5 tökéletes nedves tapadását. Kívülről egyszerű, vékony lamelláknak látszanak, a lényeg azonban belül van, mely magyarázatot ad a kivételes működésre is: a lamella alsó részei egyre szélesednek, tehát a kopás mértékével a mintamélység csökken, a mintacsatorna szélessége viszont nő. Így marad konstans az abroncs vízkiszorítási teljesítménye az életciklusa jelentős részében. A Michelin kivételes figyelemmel kíséri a motorosok igényeit, melyek között talán az egyik legfontosabb a rövid féktáv, valamint ennek a gyakori romlása a kopással párhuzamosan. Nincs kétség, a franciák egész fejezetet lapoztak a fejlesztések nagykönyvében: a Road 5 több mint 5.000 km után is képes olyan rövid féktávra, mint a korábbi tesztgyőztes előd, a Road 4. Természetesen a franciák a száraz tapadásról sem feledkeztek meg és a jól bevált 2CT technológiát fejlesztették tovább 2CT+-ra oly módon, hogy a középrészben található kemény keverék – mely az abroncs hosszú futásteljesítményét biztosítja – bekerült a vállrészeken található lágy keverékek alá, így sokkal stabilabbá vált az abroncs a gyors kanyarokban és az agresszív kigyorsításoknál. E tulajdonságokat a Michelin az ACT+ technológiával ragozza tovább, mely egy speciális szerkezeti felépítés szabadalmaztatott módja. A karkaszt a peremhuzalok megkerülésével egészen a vállrészekig fordítják vissza, ami dupla oldalfal merevítést eredményez, így a motorunk nem veszít a stabilitásából a kanyarokban, és mindig kitűnő visszajelzéseket ad. Természetesen ezekre nincs szükség az abroncs koronarészében, a futófelület alatti részen, ahol lényegesebben vékonyabbak a szövetrétegek, így lesz a motorozás komfortos, élvezetes. Ha megfigyeljük a Road 5 mintázatát, könnyű észrevenni, hogy megváltozott a mintacsatornák kiosztása, és elhelyezkedése a futófelületen. A sportosság jegyében kevesebb negatív minta került a vállrészekre, ami megnövekedett tapadást eredményez a gyors kanyarokban. Összegezve, a francia gyáróriás megalkotta a modern korszak tökéletes abroncsát a Road 5 személyében, mely a sporttúra szegmens sportosabb motorosai számára is kitűnő választás, arról nem beszélve, hogy a Total Performance égisze alatt a Michelin tökéletesen megoldja a változékony körülmények közötti biztonságos motorozás kérdését is, páratlan technológiákat felvonultatva a tökéletes nedves tapadás eléréséhez.

120/70R17+160/60R17 PIRELLI ANGEL GT II FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Egy újabb angyal született meg a motorosokért, nevezetesen az Angel GT II. Elődjéhez mérten még jobb...
Pirelli ROA FRO TL RAD PHZ 2CT PMP MRA MOJ
Az új szezon kezdetével új abroncs is érkezik a megszállott túramotorosoknak. A kategória számos fontos jellemzővel bír, ami már manapság elvárásnak is minősül. A verseny ebben a szegmensben igen kiélezett, így nem csak megfelelve a piaci igényeknek, de a saját magukkal szemben támasztott követeléseknek is eleget kellett tennie a gyártónak. Ennek fényében fejlesztették az aktuális modellt. Módosított mintacsatornákat kapott, melyeknek elhelyezése is változott, legfőképp az első abroncsál jelentős a módosítás. A középen elhelyezett egymással párhuzamosan futó vízelvezetők, javítják az egyenes futást és a nedves felületen történő kezelhetőséget és stabilitást javítják. Ezek a minták összedolgoznak a hátsó abroncson kialakításával. Az elődmodell kissé sarkalatos pontjának számító élettartamon is dolgoztak, így egy módosított 2 komponensű felépítésnek köszönhetően ez is pozitív irányban változott. A Pirelli mindig is a sportos beállítottságú abroncsairól volt ismert, így ezt a jellemzőt sem hagyhatták változatlanul. Némiképp hegyesebb profil és anyagösszetételét tekintve is egy újabb irányvonal jellemzi. Ez azoknak a motorosoknak kedvez akik egy hosszabb monoton táv megtétele után egy szerpentinhez érve nem akarják sokat mérsékelni a tempót és élvezettel, biztonsággal akarják a kanyarokat teljesíteni.

120/70R17+160/60R17 METZELER ROADTEC 01 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! Radikális újítás a Metzeler sport-túra palettáján. A fejlesztések középpontjában el...
Metzeler ROA RAD TL FRO REA 2CT CMT FCM OSR R1M
A fejlesztések során a fókusz a kiemelkedő tapadás volt nedves és csúszós útfelületeken, a hosszú futásteljesítmény, és a nagyfokú alkalmazkodási képesség különböző motorokhoz, és motorozási stílusokhoz. A Roadtec 01 képes biztosítani a tapadást a legkülönfélébb aszfalttípusokon, az időjárástól, és a hőmérséklettől függetlenül. Ez soha nem tapasztalt biztonságérzetet nyújt a motoros számára, amikor kanyarodik, fékez, vagy gyorsít. Mindezt lehetővé teszi a teljesen újratervezett mintázat, és a kétkomponensű futófelület. A futófelület kialakításának jellemzői a nagyszámú mintaárok, melyeknek egy része keresztirányú a forgással, így növeli a mechanikai tapadást. A mintázat jobb vízkiszorítást is biztosít az előd Z8 modellhez képest, az újszerű elhelyezésének és az új geometriának köszönhetően, mely annak függvényében lett finom hangolva, hogy a motoros egyenesen halad, vagy épp kanyarodik. A futásteljesítmény és a tapadás növelésének érdekében a hátsó abroncson 30-70% arányban két különböző keveréket alkalmaznak. A középső 30%-os sávon kopásálló, magas széntartalmú vegyület található a kiemelkedő futásteljesítmény érdekében, míg a maradék 70% ami az abroncs vállrészét alkotja, magas szilika tartalmú lágy keverék, ami nedves úton, és csúszós felületeken is képes megbízható tapadást nyújtani. Az első abroncs homogén futófelülettel rendelkezik, ahol a szilikadús magas kémiai tapadást biztosító keverék kerül alkalmazásra. A vezető így mindig konstans tapadásra számíthat az első abroncs felől. A hátsó abroncs érintkezési felülete egyenes futásnál szélesebb, viszont rövidebb, ami csökkenti a súrlódást, és az ezzel járó hőképződést és túlzott kopást. Ez főleg a nagysúlyú túramotorok esetében jelent megnövekedett élettartamot. A Metzeler Interact változó feszességű 0°-os acélöv szerkezet csökkenti a dinamikus erők okozta rezgéseket, és vibrációt, ugyanakkor tökéletesen követik az aszfalt textúráját, ami kivételes komfortot nyújt egyenesben, és kiemelkedő stabilitást a kanyarív követése közben. A HWM (Heavy Wight Motocycle) verzió, speciálisan a nagysúlyú túramotorok igényeinek megfelelő jellemzőkkel bír. Az oldalfalat alkotó keverék összetevője változik, illetve duplarétegű karkaszra épül az abroncs. A módosításoknak köszönhetően extra stabilitást nyújt minden nagysúlyú túramotor számára.

120/70R17+160/60R17 DUNLOP GPR 300 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A GPR 300 egy új termékcsoportot teremtett azoknak a felhasználóknak, akik sportos túra abroncsot ke...
Dunlop ROA RAD TL FRO REA DG3
60.902 ,- Ft
54.990 ,- Ft
Szállítási időt kérek
Egy teljesen új futófelületi mintázat, mely tökéletes teljesítményt nyújt városi körülmények között is. A mintacsatornák egységes elosztása optimalizálja a futófelület merevségét, és stabilitását, főleg fékezés során. A speciálisan elhelyezett, és megnövelt mennyiségű mintacsatorna csökkenti az aquaplaning lehetőségét. Az abroncs szerkezete könnyű, és rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetőség, és stabilitás érdekében. A szilikadús keverék kiváló nedves tapadást, és magas futásteljesítményt biztosít.
Az új XST+ technológiának köszönhetően, gyorsabban áll meg vizes úton, mint bármely konkurense a kategóriában. A Dekra Test Center által végzett független tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenytárshoz mérten, 17%-al rövidebb fékútra képes, nedves úton pedig 24%-al teljesít jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddiginél biztonságosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, így nem kell többé aggódnunk, ha jön az eső, vagy ha városi körülmények között festett útfelületen kell vészfékeznünk. A továbbfejlesztett 2CT futófelületnek köszönhetően, akár 20%-al tartósabb elődjénél, így igazán remek ár-érték arányt biztosít. Az új szilikával feltöltött gumikeverék, kiváló tapadást biztosít a legtöbb útfelületen. A keresztlamellák éleinek letörése sokkal csendesebb gördülést tesz lehetővé, és a rendellenes kopás lehetőségét is csökkenti az extrém nehéz túramotorok esetében. Jellemző alkalmazás: BMW R1200R, Kawasaki ER6, Z800E, Suzuki 1250 Bandit, Honda VFR 1200, Yamaha FZ8, XJ6, MT-09, Honda CBF 1000, NC700, CB500.
120/70R17+160/60R17 MICHELIN ROAD 5 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+160/60R17 MICHELIN ROAD 5 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A túrázók álma, a sokoldalúság mestere, a Road széria minden tudását egy abroncsban egyesítő Road 5....
Leírás
Michelin 2AT ROA FRO TL RAD REA M2C XST
Napjaink legismertebb motorgumi szériája a Michelin által megalkotott Road sorozat, mely tökéletesen kiszolgálta az elmúlt évtizedekben a modern kor motorozási igényeit. Ezt a sikerességet koronázta meg a Road 4 érkezése, melyet soha nem látott népszerűség övezett, a 2014-es megjelenési évétől 2017-ig több mint 1,5 millió példány gurult az utakon. Az abroncs sikerességét nem is felejtették el a francia mérnökök, ami a mintázatot illeti, több a Road 4-ben is használt kialakítást megtalálunk a Road 5-ön, amellett, hogy az éppen aktuális sportabroncs, a Power RS mintaárkai is jelentősen megihlették az új futófelületi kialakítást. Ennek köszönhetőek a rendkívül mély vízelvezető csatornák megjelenése a Road 5-ön, melyek kiegészülve a már korábban is használt vízelvezető furatokkal és megújult XST Evo lamellarendszerrel, biztosítják a Road 5 tökéletes nedves tapadását. Kívülről egyszerű, vékony lamelláknak látszanak, a lényeg azonban belül van, mely magyarázatot ad a kivételes működésre is: a lamella alsó részei egyre szélesednek, tehát a kopás mértékével a mintamélység csökken, a mintacsatorna szélessége viszont nő. Így marad konstans az abroncs vízkiszorítási teljesítménye az életciklusa jelentős részében. A Michelin kivételes figyelemmel kíséri a motorosok igényeit, melyek között talán az egyik legfontosabb a rövid féktáv, valamint ennek a gyakori romlása a kopással párhuzamosan. Nincs kétség, a franciák egész fejezetet lapoztak a fejlesztések nagykönyvében: a Road 5 több mint 5.000 km után is képes olyan rövid féktávra, mint a korábbi tesztgyőztes előd, a Road 4. Természetesen a franciák a száraz tapadásról sem feledkeztek meg és a jól bevált 2CT technológiát fejlesztették tovább 2CT+-ra oly módon, hogy a középrészben található kemény keverék – mely az abroncs hosszú futásteljesítményét biztosítja – bekerült a vállrészeken található lágy keverékek alá, így sokkal stabilabbá vált az abroncs a gyors kanyarokban és az agresszív kigyorsításoknál. E tulajdonságokat a Michelin az ACT+ technológiával ragozza tovább, mely egy speciális szerkezeti felépítés szabadalmaztatott módja. A karkaszt a peremhuzalok megkerülésével egészen a vállrészekig fordítják vissza, ami dupla oldalfal merevítést eredményez, így a motorunk nem veszít a stabilitásából a kanyarokban, és mindig kitűnő visszajelzéseket ad. Természetesen ezekre nincs szükség az abroncs koronarészében, a futófelület alatti részen, ahol lényegesebben vékonyabbak a szövetrétegek, így lesz a motorozás komfortos, élvezetes. Ha megfigyeljük a Road 5 mintázatát, könnyű észrevenni, hogy megváltozott a mintacsatornák kiosztása, és elhelyezkedése a futófelületen. A sportosság jegyében kevesebb negatív minta került a vállrészekre, ami megnövekedett tapadást eredményez a gyors kanyarokban. Összegezve, a francia gyáróriás megalkotta a modern korszak tökéletes abroncsát a Road 5 személyében, mely a sporttúra szegmens sportosabb motorosai számára is kitűnő választás, arról nem beszélve, hogy a Total Performance égisze alatt a Michelin tökéletesen megoldja a változékony körülmények közötti biztonságos motorozás kérdését is, páratlan technológiákat felvonultatva a tökéletes nedves tapadás eléréséhez.
120/70R17+160/60R17 MICHELIN PILOT ROAD 2 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+160/60R17 MICHELIN PILOT ROAD 2 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! Minden idők egyik legsikeresebb túra-sport abroncsa, kétkomponensű futóf...
Leírás
Michelin ROA RAD TL FRO M2C BPN RPL
Miért is kellene, hogy az abroncsunk kiemelkedően teljesítsen egy jellemzőben, ha lehet mindenben jó? A Pilot Road 2 egy igazán kiegyensúlyozott jellemzőkkel bíró túra-sport abroncs. A 2Ct futófelület kiváló egyensúlyt teremt a futásteljesítmény, és a tapadás között. A vállrész felé futó mintaárok az első és a hátsó abroncs esetén is kiváló nedves tapadást biztosít. Az ívelt profilkiképzés pedig rendkívül precíz irányíthatóságot tesz lehetővé, gazdag visszajelzések mellett.
120/70R17+160/60R17 PIRELLI ANGEL ST FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+160/60R17 PIRELLI ANGEL ST FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! Angyal vagy ördög vagy? Megmutatja a gumid! A sport-túra gumik új tagja a P...
Leírás
Pirelli ROA RAD TL FRO REA ITA 1CT BP
Az első és hátsó együtt! Soha nem tapasztalt biztonságérzet hideg és esős időben is, a túrázók álma.
120/70R17+160/60R17 PIRELLI ANGEL GT II FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+160/60R17 PIRELLI ANGEL GT II FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Egy újabb angyal született meg a motorosokért, nevezetesen az Angel GT II. Elődjéhez mérten még jobb...
Leírás
Pirelli ROA FRO TL RAD PHZ 2CT PMP MRA MOJ
Az új szezon kezdetével új abroncs is érkezik a megszállott túramotorosoknak. A kategória számos fontos jellemzővel bír, ami már manapság elvárásnak is minősül. A verseny ebben a szegmensben igen kiélezett, így nem csak megfelelve a piaci igényeknek, de a saját magukkal szemben támasztott követeléseknek is eleget kellett tennie a gyártónak. Ennek fényében fejlesztették az aktuális modellt. Módosított mintacsatornákat kapott, melyeknek elhelyezése is változott, legfőképp az első abroncsál jelentős a módosítás. A középen elhelyezett egymással párhuzamosan futó vízelvezetők, javítják az egyenes futást és a nedves felületen történő kezelhetőséget és stabilitást javítják. Ezek a minták összedolgoznak a hátsó abroncson kialakításával. Az elődmodell kissé sarkalatos pontjának számító élettartamon is dolgoztak, így egy módosított 2 komponensű felépítésnek köszönhetően ez is pozitív irányban változott. A Pirelli mindig is a sportos beállítottságú abroncsairól volt ismert, így ezt a jellemzőt sem hagyhatták változatlanul. Némiképp hegyesebb profil és anyagösszetételét tekintve is egy újabb irányvonal jellemzi. Ez azoknak a motorosoknak kedvez akik egy hosszabb monoton táv megtétele után egy szerpentinhez érve nem akarják sokat mérsékelni a tempót és élvezettel, biztonsággal akarják a kanyarokat teljesíteni.
120/70R17+160/60R17 CONTINENTAL CONTI ROADATTACK 2 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+160/60R17 CONTINENTAL CONTI ROADATTACK 2 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Road Attack második szériáját az átlagon felüli tapadás jellemzi a túra-sport kategóriától elvárta...
Leírás
Continental ROA FRO REA TL RAD MGP BC ZDG BPN
A Traction Skin gyártási eljárás során érdesített futófelületet jelent, ami csökkenti a bekoptatási fázis veszélyeit. Azonnal kész a használatra! A Continous Compound technológia, változó keménységű futófelületet jelöl, ami elősegíti az abroncs homogén kopását, és mindig a dőlésszögnek megfelelő tapadást biztosít számunkra. A Conti versenyabroncsaiban is megtalálható Black Chili adalék gyors bemelegedést tesz lehetővé, hűvösebb időben is.
120/70R17+160/60R17 DUNLOP ROADSMART FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+160/60R17 DUNLOP ROADSMART FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első hátsó együtt! A Roadsmart megjelenése új mérföldkövet jelentett. Elmosta a határokat a kivál...
Leírás
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB BPN
2008-as megjelenésekor felrázta a motorabroncs piacot, kiemelkedő tudásával. Azóta számtalan elégedett felhasználó élvezhette a fejlesztések pozitív hatásait. Az elsők között alkalmazott szilika adalék nagymértékben javítja a nedves tapadást, és a keverék rugalmasságának fokozása miatt magasabb élettartamot is szavatol. A Jointless Belt folytonosan feltekercselt övszerkezetet jelent, amivel sikerült csökkenteni az abroncs súlyát, és fokozni a stabilitást illetve a komfortot. A különleges futófelületi mintázat, széles mintaárkokkal fokozza a vízkiszorítás hatékonyságát.

120/70R17+160/60R17 METZELER ROADTEC 01 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! Radikális újítás a Metzeler sport-túra palettáján. A fejlesztések középpontjában el...
Leírás
Metzeler ROA RAD TL FRO REA 2CT CMT FCM OSR R1M
A fejlesztések során a fókusz a kiemelkedő tapadás volt nedves és csúszós útfelületeken, a hosszú futásteljesítmény, és a nagyfokú alkalmazkodási képesség különböző motorokhoz, és motorozási stílusokhoz. A Roadtec 01 képes biztosítani a tapadást a legkülönfélébb aszfalttípusokon, az időjárástól, és a hőmérséklettől függetlenül. Ez soha nem tapasztalt biztonságérzetet nyújt a motoros számára, amikor kanyarodik, fékez, vagy gyorsít. Mindezt lehetővé teszi a teljesen újratervezett mintázat, és a kétkomponensű futófelület. A futófelület kialakításának jellemzői a nagyszámú mintaárok, melyeknek egy része keresztirányú a forgással, így növeli a mechanikai tapadást. A mintázat jobb vízkiszorítást is biztosít az előd Z8 modellhez képest, az újszerű elhelyezésének és az új geometriának köszönhetően, mely annak függvényében lett finom hangolva, hogy a motoros egyenesen halad, vagy épp kanyarodik. A futásteljesítmény és a tapadás növelésének érdekében a hátsó abroncson 30-70% arányban két különböző keveréket alkalmaznak. A középső 30%-os sávon kopásálló, magas széntartalmú vegyület található a kiemelkedő futásteljesítmény érdekében, míg a maradék 70% ami az abroncs vállrészét alkotja, magas szilika tartalmú lágy keverék, ami nedves úton, és csúszós felületeken is képes megbízható tapadást nyújtani. Az első abroncs homogén futófelülettel rendelkezik, ahol a szilikadús magas kémiai tapadást biztosító keverék kerül alkalmazásra. A vezető így mindig konstans tapadásra számíthat az első abroncs felől. A hátsó abroncs érintkezési felülete egyenes futásnál szélesebb, viszont rövidebb, ami csökkenti a súrlódást, és az ezzel járó hőképződést és túlzott kopást. Ez főleg a nagysúlyú túramotorok esetében jelent megnövekedett élettartamot. A Metzeler Interact változó feszességű 0°-os acélöv szerkezet csökkenti a dinamikus erők okozta rezgéseket, és vibrációt, ugyanakkor tökéletesen követik az aszfalt textúráját, ami kivételes komfortot nyújt egyenesben, és kiemelkedő stabilitást a kanyarív követése közben. A HWM (Heavy Wight Motocycle) verzió, speciálisan a nagysúlyú túramotorok igényeinek megfelelő jellemzőkkel bír. Az oldalfalat alkotó keverék összetevője változik, illetve duplarétegű karkaszra épül az abroncs. A módosításoknak köszönhetően extra stabilitást nyújt minden nagysúlyú túramotor számára.
Az 500ccm-es kategória királya, a radiál szerkezet minden előnyével. A diagonál versenytársakhoz képest lényegesen magasabb utazási komfort, és optimálisabb érintkezési felület az útfelülettel, melynek következménye a jobb irányíthatóság , és a nagyobb tapadás.
120/70R17+160/60R17 METZELER ROADTEC Z6 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+160/60R17 METZELER ROADTEC Z6 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár együtt az első és hátsó gumi! A magas szilikaaránnyal készült abroncs kiváló tapadást biztosít...
Leírás
Metzeler ROA RAD TL FRO REA 1CT BPN
A Roadtec Z6 abroncsot komputerszimulációk alapján olyan belső szerkezettel látták el, hogy az összes dőlési szögben a legideálisabban deformálódjon az úttestre. A METZELER nullafokos övét poliészterben sodort acélszálak képezik. Ez biztosítja, hogy a fut
120/70R17+160/60R17 DUNLOP GPR 300 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+160/60R17 DUNLOP GPR 300 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A GPR 300 egy új termékcsoportot teremtett azoknak a felhasználóknak, akik sportos túra abroncsot ke...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA DG3
Egy teljesen új futófelületi mintázat, mely tökéletes teljesítményt nyújt városi körülmények között is. A mintacsatornák egységes elosztása optimalizálja a futófelület merevségét, és stabilitását, főleg fékezés során. A speciálisan elhelyezett, és megnövelt mennyiségű mintacsatorna csökkenti az aquaplaning lehetőségét. Az abroncs szerkezete könnyű, és rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetőség, és stabilitás érdekében. A szilikadús keverék kiváló nedves tapadást, és magas futásteljesítményt biztosít.
120/70R17+160/60R17 CONTINENTAL CONTI ROADATTACK 3 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+160/60R17 CONTINENTAL CONTI ROADATTACK 3 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A RoadAttack 2 EVO méltó utódjának szánt csúcs kategóriás sport/túra abroncs a RoadAttack 3. Olyan m...
Leírás
Continental ROA FRO REA TL RAD MGP BC ZDG BPN
Az abroncsban megtalálhatóak azok a fejlesztési irányvonalak amelyek egy modern, jó menettulajdonságokkal felvértezett gumivá teszik a harmadik generációs Attack abroncsot. Egyidejűleg mutatkozik be a Sport Attack 3-mal, így a gyártás során sok közös folyamatot, eljárást alkalmaztak, így minden tekintetben hozza azt, amit 2017-ben elvárhatunk egy sport/túra gumitól. A széles mintaárkok, melyek az abroncs vállrészénél egészen a futófelület széléig húzódnak kiváló vízelvezető képességet biztosítanak, ami a keverék összetétellel párosítva igen jó nedves tapadást nyújt. Száraz meleg időben a nagy slick felületek biztosítják a magas teljesítményt. A továbbfejlesztett Multi Grip felületnek köszönhetően magasabb futásteljesítményre számíthatunk az előd modellekhez mérten. Igen széles méretpalettával rendelkező gumiabroncs, mely kisebb motoroktól egészen a nagy túragépekig, minden motorra szerelhető lesz.
120/70R17+160/60R17 PIRELLI ANGEL GT FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+160/60R17 PIRELLI ANGEL GT FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! Az Angel St utódjaként debütáló Angel GT az igazán sportos túramotorosok vá...
Leírás
Pirelli ROA RAD TL FRO 2CT PMP PHZ MRA MOJ
Az első és hátsó együtt! Ideális választás azoknak, akik hosszú utakat tesznek meg, gyakran nagy csomagokkal terhelve, ugyanakkor szeretik motorjuk teljesítményét a végletekig kihasználni. Az elődjénél 15%-al tartósabb GT a fejlesztők szerint képes konstans megtartani pozitív jellemzőit az abroncs teljes élettartama alatt. Így hosszútávon megőrizhető a Pirelli márkára jellemző kivételes száraz és nedves tapadás.
120/70R17+160/60R17 BRIDGESTONE T31 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+160/60R17 BRIDGESTONE T31 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Japán gyártó zászlóshajója a sporttúra kategóriában a hosszútávok kedvelőinek.
Leírás
Bridgestone ROA FRO REA TL RAD 3LC RCP NPT MS
Minden gyártónál így a Bridgestonenál is kiemelt szerepet tölt be a sporttúra vonal hisz ez az egyik legáltalánosabb abroncs kategória amivel széles vezetési stílusokat tudnak lefedni egyetlen mintázattal. Ezért ezeknek az abroncsoknak igen sokrétűen kell teljesíteni. A T31 megőrizte sőt tovább javította az elődmodell erősségeit, így kopásállóságban és tapadásban szintén élen jár ez a gumi. A mintacsatornák speciális kialakításának köszönhetően viszont javítottak a nedves tapadáson, ezt úgy érték el, hogy az abroncs vízelvezető csatornáit jobban kivezették a vállrészek felé. A komfortérzet növelése is prioritást élvez egy ilyen abroncs esetén, az újragondolt futófelületnek hála ebben is javult ez az abroncs. Az egyik legfontosabb tényező egy új modell tervezése során fékút csökkentése, ezért a középső legtöbbet érintkező sávon csökkentették a mintacsatornák mennyiségét, ezáltal nagyobb felület áll rendelkezésre a fékerő átadásához. Ez nagyban javítja a gumi egyéb tulajdonságait is mint pl a stabilitás és a kopásállóság. Az első és hátsó abroncs anyagösszetétele is teljes mértékben új, kisebb molekulatömegű szilika vegyületet alkalmaztak, ezáltal növelték az abroncs rugalmasságát. A kisebb tömegű alkotó elemeknek fizikai tulajdonságukból adódóan könnyebb a mozgása, ezáltal az abroncs hamarabb éri azt az ideális hőfokot ahol már megfelelő tapadást biztosít, indulást követően néhány kilóméteren belül már ideális a futófelület hőfoka. 3LC technológiának hála az új abroncs minden körülmények között jobban teljesít elődjénél, jól bírja a hosszabb távú egyenes futást, a lágyabb vállrészeknek köszönhetően pedig extra tapadást biztosít kanyarokban.
120/70R17+160/60R17 CONTINENTAL CONTI ROADATTACK 2 EVO FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+160/60R17 CONTINENTAL CONTI ROADATTACK 2 EVO FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! A Road Attack 2 továbbfejlesztett változata, kifinomultabb mintázatta...
Leírás
Continental ROA RAD TL FRO REA BC MGP ZDG BPN
Az ár az első és hátsó együtt! Apró, de hatékony módosítások eredményeként még tökéletesebbé vált, mint a standard Road Attack 2. A futófelületi mintázat mélyebb lett, és a geometriája is megváltozott, így a megnövelt szilika tartalommal együtt, még tartósabb, és még jobban teljesít vizes úton. A leg magasabb szintű biztonságot, és komfortot biztosítja a túra motorosok számára.
  • 1 /2

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ