Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Maximálisan elégedett vagyok: Remek kommunikáció, jó ár, gyors szállítás.
Nagy Iván
2018.02.15.
Minden rendben ment. Gyorsan kiszállították a terméket, és kártyával fizettem a futárnak.
Samgeza
2017.06.23.
A megrendelt terméket másnapra meg is kaptam,
GregDagger
2018.02.13.
Maximálisan elégedett vagyok. Profi üzlet, a legjobb motorgumi áruház.
Bányai József
2017.07.01.
Kommunikatív és segítőkész alkalmazottak mind telefonon, mind email-ben.
Balint952
2018.02.14.
Gyors, pontos, megbízható. Örülök hogy rátaláltam!
Lacika
2018.02.20.

120/70R17+190/55R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Michelin ROA FRO REA TL RAD M2P BPN NEW
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.

120/70R17+190/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A Diablo család következő generációja a Rosso II modell utódja. Versenypályán szület...
Pirelli MR3 ROA RAD TL FRO REA 2CT
A tervezés és fejlesztés fő szempontja volt, hogy az új generációs abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai támasztotta igényeknek. Versenypályán született, és a Superbike világbajnokságban gyűjtött tapasztalatokat is hasznosítja, a célközönség azonban egyértelműen az utca motorosa. A felhasználói igények nagyban megváltoztak a kategóriával szemben, hiszen a mai sportmotoros már nem elégszik meg a kiváló száraz tapadással, elvárja a biztonságos tapadást nedves útfelületen, hűvös időben, és mindezt hosszú távon. A Pirelli úgy döntött, hogy ezeknek a megnövekedett igényeknek megfelelően fejleszti ki a Diablo család legújabb tagját, és új szintre emeli az abroncs teljesítményét. A Rosso III kiváló választás lehet minden naked, szupersport, vagy akár könnyebb túra-sportmotor tulajdonos számára, aki megköveteli a nagyteljesítményt a sportos vezetési stílusának megfelelően. A mintázat alapján könnyen megállapítható, hogy szoros rokonságban áll a Diablo Supercorsa versenyabronccsal, hiszen a mérnökök átvették a jól azonosítható „villám” motívumot, azonban kiegészítették olyan segédmintákkal melyek segítségével hatékonyabbá vált a vízkiszorítás. A futófelület anyagösszetétele egyedülálló szabadalmaztatott keverési folyamat végeredménye, a legújabb innovatív vegyületek felhasználásával. Nagy százalékban tartalmaz szilícium-dioxidot, melyet kombinálnak a legújabb generációs lágyítókkal, gyantákkal, és polimerekkel. A hátsó abroncs futófelületén két különböző komponenst alkalmaznak. A középső kopásálló sáv a teljes futófelület 20%-át teszi ki, míg a 100%-os szilika tartalmú magas tapadási képességgel rendelkező vegyület, az abroncs két vállrészén 40-40%-os arányban helyezkedik el. Az első abroncsnál a homogén viselkedés érdekében teljes mértékben a lágyabb szilikadús keverék kerül alkalmazásra. Az abroncs profil a Superbike abroncsok fejlesztése, és gyártása során gyűjtött tapasztalatok alapján lett tervezve. A „Multi-Radius” javítja a kezelhetőséget, gyors és könnyed irányváltásokat tesz lehetővé, ugyanakkor kellően széles érintkezési felületet biztosít a kanyarívek stabil tartásához. A méretpaletta három első, és hét hátsó mérettel széles lefedettséget biztosít.

120/70R17+190/55R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Dunlop legújabb utcai szupersport abroncsa, mely tovább öregbíti a „max” jelző nélküli elődmodell...
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT
A SportSmart II-t minden tekintetben felülmúló új generációs sport abroncsot fejlesztettek a mérnökök. Az előző verzióhoz képest új anyagokat is alkalmaztak az összetétel kiválasztásakor, mellyel kifejezetten az volt a céljuk, hogy növeljék az abroncs száraz és nedves tapadását, amellett hogy a várható élettartam is növekszik. Az Endurance VB-n szerzett tapasztalatokat is felhasználták annak érdekében, hogy hosszú élettartamot biztosítsanak az abroncsnak. Az első abroncsnál JLB aramid vegyület került felhasználásra, mely csökkenti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt. A profil is változott, mely elősegíti a jobb kanyar bemeneti sebességet és az irányíthatóságot. Némiképp a mintázat is változott, elősegítve a vízkiszorítást, ezáltal pontosabb kezelhetőséget kapunk nedves útviszonyok mellett is.

120/70R17+190/55R17 MICHELIN PILOT POWER 2CT FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! A mai napig az egyik leg kiegyensúlyozottabb közúti használatra szánt s...
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2C BPN PO2
Bár nem a leg újabb fejlesztés, a mai napig az egyik leg közkedveltebb, kiemelkedően jó ár-érték aránnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők között alkalmaztak ennél az abroncsnál egy igazán „hegyes” profilkontúrt, mely a közúti abroncsok között egyedülálló 51.2°-os dőlésszöget tett lehetővé. A távolról is felismerhető extravagáns mintázat, igazán különleges megjelenést kölcsönöz motorunknak. A 2CT technológia a kategóriában egyedülálló futásteljesítményt biztosít, a kanyarokban pedig kompromisszumoktól mentes maximális tapadást.
Bár nem a leg újabb fejlesztés, a mai napig az egyik leg közkedveltebb, kiemelkedően jó ár-érték aránnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők között alkalmaztak ennél az abroncsnál egy igazán „hegyes” profilkontúrt, mely a közúti abroncsok között egyedülálló 51.2°-os dőlésszöget tett lehetővé. A távolról is felismerhető extravagáns mintázat, igazán különleges megjelenést kölcsönöz motorunknak. A 2CT technológia a kategóriában egyedülálló futásteljesítményt biztosít, a kanyarokban pedig kompromisszumoktól mentes maximális tapadást.

120/70R17+190/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A Diablo család következő generációja a Rosso II modell utódja. Versenypályán szület...
Leírás
Pirelli MR3 ROA RAD TL FRO REA 2CT
A tervezés és fejlesztés fő szempontja volt, hogy az új generációs abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai támasztotta igényeknek. Versenypályán született, és a Superbike világbajnokságban gyűjtött tapasztalatokat is hasznosítja, a célközönség azonban egyértelműen az utca motorosa. A felhasználói igények nagyban megváltoztak a kategóriával szemben, hiszen a mai sportmotoros már nem elégszik meg a kiváló száraz tapadással, elvárja a biztonságos tapadást nedves útfelületen, hűvös időben, és mindezt hosszú távon. A Pirelli úgy döntött, hogy ezeknek a megnövekedett igényeknek megfelelően fejleszti ki a Diablo család legújabb tagját, és új szintre emeli az abroncs teljesítményét. A Rosso III kiváló választás lehet minden naked, szupersport, vagy akár könnyebb túra-sportmotor tulajdonos számára, aki megköveteli a nagyteljesítményt a sportos vezetési stílusának megfelelően. A mintázat alapján könnyen megállapítható, hogy szoros rokonságban áll a Diablo Supercorsa versenyabronccsal, hiszen a mérnökök átvették a jól azonosítható „villám” motívumot, azonban kiegészítették olyan segédmintákkal melyek segítségével hatékonyabbá vált a vízkiszorítás. A futófelület anyagösszetétele egyedülálló szabadalmaztatott keverési folyamat végeredménye, a legújabb innovatív vegyületek felhasználásával. Nagy százalékban tartalmaz szilícium-dioxidot, melyet kombinálnak a legújabb generációs lágyítókkal, gyantákkal, és polimerekkel. A hátsó abroncs futófelületén két különböző komponenst alkalmaznak. A középső kopásálló sáv a teljes futófelület 20%-át teszi ki, míg a 100%-os szilika tartalmú magas tapadási képességgel rendelkező vegyület, az abroncs két vállrészén 40-40%-os arányban helyezkedik el. Az első abroncsnál a homogén viselkedés érdekében teljes mértékben a lágyabb szilikadús keverék kerül alkalmazásra. Az abroncs profil a Superbike abroncsok fejlesztése, és gyártása során gyűjtött tapasztalatok alapján lett tervezve. A „Multi-Radius” javítja a kezelhetőséget, gyors és könnyed irányváltásokat tesz lehetővé, ugyanakkor kellően széles érintkezési felületet biztosít a kanyarívek stabil tartásához. A méretpaletta három első, és hét hátsó mérettel széles lefedettséget biztosít.
120/70R17+190/55R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/55R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Dunlop legújabb utcai szupersport abroncsa, mely tovább öregbíti a „max” jelző nélküli elődmodell...
Leírás
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT
A SportSmart II-t minden tekintetben felülmúló új generációs sport abroncsot fejlesztettek a mérnökök. Az előző verzióhoz képest új anyagokat is alkalmaztak az összetétel kiválasztásakor, mellyel kifejezetten az volt a céljuk, hogy növeljék az abroncs száraz és nedves tapadását, amellett hogy a várható élettartam is növekszik. Az Endurance VB-n szerzett tapasztalatokat is felhasználták annak érdekében, hogy hosszú élettartamot biztosítsanak az abroncsnak. Az első abroncsnál JLB aramid vegyület került felhasználásra, mely csökkenti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt. A profil is változott, mely elősegíti a jobb kanyar bemeneti sebességet és az irányíthatóságot. Némiképp a mintázat is változott, elősegítve a vízkiszorítást, ezáltal pontosabb kezelhetőséget kapunk nedves útviszonyok mellett is.

120/70R17+190/55R17 DUNLOP QUALIFIER 2 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! A méltán sikeres Qualifier továbbfejlesztett változata, immáron Mult...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA JLB MTC CTC BPN
Az ár az első és hátsó együtt! Azoknak a sportmotorosoknak, akik kompromisszumok nélkül várják el a maximális tapadást az időjárási körülményektől függetlenül. A tudás természetesen a versenypályáról érkezik, a D211 Gp gyártása, és tapasztalatai alapján. A két komponens technológia gyorsabb bemelegedést, még több tapadást, és hosszabb élettartamot biztosít. A speciális Carcass Tension Control System (CTCS) az abroncs váz, különböző területein eltérő feszességű övbetéteket jelent. Így fokozható például a nagysebességű kanyarokban a stabilitás, vagy így csökkenthető az abroncs túlzott deformálódása, és kerület növekedése nagy sebességnél. A különleges mintázat célja az érintkezési felület növelése, a nagyobb tapadás, és gazdagabb visszajelzések érdekében.

120/70R17+190/55R17 METZELER M7 RR FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Man TT-n felhalmozott közúti versenyzés során szerzett tapasztalatok alapján fejlesztett szuperspo...
Leírás
Metzeler M7P ROA RAD TL FRO REA 2CT INT CMT OSR
A Sportec M7 RR lehetővé teszi a rendkívül sportos stílusú motorozást, akár vizes úton, vagy hűvösebb időben is. Az utcai versenyzés során szerzett tapasztalatait felhasználva a gyártó új profilt, új szerkezeti elemeket, és új komponens technológiát alkalmaz. Tekintettel arra, hogy a közúton fellelhető útviszonyok nem mindig ideálisak, az új M7 RR egy 100%-ban szilikadús keverékből álló futófelülettel rendelkezik 2 komponensű kiosztásban, az Interact övbetét-rendszer mellett. A korábbi Sportec M5 Interact modellnél a modernebb anyagfelhasználás és a kétkomponensű gyártásnak köszönhetően, 20%-al tartósabb.
120/70R17+190/55R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/55R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Leírás
Michelin ROA FRO REA TL RAD M2P BPN NEW
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
A Man TT legjobb csapatai segítségével fejlesztett, és tesztelt Road Race abroncs. Az utcai versenyzés az egyik legnehezebb műfaj, a körülmények, és az aszfaltminőség folyamatos változásának köszönhetően. A Racetec RR abroncsot úgy tervezték, hogy megbirkózzon ezekkel a kihívásokkal, páratlan tartósságot, és sokoldalú felhasználást biztosítson. Az RR kétkomponensű futófelülettel rendelkezik, az anyagfelhasználást tekintve pedig fontos szempont volt, hogy az abroncs élettartama utolsó periódusában is konstans teljesítményt nyújtson. Maximális tapadás az utolsó kilométerekig!
120/70R17+190/55R17 DUNLOP SPORTSMART TT FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/55R17 DUNLOP SPORTSMART TT FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Egy igazán sportos karakterrel tér vissza a Dunlop egy olyan közegbe, melyben az elmúlt évtizedben n...
Leírás
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT NEW
A Dunlop 2018-tól a SportSmart TT modellel lép be az utcai versenyabroncsok szegmensébe. A „TT” mozaik szó jelentése „TrackTechnology” amivel az abroncs valódi sportosságára utalnak, és a versenysportban szerzett tapasztalatokat felhasználva alkották meg ezt a modellt. Azoknak a motorosoknak ajánlják ezt az abroncsot, akik ugyanazzal a szettel kívánják használni motorjukat országúti és versenypályás körülmények között. A FIM Endurance világbajnokság beszállítójaként rengeteg tapasztalattal bíró gyártó elhalmoz minket a legújabb gyártási eljárásokkal. A futófelület egy teljesen új anyaghasználatra alapul, mely olyan keveréket tartalmaz, amivel rendkívül széles hőmérsékleti tartományban konzisztens teljesítménnyel számolhatunk. Ez teszi alkalmassá a vegyes országúti és versenypályás használatra, ezáltal egy hűvösebb és egy forróbb nyári napon is egyenletes kiszámítható teljesítményt kapunk. A Dunlopnál jól ismert NTEC eljárás mára tovább fejlődött, immár NTEC RT néven fut, ez a gyártási eljárás lehetővé teszi számunkra, hogy utcai használat mellett a motor gyártója által javasolt nyomásértékeket használjuk, azonban a versenypályára érve csökkentett üzemi légnyomással motorozhassunk, ami további plusz 24%-os érintkezési felületet biztosít számunkra.

120/70R17+190/55R17 BRIDGESTONE BT016PRO FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! A méltán híres BT016 továbbfejlesztett változata. A PRO jelzés modern...
Leírás
Bridgestone ROA RAD TL FRO REA 3LC HT MS
A Bt016 Pro, mintázatában azonos, ám számtalan egyéb jellemzőjében eltér az elődjétől. Az első abroncs változatlanul háromzónás (3LC), a hátsó abroncs esetében szintén három zónát alkalmaz a gyártó a korábbi öt helyett. A jól bevált mintázat bizonyítottan kiemelkedő teljesítményt nyújt nedves aszfalton, amit sikerült tovább javítaniuk a mérnököknek a szilika adalék mennyiségének növelésével. A kellőképpen hegyes profilkialakítás nagyfokú stabilitást nyújt a legnagyobb dőlésszögek esetén. 2011-es megjelenése óta, etalonná vált a tartós szupersport abroncsok körében.

120/70R17+190/55R17 CONTINENTAL CONTISPORTATTACK 2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! Prémium kategóriás szupersport abroncs egyenesen Németországból, a le...
Leírás
Continental ROA RAD TL FRO REA BC TC MGP ZDG BPN
Az ár az első és hátsó együtt! 100% Made in Germany! A Continental összes motorabroncs gyártással kapcsolatos tudásával, és tapasztalatával. Traction Skin futófelület kezelés a bekoptatási fázis csökkentése érdekében. Továbbfejlesztett mintázat a kontaktérzet növelése érdekében, és a nedves tapadás javításáért. Az elődhöz képest hegyesebb profillal rendelkezik, melynek célja az érintkezési felület növelése a nagy dőlésszögek esetén. A Multi Grip futófelület éles határvonal nélküli keverék/tapadás-változást jelent a dőlésszög függvényében. Az új keveréket gyors bemelegedés, és kiemelkedő tapadás jellemzi hűvösebb időben is.

120/70R17+190/55R17 MICHELIN PILOT POWER 3 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első hátsó együtt! A 2013-as Motorrad összehasonlító teszt győztese szupersport kategóriában!...
Leírás
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2P BPN
Az ár első hátsó együtt! A Michelin mindig is élen járt a fejlesztésekben, ennek ékes példája a Power széria harmadik generációja, ami 2013-ban sikeresen elhozta a Motorrad nagy összehasonlító teszt első helyezését. Az abroncs középvonalától egyenesen futó mintaárkok a leg hatékonyabbak a vízkiszorítás terén, így sikerült arányaiban kevesebb és keskenyebb csatornával elérni a kategória legjobb eredményét esős körülmények között (Vizes fékút mérése 2012 DEKRA Teszt Center által. Eredmény: 1. helyezés) . A slick felületek növekedése pedig több érintkezési felületet biztosít, ami egyenesen arányos a száraz tapadás növekedésével. A 2CT+ továbbfejlesztett zóna technológia segítségével kifejezetten ellenálló a konstans egyenes futás okozta extrém hő terheléssel szemben, a vállrészeknél alkalmazott lágyabb keverék alatt pedig stabilitást fokozó szerkezeti elemként megjelenik a középső ellenállóbb keverékből készült réteg. Ez a gyártástechnológia kifejezetten azt a célt szolgálja, hogy a kanyarok kijáratánál még hamarabb, és még keményebben húzhassuk a gázt! Az hogy 20%-al tartósabb a Power 2Ct-nél már csak hab a tortán.
120/70R17+190/55R17 BRIDGESTONE S21 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/55R17 BRIDGESTONE S21 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A hypersport abroncsok új generációja megérkezett. Az S20Evo újratervezett, továbbfe...
Leírás
Bridgestone ROA RAD TL FRO REA 3LC HT NPT RCP
A Bridgestone „S” szériájának új tagja, a korábbi teszt győztes S20 Evo modell közvetlen utódja. Kulcsjellemzője, a megnövekedett száraz tapadás, a kiemelkedő nedves tapadás megőrzése mellett. Ennek érdekében egy vadonatúj vegyületet (EMC) alkalmaz a Bridgestone, az első és hátsó abroncsoknál egyaránt. Az EMC vegyület segít növelni a tapadást, és szabályozni az abroncs belső hőmérsékletét, ami extrém igénybevétel esetén is lineáris teljesítményt nyújt. A futófelületi keverékek kiosztása elöl 3, hátul pedig 5 zónában történik. Az új zóna kiosztásoknak köszönhetően akár 36%-al tartósabb lehet elődjénél. A speciális 3D-s mintázat kiemelkedő teljesítményt nyújt nedves útfelületen, és növeli a futófelület szerkezeti merevségét, ami javítja a kigyorsítások stabilitását száraz útfelületen. Az újításoknak köszönhetően nagyobb belépősebességet, és kanyarstabilitást biztosít, mint az S20 modell.
Európa versenypályáin sokat bizonyított R10 (Racing) abroncs közúton is legálisan használható verziója az RS10 (Racing Street). Azoknak a felhasználóknak ajánlott, akik közúton, és versenypályán egyaránt használják motorjukat. Az R10-hez mérten, gyorsabb bemelegedési fázis jellemzi, és alacsonyabb optimális működési hőmérséklet. A felső kritikus hőmérséklet határ azonban lényegesen magasabb a korábbi BT003RS modellhez mérve. A 3D-s mintázat merevíti a futófelületet, ami extra stabilitást ad a kigyorsításokhoz. A profil is módosult, ami nagyobb érintkezési felületet biztosít a kanyarokban. A Bridgestone japán tesztpályáján 1,5 mp-el teljesít jobb köridőt, azonos körülmények között, mint a korábbi BT003RS.
120/70R17+190/55R17 METZELER M5 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 METZELER M5 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár együtt az első és hátsó gumi!
Leírás
Metzeler ROA RAD TL FRO REA CMT DSL OSR 1CT BPN
Az ínyenceknek tartogat meglepetést, a felületén lévő öt ikon segítségével nyomonkövethető, hogy mekkorákat döntesz. Az ötféle eltérő feszítésű zóna a többkomponensű gumikra jellemző egyenetlen elhasználódást védi ki, az acélszálak pontos és tudatos beáll
120/70R17+190/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! 2010-es fejlesztés, a Diablo Rosso Corsa hypersport abroncs egyesíti a pály...
Leírás
Pirelli ROA RAD TL FRO REA 2CT ITA BPN
Az első és hátsó együtt! By Troy Bayliss! A Diablo Rosso Corsa speciális technológiák keveréke. Az Enhanced Patch Technology (EPT) minden dőlésszögnél optimális tapadási felületet ad, három zónás futófelülete az új keverékkel garantálja a középső zóna kop
  • 1 /2

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ