Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Bármikor, bárkinek ajánlanám. Az ügyfélszolgálatnál teljes mértékben segítőkészek.
Pósa Lajos
2018.07.01.
Itt szeretek vásárolni. Egyszerű keresés, jó kiszolgálás!
Sanya
2018.12.28.
Az ügyfélszolgálat teljesen megbízható, a termékkel kapcsolatos kérdésemre nagyon precíz választ kaptam,
BigLaca
2018.12.21.
Gyors, pontos, megbízható. Örülök hogy rátaláltam!
Lacika
2018.08.08.
Jó a tanácsadás, jók az árak.
Mélykuti Gábor
2018.11.01.
A megrendelés visszaigazolása gyors. Segítőkészek. Én ott is szereltetem a gumikat. Pontosak, gyorsak.
G. Pál
2017.07.12.

Motorgumik FÉLáron - Kiárusítás

A leg fejlettebb gyártástechnológiával, és sok új szabadalom bevezetésével került piacra az új Michelin Commander II. A futásteljesítmény növelése érdekében a gumikeverék magas szilikatartalommal rendelkezik, aromás olajokat viszont egyáltalán nem tartalmaz. Ezzel kivédhető az abroncs öregedésével járó kiszáradás, mintaárok repedezés, és teljesítményvesztés. Egy független harmadik fél által végzett amerikai teszt alapján bebizonyosodott, hogy közel kétszer nagyobb távolság megtételére képes a konkurensekhez mérten. Az ADT technológia alkalmazása egy speciális oldalfal erősítést jelent, amit az anyagsűrűség növelésével értek el így sokkal komfortosabb, mint a hagyományos „Reinforced” abroncsok, viszont biztosítja a kellő stabilitást kifejezetten nehéz cruiserek esetén is. A karkasz aramid (könnyű, nagy szakítószilárdságú anyag) szálakkal történő erősítése, kiváltja a kord betétek szerepét így az abroncs könnyebb, és hatékonyabban áll ellen az abroncs torzulását okozó tényezőknek, mint például a centrifugális erőnek. Az abroncs modern és látványos mintázata, funkciójában is teljesíti az elvártakat és átlagon felüli vízkiszorítási jellemzőkkel bír.
190/50R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX REAR 73W TL MOTORGUMI

190/50R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX REAR 73W TL MOTORGUMI

A Dunlop legújabb utcai szupersport abroncsa, mely tovább öregbíti a „max” jelző nélküli elődmodell...
Leírás
Dunlop MT ROA REA TL RAD NTC JLB
A SportSmart II-t minden tekintetben felülmúló új generációs sport abroncsot fejlesztettek a mérnökök. Az előző verzióhoz képest új anyagokat is alkalmaztak az összetétel kiválasztásakor, mellyel kifejezetten az volt a céljuk, hogy növeljék az abroncs száraz és nedves tapadását, amellett hogy a várható élettartam is növekszik. Az Endurance VB-n szerzett tapasztalatokat is felhasználták annak érdekében, hogy hosszú élettartamot biztosítsanak az abroncsnak. Az első abroncsnál JLB aramid vegyület került felhasználásra, mely csökkenti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt. A profil is változott, mely elősegíti a jobb kanyar bemeneti sebességet és az irányíthatóságot. Némiképp a mintázat is változott, elősegítve a vízkiszorítást, ezáltal pontosabb kezelhetőséget kapunk nedves útviszonyok mellett is.
90/80-16 MICHELIN CITY GRIP WINTER FRONT 51S TL MOTORGUMI

90/80-16 MICHELIN CITY GRIP WINTER FRONT 51S TL MOTORGUMI

Megérkezett a City Grip téli használatra módosított változata, az új City Grip Winter!
Leírás
Michelin ROA DIA TL FRO REA TMS 1CT UDF
Néhány évvel ezelőtt a téli gumik létjogosultsága, még kétkedést váltott ki, ma már senki sem kérdőjelezi meg. A Michelin a téli gumik fejlesztésének úttörőjeként, hasonló forradalomra készül a kétkerekűek világában. Akik egész évben használják kis lökettérfogatú motorjukat, bizonyára méltányolni fogják ezt a törekvést. A gyártás során alkalmazott termoaktív adaléknak köszönhetően az abroncs 10 fok alatt kevésbé hajlamos felkeményedni, és tapadást veszíteni. A futófelületi mintázat profil blokkjain alkalmazott lamella technológia, pedig elősegíti a haladást, nedves vagy havas útburkolaton.
110/80R19 METZELER ROADTEC 01 FRONT 58V TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

110/80R19 METZELER ROADTEC 01 FRONT 58V TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

Radikális újítás a Metzeler sport-túra palettáján. A fejlesztések középpontjában elsősorban a kiemel...
Leírás
Metzeler ROA RAD TL FRO CMT FCM OSR 1CT R1M UDF
A fejlesztések során a fókusz a kiemelkedő tapadás volt nedves és csúszós útfelületeken, a hosszú futásteljesítmény, és a nagyfokú alkalmazkodási képesség különböző motorokhoz, és motorozási stílusokhoz. A Roadtec 01 képes biztosítani a tapadást a legkülönfélébb aszfalttípusokon, az időjárástól, és a hőmérséklettől függetlenül. Ez soha nem tapasztalt biztonságérzetet nyújt a motoros számára, amikor kanyarodik, fékez, vagy gyorsít. Mindezt lehetővé teszi a teljesen újratervezett mintázat, és a kétkomponensű futófelület. A futófelület kialakításának jellemzői a nagyszámú mintaárok, melyeknek egy része keresztirányú a forgással, így növeli a mechanikai tapadást. A mintázat jobb vízkiszorítást is biztosít az előd Z8 modellhez képest, az újszerű elhelyezésének és az új geometriának köszönhetően, mely annak függvényében lett finom hangolva, hogy a motoros egyenesen halad, vagy épp kanyarodik. A futásteljesítmény és a tapadás növelésének érdekében a hátsó abroncson 30-70% arányban két különböző keveréket alkalmaznak. A középső 30%-os sávon kopásálló, magas széntartalmú vegyület található a kiemelkedő futásteljesítmény érdekében, míg a maradék 70% ami az abroncs vállrészét alkotja, magas szilika tartalmú lágy keverék, ami nedves úton, és csúszós felületeken is képes megbízható tapadást nyújtani. Az első abroncs homogén futófelülettel rendelkezik, ahol a szilikadús magas kémiai tapadást biztosító keverék kerül alkalmazásra. A vezető így mindig konstans tapadásra számíthat az első abroncs felől. A hátsó abroncs érintkezési felülete egyenes futásnál szélesebb, viszont rövidebb, ami csökkenti a súrlódást, és az ezzel járó hőképződést és túlzott kopást. Ez főleg a nagysúlyú túramotorok esetében jelent megnövekedett élettartamot. A Metzeler Interact változó feszességű 0°-os acélöv szerkezet csökkenti a dinamikus erők okozta rezgéseket, és vibrációt, ugyanakkor tökéletesen követik az aszfalt textúráját, ami kivételes komfortot nyújt egyenesben, és kiemelkedő stabilitást a kanyarív követése közben. A HWM (Heavy Wight Motocycle) verzió, speciálisan a nagysúlyú túramotorok igényeinek megfelelő jellemzőkkel bír. Az oldalfalat alkotó keverék összetevője változik, illetve duplarétegű karkaszra épül az abroncs. A módosításoknak köszönhetően extra stabilitást nyújt minden nagysúlyú túramotor számára.
Néhány évvel ezelőtt a téli gumik létjogosultsága, még kétkedést váltott ki, ma már senki sem kérdőjelezi meg. A Michelin a téli gumik fejlesztésének úttörőjeként, hasonló forradalomra készül a kétkerekűek világában. Akik egész évben használják kis lökettérfogatú motorjukat, bizonyára méltányolni fogják ezt a törekvést. A gyártás során alkalmazott termoaktív adaléknak köszönhetően az abroncs 10 fok alatt kevésbé hajlamos felkeményedni, és tapadást veszíteni. A futófelületi mintázat profil blokkjain alkalmazott lamella technológia, pedig elősegíti a haladást, nedves vagy havas útburkolaton.
180/55R17 PIRELLI PHANTOM SPORTSCOMP REA 73V TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

180/55R17 PIRELLI PHANTOM SPORTSCOMP REA 73V TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

Egy igazán klasszikus kinézetű, a korhű motorok számára fejlesztett utcai abroncs. Retró kinézete el...
Leírás
Pirelli ROA RAD TL REA ITA 1CT UDF
Egy igazán klasszikus kinézetű, a korhű motorok számára fejlesztett utcai abroncs. Retró kinézete ellenére kellő tapadással rendelkezik, hisz felépítését tekintve egy modernnek mondható gumiról beszélünk. A radiál felépítés és a 0°-os acélöv szerkezet biztosítja a stabilitást, és a könnyű kezelhetőséget a legtöbb útfelületen. Klasszikus 18” méretekben is készül, így a veteránosok körében is nagy népszerűségnek örvend, viszont egy mai építésű Caffe Racer stílusú gépen is megállja a helyét.
170/60R17 BRIDGESTONE EXEDRA MAX REAR 72W TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

170/60R17 BRIDGESTONE EXEDRA MAX REAR 72W TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

A Japán motor gyártók kedvenc választása az Exedra Max mintázat. Maximális komfort, és futásteljesít...
Leírás
Bridgestone ROA REA TL RAD 1CT CM UDF
Az optimalizált futófelületi mintázat, soha nem tapasztalt sima, és zajtalan gördülést biztosít, így növelve az utazás komfortját. A kifejezetten nagy súlyú túragépek esetén pedig csökkenti a rendellenes kopás esélyét. Kiváló tapadás, és magabiztos nyomvonaltartás biztosítja a nyugodt motorozást, utassal, és nagy csomagokkal felpakolva is.
110/70R17 PIRELLI SCORPION RALLY STR FRO 54H TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

110/70R17 PIRELLI SCORPION RALLY STR FRO 54H TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

A Pirelli legújabb fejlesztésű túra/endúró kategóriás abroncsa, mely kiváló teljesítményt nyújt aszf...
Leírás
Pirelli ONF FRO REA TL RAD UDF
Kifejezetten a modern, impozáns teljesítménnyel rendelkező túra endúrósok igényeinek megfelelően tervezték meg ezt az abroncsot, mely sok tulajdonságot hordoz magában. A Pirelli büszke arra, hogy sikerült ötvöznie azokat ismérveket a gumiban, melyek kifejezetten alkalmassá teszik aszfalt és terep használatra egyaránt. A megnövelt blokkmintáknak és anyagösszetételnek köszönhetően igen magas teljesítményt nyújt utcai használat esetén, mindemellett kiváló kapaszkodó képessége mellett terepen is jól használható A nagy központi blokkok növelik az érintkezési felületet, és csökkentik a kopás mértékét. Az agresszívnek mondható mintázat nem befolyásolja az aszfalton nyújtott tapadást. Az abroncs struktúrája, szerkezeti felépítése és profilkiképzése a rengeteg összehasonlító tesztet nyert, Scorpion Trail II-ből származik, garantálva ezzel a szintén kiváló teljesítményt, és a hasonló kiszámítható viselkedést. Az abroncs geometriai felépítése az egyedi profilkiképzésnek köszönhetően eltér a megszokottól, némiképp a szélesség/magasság aránya különbözik az eddig látottaktól, viszont ennek köszönhetően sikerült azt elérnie a gyártónak, hogy fokozott stabilitást nyújtson az abroncs terepviszonyoktól függetlenül. Különös figyelmet fordítottak a gyártásnál felhasznált anyagok arányaira, a szilika tartalom több mint 55%, továbbá a szabadalmaztatott keverési eljárásának köszönhetően ami extrém magas hőfokon történik a különböző polimerek, gyanták és olajok keveredése 100%-os. Ez elősegíti az abroncs teljes élettartama alatt a változatlan teljesítményt. Futófelülete homogén, tehát nem eltérő gumikeverékeket alkalmaztak, viszont tartósság és a kanyarban megfelelő tapadás érdekében eltérő feszességűek az acélöv szálai ami miatt a különböző érintkezési felületeken másképp viselkedik a gumi. Értelem szerűen a legtöbbet használt középső sávban feszesebbek, míg a vállrészek felé haladva ez csökkenő tendenciát mutat. Továbbá a keresztszálak feszességét is módosították annak érdekében, hogy a gumi kereszt és oldalirányú stabilitása is növekedjen. Ez a technológia is azt fejezi ki, hogy egy modern darabról beszélünk.
120/70R19 DUNLOP TRAILSMART MAX FRONT 60V TL MOTORGUMI

120/70R19 DUNLOP TRAILSMART MAX FRONT 60V TL MOTORGUMI

A legújabb túraendurók igényeinek teljes mértékben megfelelő, kategóriájában egyedi szerkezeti eleme...
Leírás
Dunlop ONF FRO TL RAD 2CT JLB
Csupán néhány év telt el az előző modell bemutatása óta, ám a Dunlop ezt a mintázatát sem hagyta frissítések nélkül és alaposan átdolgozták az abroncsot annak érdekében, hogy ez az aktuális modell még nagyobb sikert arasson. A mai modern túraendurók építési filozófiájukból adódóan igen nagy terhelést rónak az első abroncsra, ami a túlzott igénybevételnek köszönhetően igen gyors kopást szokott mutatni. Ezt kiküszöbölve és javítva új gyártási eljárásokhoz folyamodtak. Az abroncs karkaszában eddig még nem használt műselyem szálakat alkalmaztak, ami a szerkezet rugalmasságát növeli. Ez a módosítás pedig jótékony hatással van az irányíthatóságra. Kategóriája eddigi legjobb kezelhetőségét ezzel tovább erősítették. Kifejezetten nagy hangsúlyt fektettek az élettartam növelésére, ezt több módszert alkalmazva alakították úgy, hogy javulást érjenek el. Egyrészről egy dupla rétegű karkasz alkalmazásával, másrészt egy már meglévő abroncs anyagösszetételét alkalmazva, melyet nem mástól mint a RoadSmart III-tól kölcsönöztek. Ennek köszönhetően nagyságrendekkel tartósabb abroncsot kapunk. Az új xGT mintázat kimagasló és kompromisszumoktól mentes, az élettartam egész ideje alatt konstans teljesítményt nyújtó abroncsot kapunk, időjárási viszontagságoktól függetlenül. Tartósságát és tapadását a 2 komponensű futófelületnek is köszönheti. Az abroncsot a gyártó kifejezetten ajánlja BMW R1200 GS és az új Honda Africa Twinre, hisz ezekben a méretekben specifikusan ezekre a motorokra tervezték.
160/60R17 DUNLOP SPORTSMART TT REAR 69W TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

160/60R17 DUNLOP SPORTSMART TT REAR 69W TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

Egy igazán sportos karakterrel tér vissza a Dunlop egy olyan közegbe, melyben az elmúlt évtizedben n...
Leírás
Dunlop MT ROA REA TL RAD NTC JLB NEW UDF
A Dunlop 2018-tól a SportSmart TT modellel lép be az utcai versenyabroncsok szegmensébe. A „TT” mozaik szó jelentése „TrackTechnology” amivel az abroncs valódi sportosságára utalnak, és a versenysportban szerzett tapasztalatokat felhasználva alkották meg ezt a modellt. Azoknak a motorosoknak ajánlják ezt az abroncsot, akik ugyanazzal a szettel kívánják használni motorjukat országúti és versenypályás körülmények között. A FIM Endurance világbajnokság beszállítójaként rengeteg tapasztalattal bíró gyártó elhalmoz minket a legújabb gyártási eljárásokkal. A futófelület egy teljesen új anyaghasználatra alapul, mely olyan keveréket tartalmaz, amivel rendkívül széles hőmérsékleti tartományban konzisztens teljesítménnyel számolhatunk. Ez teszi alkalmassá a vegyes országúti és versenypályás használatra, ezáltal egy hűvösebb és egy forróbb nyári napon is egyenletes kiszámítható teljesítményt kapunk. A Dunlopnál jól ismert NTEC eljárás mára tovább fejlődött, immár NTEC RT néven fut, ez a gyártási eljárás lehetővé teszi számunkra, hogy utcai használat mellett a motor gyártója által javasolt nyomásértékeket használjuk, azonban a versenypályára érve csökkentett üzemi légnyomással motorozhassunk, ami további plusz 24%-os érintkezési felületet biztosít számunkra.
150/60R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX REAR 66H TL MOTORGUMI

150/60R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX REAR 66H TL MOTORGUMI

A Dunlop legújabb utcai szupersport abroncsa, mely tovább öregbíti a „max” jelző nélküli elődmodell...
Leírás
Dunlop MT ROA REA TL RAD NTC JLB
A SportSmart II-t minden tekintetben felülmúló új generációs sport abroncsot fejlesztettek a mérnökök. Az előző verzióhoz képest új anyagokat is alkalmaztak az összetétel kiválasztásakor, mellyel kifejezetten az volt a céljuk, hogy növeljék az abroncs száraz és nedves tapadását, amellett hogy a várható élettartam is növekszik. Az Endurance VB-n szerzett tapasztalatokat is felhasználták annak érdekében, hogy hosszú élettartamot biztosítsanak az abroncsnak. Az első abroncsnál JLB aramid vegyület került felhasználásra, mely csökkenti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt. A profil is változott, mely elősegíti a jobb kanyar bemeneti sebességet és az irányíthatóságot. Némiképp a mintázat is változott, elősegítve a vízkiszorítást, ezáltal pontosabb kezelhetőséget kapunk nedves útviszonyok mellett is.
120/60R17 MICHELIN POWER RS FRONT 55W TL MOTORGUMI KIÁRUSÍTÁS

120/60R17 MICHELIN POWER RS FRONT 55W TL MOTORGUMI KIÁRUSÍTÁS

Kifutó modell, 2016-os gyártás. A Power Rs egy olyan teljesítményorientált termék, mely a Moto Gp gé...
Leírás
Michelin ROA FRO TL RAD 2CT UDF
Kifutó modell, 2018-as gyártás. A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
Az új Battlax Adventure A40 modell azoknak a kalandmotorozást kedvelő felhasználóknak javasolt leginkább, akik terepre csak ritkán tévednek, viszont burkolt útfelületen kompromisszumoktól mentes, kiemelkedő teljesítményt várnak el. A tervezés során a fő szempontok egyike volt, hogy javítsák az előző modellhez (Battle Wing) képest a száraz és nedves tapadást, a tartósság feláldozása nélkül. Az első abroncs profilja íveltebb, ezért nagyobb érintkezési felületet ad a kanyarokba, ami javítja az ívtartást, és a stabilitást. A nagyobb blokkoknak köszönhetően javult a szerkezeti merevség, ezáltal biztosabbak a kanyarból történő kigyorsítások. A gyártás során alkalmazott mono spirál övnek köszönhetően, jobban felveszi az útegyenetlenségek okozta terhelést, és jobban csillapít, ezért kevésbé fárasztja a motorost.
Az új Battlax Adventure A40 modell azoknak a kalandmotorozást kedvelő felhasználóknak javasolt leginkább, akik terepre csak ritkán tévednek, viszont burkolt útfelületen kompromisszumoktól mentes, kiemelkedő teljesítményt várnak el. A tervezés során a fő szempontok egyike volt, hogy javítsák az előző modellhez (Battle Wing) képest a száraz és nedves tapadást, a tartósság feláldozása nélkül. Az első abroncs profilja íveltebb, ezért nagyobb érintkezési felületet ad a kanyarokba, ami javítja az ívtartást, és a stabilitást. A nagyobb blokkoknak köszönhetően javult a szerkezeti merevség, ezáltal biztosabbak a kanyarból történő kigyorsítások. A gyártás során alkalmazott mono spirál övnek köszönhetően, jobban felveszi az útegyenetlenségek okozta terhelést, és jobban csillapít, ezért kevésbé fárasztja a motorost.
90/90-10 DUNLOP TT93 GP FRONT/REAR 50J  TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

90/90-10 DUNLOP TT93 GP FRONT/REAR 50J TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

A Gp sorozat legújabb tagja, elsősorban pálya használatra, utcai engedéllyel!
Leírás
Dunlop ROA DIA TL FRO REA 1CT UDF
Egy igazi csemege a teljesítmény hajhász robogósok számára. A kategóriában végzett folyamatos fejlesztés, és a Dunlop verseny tapasztalata a garancia az élményért. Maximális tapadás, és pontos irányíthatóság jellemzi.
  • 1 /2

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ