Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Bármikor, bárkinek ajánlanám. Az ügyfélszolgálatnál teljes mértékben segítőkészek.
Pósa Lajos
2018.07.01.
Gyors és segitökész csapat, friss gumik, villám kiszállitás.
B. V.
2018.06.01.
Minden flottul működik, Ismerőseim ajánlották
Pisti
2019.01.04.
Maximálisan elégedett vagyok. Profi üzlet, a legjobb motorgumi áruház.
Bányai József
2017.07.01.
Maximálisan elégedett vagyok: Remek kommunikáció, jó ár, gyors szállítás.
Nagy Iván
2018.08.24.
Itt szeretek vásárolni. Egyszerű keresés, jó kiszolgálás!
Sanya
2018.12.28.

Motorgumik FÉLáron - Kiárusítás

120/70R17 MICHELIN POWER RS FRONT 58W TL MOTORGUMI

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Leírás
Michelin SZV ROA FRO TL RAD 2CT
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
180/55R17 MICHELIN POWER RS+ REAR 73W TL MOTORGUMI

180/55R17 MICHELIN POWER RS+ REAR 73W TL MOTORGUMI

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Leírás
Michelin SZV ROA REA TL RAD 2CT
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
150/60R17 DUNLOP SPORTSMART TT REAR 66H TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

150/60R17 DUNLOP SPORTSMART TT REAR 66H TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

Egy igazán sportos karakterrel tér vissza a Dunlop egy olyan közegbe, melyben az elmúlt évtizedben n...
Leírás
Dunlop MT ROA REA TL RAD NTC JLB UDF
A Dunlop 2018-tól a SportSmart TT modellel lép be az utcai versenyabroncsok szegmensébe. A „TT” mozaik szó jelentése „TrackTechnology” amivel az abroncs valódi sportosságára utalnak, és a versenysportban szerzett tapasztalatokat felhasználva alkották meg ezt a modellt. Azoknak a motorosoknak ajánlják ezt az abroncsot, akik ugyanazzal a szettel kívánják használni motorjukat országúti és versenypályás körülmények között. A FIM Endurance világbajnokság beszállítójaként rengeteg tapasztalattal bíró gyártó elhalmoz minket a legújabb gyártási eljárásokkal. A futófelület egy teljesen új anyaghasználatra alapul, mely olyan keveréket tartalmaz, amivel rendkívül széles hőmérsékleti tartományban konzisztens teljesítménnyel számolhatunk. Ez teszi alkalmassá a vegyes országúti és versenypályás használatra, ezáltal egy hűvösebb és egy forróbb nyári napon is egyenletes kiszámítható teljesítményt kapunk. A Dunlopnál jól ismert NTEC eljárás mára tovább fejlődött, immár NTEC RT néven fut, ez a gyártási eljárás lehetővé teszi számunkra, hogy utcai használat mellett a motor gyártója által javasolt nyomásértékeket használjuk, azonban a versenypályára érve csökkentett üzemi légnyomással motorozhassunk, ami további plusz 24%-os érintkezési felületet biztosít számunkra.
90/90-18 CONTINENTAL CONTIGO! FRONT 51H TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

90/90-18 CONTINENTAL CONTIGO! FRONT 51H TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

Modern diagonál abroncs, széleskörű felhasználásra. Hatalmas méretválaszték és kedvező ár-érték arán...
Leírás
Continental ROA DIA TL FRO 1CT UDF
Tökéletes tapadást nyújt az időjárási körülményektől függetlenül egész évre. A modern összetevőknek köszönhetően kiemelkedő kopásállóság jellemzi. Az innovatív mintázat javítja a jellemzőket nedves aszfalton. A modern karkasz könnyű kezelhetőséget, és komfortos gördülést biztosít.
Néhány évvel ezelőtt a téli gumik létjogosultsága, még kétkedést váltott ki, ma már senki sem kérdőjelezi meg. A Michelin a téli gumik fejlesztésének úttörőjeként, hasonló forradalomra készül a kétkerekűek világában. Akik egész évben használják kis lökettérfogatú motorjukat, bizonyára méltányolni fogják ezt a törekvést. A gyártás során alkalmazott termoaktív adaléknak köszönhetően az abroncs 10 fok alatt kevésbé hajlamos felkeményedni, és tapadást veszíteni. A futófelületi mintázat profil blokkjain alkalmazott lamella technológia, pedig elősegíti a haladást, nedves vagy havas útburkolaton.
180/55R17 MICHELIN POWER RS REAR 73W TL MOTORGUMI

180/55R17 MICHELIN POWER RS REAR 73W TL MOTORGUMI

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Leírás
Michelin SZV ROA REA TL RAD 2CT
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
140/80-17 METZELER KAROO 3 REAR 69R TT MOTORGUMI AKCIÓBAN

140/80-17 METZELER KAROO 3 REAR 69R TT MOTORGUMI AKCIÓBAN

A Karoo3 egy új koncepció, az off-road kalandok kedvelőinek fejlesztve.
Leírás
Metzeler ONF DIA TT REA OSR 1CT UDF
A továbbfejlesztett trapéz alakú mintázat rendkívül nagy vonóerőt biztosít könnyű, és nehéz terepen egyaránt. Az új gumikeverék, nagyobb mechanikai ellenállást biztosít a sérülésekkel szemben, ráadásul 30 %-al növeli az élettartamot az elődhöz képest.
170/60R17 METZELER KAROO 3 REAR 72T TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

170/60R17 METZELER KAROO 3 REAR 72T TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

A Karoo3 egy új koncepció, az off-road kalandok kedvelőinek fejlesztve.
Leírás
Metzeler ONF RAD TL REA OSR 1CT UDF
A továbbfejlesztett trapéz alakú mintázat rendkívül nagy vonóerőt biztosít könnyű, és nehéz terepen egyaránt. Az új gumikeverék, nagyobb mechanikai ellenállást biztosít a sérülésekkel szemben, ráadásul 30 %-al növeli az élettartamot az elődhöz képest.
180/55R17 PIRELLI PHANTOM SPORTSCOMP REA 73V TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

180/55R17 PIRELLI PHANTOM SPORTSCOMP REA 73V TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

Egy retró mintázatú abroncs klasszikus sportmotorokhoz, modern gyártástechnológiák alkalmazásával.
Leírás
Pirelli ROA RAD TL REA ITA 1CT UDF
Egy retró mintázatú abroncs klasszikus sportmotorokhoz, modern gyártástechnológiák alkalmazásával. Radiál szerkezettel és 0°-os acélöv szerkezettel biztosítja a stabilitást, és a könnyű kezelhetőséget a legtöbb útfelületen.
100/90-19 PIRELLI ROUTE MT 66  FRO 57H TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

100/90-19 PIRELLI ROUTE MT 66 FRO 57H TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

Chopper mintázat, hosszanti első és nagy méretű középső minták a hátsó gumin. R17.hu motorgumi- a l...
Leírás
Pirelli ROA DIA TL FRO ITA 1CT UDF
Magas utazási komfortot biztosító abroncs szerkezet, hosszú élettartam és kiváló vízelvezető képesség, a mély (8 mm)-es mintázatnak köszönhetően. R17.hu motorgumi- a legjobb ár! Motor gumik raktárról másnapra, belföldön bárhová.Piacvezető motorgumi webshop és motorgumi szerviz.Motorgumik tesztje, párban olcsó motorgumik, rendszeres motorgumi akció
120/60R17 MICHELIN POWER RS FRONT 55W TL MOTORGUMI

120/60R17 MICHELIN POWER RS FRONT 55W TL MOTORGUMI

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Leírás
Michelin SZV ROA FRO TL RAD 2CT
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
110/70R17 DUNLOP SPORTSMART TT FRONT 54H TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

110/70R17 DUNLOP SPORTSMART TT FRONT 54H TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

Egy igazán sportos karakterrel tér vissza a Dunlop egy olyan közegbe, melyben az elmúlt évtizedben n...
Leírás
Dunlop MT ROA FRO TL RAD NTC JLB UDF
A Dunlop 2018-tól a SportSmart TT modellel lép be az utcai versenyabroncsok szegmensébe. A „TT” mozaik szó jelentése „TrackTechnology” amivel az abroncs valódi sportosságára utalnak, és a versenysportban szerzett tapasztalatokat felhasználva alkották meg ezt a modellt. Azoknak a motorosoknak ajánlják ezt az abroncsot, akik ugyanazzal a szettel kívánják használni motorjukat országúti és versenypályás körülmények között. A FIM Endurance világbajnokság beszállítójaként rengeteg tapasztalattal bíró gyártó elhalmoz minket a legújabb gyártási eljárásokkal. A futófelület egy teljesen új anyaghasználatra alapul, mely olyan keveréket tartalmaz, amivel rendkívül széles hőmérsékleti tartományban konzisztens teljesítménnyel számolhatunk. Ez teszi alkalmassá a vegyes országúti és versenypályás használatra, ezáltal egy hűvösebb és egy forróbb nyári napon is egyenletes kiszámítható teljesítményt kapunk. A Dunlopnál jól ismert NTEC eljárás mára tovább fejlődött, immár NTEC RT néven fut, ez a gyártási eljárás lehetővé teszi számunkra, hogy utcai használat mellett a motor gyártója által javasolt nyomásértékeket használjuk, azonban a versenypályára érve csökkentett üzemi légnyomással motorozhassunk, ami további plusz 24%-os érintkezési felületet biztosít számunkra.
110/80B19 CONTINENTAL TKC 80 TWINDURO FRONT 59Q TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

110/80B19 CONTINENTAL TKC 80 TWINDURO FRONT 59Q TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

A Twinduró mintázat terep és aszfalt használatra egyaránt, 50-50%-ban alkalmas, a profilblokkok nagy...
Leírás
Continental ONF BIAS TL FRO 1CT UDF
A leg sokoldalúbb enduró abroncs a Continental palettáján. A nagyméretű profilblokkok megfelelő érintkezési felületet nyújtanak az aszfalt használathoz, terepre érve viszont rézsútos elhelyezkedésüknek köszönhetően mindig megfelelő számú kapaszkodó él áll rendelkezésünkre, a vonóerő átviteléhez, és a megfelelő oldaltartáshoz egyaránt. A BMW R1200GS Adventure gyári szerelése.
2.75-17 CONTINENTAL CONTIGO! FRONT/REAR 47J TT MOTORGUMI AKCIÓBAN

2.75-17 CONTINENTAL CONTIGO! FRONT/REAR 47J TT MOTORGUMI AKCIÓBAN

Modern diagonál abroncs, széleskörű felhasználásra. Hatalmas méretválaszték és kedvező ár-érték arán...
Leírás
Continental ROA DIA TT FRO REA 1CT UDF
Tökéletes tapadást nyújt az időjárási körülményektől függetlenül egész évre. A modern összetevőknek köszönhetően kiemelkedő kopásállóság jellemzi. Az innovatív mintázat javítja a jellemzőket nedves aszfalton. A modern karkasz könnyű kezelhetőséget, és komfortos gördülést biztosít.
170/60R17 CONTINENTAL CONTITRAILATTACK 2 REAR 72V TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

170/60R17 CONTINENTAL CONTITRAILATTACK 2 REAR 72V TL MOTORGUMI AKCIÓBAN

Második generációs enduró abroncs a Continental kínálatából, kifejezetten hosszú távokra, szélsősége...
Leírás
Continental ONF RAD TL REA TC MGP RAI ZDG UDF
0°-os övszerkezet a nagyfokú stabilitás, és menetkomfort érdekében. A Traction Skin a gyártás során szemcsésített futófelületet jelent, így elkerülhető a bekoptatási fázis. Az erősített karkasz magas terhelhetőséget tesz lehetővé a stabilitás megőrzése mellett. Új összetevők alkalmazásának segítségével javított nedves tapadás jellemzi az elődhöz mérten. A MultiGrip felület a dőlésszögtől függően eltérő anyagösszetételt jelent ami elősegíti a homogén kopást, és magas futásteljesítményt.
  • 1 /3

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ