Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Sallangmentes kommunikáció, gyors kiszállítás! Csak ajánlani tudom.
PB
2017.06.17.
Az ügyfélszolgálat teljesen megbízható, a termékkel kapcsolatos kérdésemre nagyon precíz választ kaptam,
BigLaca
2018.01.29.
Jó a tanácsadás, jók az árak.
Mélykuti Gábor
2018.02.01.
Bármikor, bárkinek ajánlanám. Az ügyfélszolgálatnál teljes mértékben segítőkészek.
Pósa Lajos
2017.08.11.
Gyors és segitökész csapat, friss gumik, villám kiszállitás.
B. V.
2017.07.24.
Minden rendben ment. Gyorsan kiszállították a terméket, és kártyával fizettem a futárnak.
Samgeza
2017.06.23.

120/70R17+190/55R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Michelin ROA FRO REA TL RAD M2P BPN NEW
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
A tervezés és fejlesztés fő szempontja volt, hogy az új generációs abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai támasztotta igényeknek. Versenypályán született, és a Superbike világbajnokságban gyűjtött tapasztalatokat is hasznosítja, a célközönség azonban egyértelműen az utca motorosa. A felhasználói igények nagyban megváltoztak a kategóriával szemben, hiszen a mai sportmotoros már nem elégszik meg a kiváló száraz tapadással, elvárja a biztonságos tapadást nedves útfelületen, hűvös időben, és mindezt hosszú távon. A Pirelli úgy döntött, hogy ezeknek a megnövekedett igényeknek megfelelően fejleszti ki a Diablo család legújabb tagját, és új szintre emeli az abroncs teljesítményét. A Rosso III kiváló választás lehet minden naked, szupersport, vagy akár könnyebb túra-sportmotor tulajdonos számára, aki megköveteli a nagyteljesítményt a sportos vezetési stílusának megfelelően. A mintázat alapján könnyen megállapítható, hogy szoros rokonságban áll a Diablo Supercorsa versenyabronccsal, hiszen a mérnökök átvették a jól azonosítható „villám” motívumot, azonban kiegészítették olyan segédmintákkal melyek segítségével hatékonyabbá vált a vízkiszorítás. A futófelület anyagösszetétele egyedülálló szabadalmaztatott keverési folyamat végeredménye, a legújabb innovatív vegyületek felhasználásával. Nagy százalékban tartalmaz szilícium-dioxidot, melyet kombinálnak a legújabb generációs lágyítókkal, gyantákkal, és polimerekkel. A hátsó abroncs futófelületén két különböző komponenst alkalmaznak. A középső kopásálló sáv a teljes futófelület 20%-át teszi ki, míg a 100%-os szilika tartalmú magas tapadási képességgel rendelkező vegyület, az abroncs két vállrészén 40-40%-os arányban helyezkedik el. Az első abroncsnál a homogén viselkedés érdekében teljes mértékben a lágyabb szilikadús keverék kerül alkalmazásra. Az abroncs profil a Superbike abroncsok fejlesztése, és gyártása során gyűjtött tapasztalatok alapján lett tervezve. A „Multi-Radius” javítja a kezelhetőséget, gyors és könnyed irányváltásokat tesz lehetővé, ugyanakkor kellően széles érintkezési felületet biztosít a kanyarívek stabil tartásához. A méretpaletta három első, és hét hátsó mérettel széles lefedettséget biztosít.

120/70R17+190/55R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Dunlop legújabb utcai szupersport abroncsa, mely tovább öregbíti a „max” jelző nélküli elődmodell...
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT
A SportSmart II-t minden tekintetben felülmúló új generációs sport abroncsot fejlesztettek a mérnökök. Az előző verzióhoz képest új anyagokat is alkalmaztak az összetétel kiválasztásakor, mellyel kifejezetten az volt a céljuk, hogy növeljék az abroncs száraz és nedves tapadását, amellett hogy a várható élettartam is növekszik. Az Endurance VB-n szerzett tapasztalatokat is felhasználták annak érdekében, hogy hosszú élettartamot biztosítsanak az abroncsnak. Az első abroncsnál JLB aramid vegyület került felhasználásra, mely csökkenti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt. A profil is változott, mely elősegíti a jobb kanyar bemeneti sebességet és az irányíthatóságot. Némiképp a mintázat is változott, elősegítve a vízkiszorítást, ezáltal pontosabb kezelhetőséget kapunk nedves útviszonyok mellett is.

120/70R17+190/55R17 MICHELIN PILOT POWER 2CT FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! A mai napig az egyik leg kiegyensúlyozottabb közúti használatra szánt s...
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2C BPN PO2
Bár nem a leg újabb fejlesztés, a mai napig az egyik leg közkedveltebb, kiemelkedően jó ár-érték aránnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők között alkalmaztak ennél az abroncsnál egy igazán „hegyes” profilkontúrt, mely a közúti abroncsok között egyedülálló 51.2°-os dőlésszöget tett lehetővé. A távolról is felismerhető extravagáns mintázat, igazán különleges megjelenést kölcsönöz motorunknak. A 2CT technológia a kategóriában egyedülálló futásteljesítményt biztosít, a kanyarokban pedig kompromisszumoktól mentes maximális tapadást.
A tervezés és fejlesztés fő szempontja volt, hogy az új generációs abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai támasztotta igényeknek. Versenypályán született, és a Superbike világbajnokságban gyűjtött tapasztalatokat is hasznosítja, a célközönség azonban egyértelműen az utca motorosa. A felhasználói igények nagyban megváltoztak a kategóriával szemben, hiszen a mai sportmotoros már nem elégszik meg a kiváló száraz tapadással, elvárja a biztonságos tapadást nedves útfelületen, hűvös időben, és mindezt hosszú távon. A Pirelli úgy döntött, hogy ezeknek a megnövekedett igényeknek megfelelően fejleszti ki a Diablo család legújabb tagját, és új szintre emeli az abroncs teljesítményét. A Rosso III kiváló választás lehet minden naked, szupersport, vagy akár könnyebb túra-sportmotor tulajdonos számára, aki megköveteli a nagyteljesítményt a sportos vezetési stílusának megfelelően. A mintázat alapján könnyen megállapítható, hogy szoros rokonságban áll a Diablo Supercorsa versenyabronccsal, hiszen a mérnökök átvették a jól azonosítható „villám” motívumot, azonban kiegészítették olyan segédmintákkal melyek segítségével hatékonyabbá vált a vízkiszorítás. A futófelület anyagösszetétele egyedülálló szabadalmaztatott keverési folyamat végeredménye, a legújabb innovatív vegyületek felhasználásával. Nagy százalékban tartalmaz szilícium-dioxidot, melyet kombinálnak a legújabb generációs lágyítókkal, gyantákkal, és polimerekkel. A hátsó abroncs futófelületén két különböző komponenst alkalmaznak. A középső kopásálló sáv a teljes futófelület 20%-át teszi ki, míg a 100%-os szilika tartalmú magas tapadási képességgel rendelkező vegyület, az abroncs két vállrészén 40-40%-os arányban helyezkedik el. Az első abroncsnál a homogén viselkedés érdekében teljes mértékben a lágyabb szilikadús keverék kerül alkalmazásra. Az abroncs profil a Superbike abroncsok fejlesztése, és gyártása során gyűjtött tapasztalatok alapján lett tervezve. A „Multi-Radius” javítja a kezelhetőséget, gyors és könnyed irányváltásokat tesz lehetővé, ugyanakkor kellően széles érintkezési felületet biztosít a kanyarívek stabil tartásához. A méretpaletta három első, és hét hátsó mérettel széles lefedettséget biztosít.
120/70R17+190/55R17 DUNLOP QUALIFIER 2 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 DUNLOP QUALIFIER 2 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! A méltán sikeres Qualifier továbbfejlesztett változata, immáron Mult...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA JLB MTC CTC BPN
Az ár az első és hátsó együtt! Azoknak a sportmotorosoknak, akik kompromisszumok nélkül várják el a maximális tapadást az időjárási körülményektől függetlenül. A tudás természetesen a versenypályáról érkezik, a D211 Gp gyártása, és tapasztalatai alapján. A két komponens technológia gyorsabb bemelegedést, még több tapadást, és hosszabb élettartamot biztosít. A speciális Carcass Tension Control System (CTCS) az abroncs váz, különböző területein eltérő feszességű övbetéteket jelent. Így fokozható például a nagysebességű kanyarokban a stabilitás, vagy így csökkenthető az abroncs túlzott deformálódása, és kerület növekedése nagy sebességnél. A különleges mintázat célja az érintkezési felület növelése, a nagyobb tapadás, és gazdagabb visszajelzések érdekében.
120/70R17+190/55R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 DUNLOP SPORTSMART 2 MAX FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Dunlop legújabb utcai szupersport abroncsa, mely tovább öregbíti a „max” jelző nélküli elődmodell...
Leírás
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT
A SportSmart II-t minden tekintetben felülmúló új generációs sport abroncsot fejlesztettek a mérnökök. Az előző verzióhoz képest új anyagokat is alkalmaztak az összetétel kiválasztásakor, mellyel kifejezetten az volt a céljuk, hogy növeljék az abroncs száraz és nedves tapadását, amellett hogy a várható élettartam is növekszik. Az Endurance VB-n szerzett tapasztalatokat is felhasználták annak érdekében, hogy hosszú élettartamot biztosítsanak az abroncsnak. Az első abroncsnál JLB aramid vegyület került felhasználásra, mely csökkenti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt. A profil is változott, mely elősegíti a jobb kanyar bemeneti sebességet és az irányíthatóságot. Némiképp a mintázat is változott, elősegítve a vízkiszorítást, ezáltal pontosabb kezelhetőséget kapunk nedves útviszonyok mellett is.
120/70R17+190/55R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Leírás
Michelin ROA FRO REA TL RAD M2P BPN NEW
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
120/70R17+190/55R17  METZELER M7 RR FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 METZELER M7 RR FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Man TT-n felhalmozott közúti versenyzés során szerzett tapasztalatok alapján fejlesztett szuperspo...
Leírás
Metzeler M7P ROA RAD TL FRO REA 2CT INT CMT OSR
A Sportec M7 RR lehetővé teszi a rendkívül sportos stílusú motorozást, akár vizes úton, vagy hűvösebb időben is. Az utcai versenyzés során szerzett tapasztalatait felhasználva a gyártó új profilt, új szerkezeti elemeket, és új komponens technológiát alkalmaz. Tekintettel arra, hogy a közúton fellelhető útviszonyok nem mindig ideálisak, az új M7 RR egy 100%-ban szilikadús keverékből álló futófelülettel rendelkezik 2 komponensű kiosztásban, az Interact övbetét-rendszer mellett. A korábbi Sportec M5 Interact modellnél a modernebb anyagfelhasználás és a kétkomponensű gyártásnak köszönhetően, 20%-al tartósabb.
120/70R17+190/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA II FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA II FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Csúcsteljesítményre hangolva. A Rosso Corsa II a Pirelli kizárólag utcai abroncsai közül a legnagyob...
Leírás
Pirelli ROA FRO TL RAD 2CT ITA PMP PHZ
A méltán híres DIABLO család legújabb tagja a modern sportmotorok megnövekedett teljesítményéhez igazodva. A Pirelli 15 éve hivatalos beszállítója a SuperBike világbajnokság sorozatának, így szinte kimeríthetetlen tapasztalattal rendelkezik a sport gumik gyártását illetően. A sok ismeretet felhalmozva és alkalmazva a Rosso Corsa II gyártásával megalkották a mai megnövekedett igényekhez legjobban illő magas teljesítményű hypersport abroncsot. Az első olyan Pirelli sport abroncs melynél már mind a két guminál alkalmazták az eltérő gumikeverékek használatát, nagy hangsúlyt fektetve ezzel a hosszabb futásteljesítmény mellett elérhető maximális tapadásra. Ezt nemcsak ennek a gyártási elvnek az alkalmazásával, hanem új szerkezeti felépítéssel és mintázattal tökéletesítették. A hátsó abroncs a szebb kopáskép érdekében a teljes futófelületet vizsgálva 5 zónára osztott. Ez nem csak azt feltételezi a motoros számára, hogy a legtöbbet hozhatja ki az abroncsnak köszönhetően magából és a motorjából, hanem arra is következtetést enged, hogy egy igen magas minőségű abronccsal áll szembe. Az eddiginél még nagyobb érintkezési felület jellemzi ezt a modellt. A minimális negatív mintának köszönhetően nagy egybefüggő slick felületekkel találkozunk, ami a mindennapi sokoldalúság és használhatóság mellett alkalmassá teszi az abroncsot hobbi szintű alkalmi versenypályás motorozásra is. A gyártó szlogenje erre az abroncsra: „minden nap egy verseny nap”
A Man TT legjobb csapatai segítségével fejlesztett, és tesztelt Road Race abroncs. Az utcai versenyzés az egyik legnehezebb műfaj, a körülmények, és az aszfaltminőség folyamatos változásának köszönhetően. A Racetec RR abroncsot úgy tervezték, hogy megbirkózzon ezekkel a kihívásokkal, páratlan tartósságot, és sokoldalú felhasználást biztosítson. Az RR kétkomponensű futófelülettel rendelkezik, az anyagfelhasználást tekintve pedig fontos szempont volt, hogy az abroncs élettartama utolsó periódusában is konstans teljesítményt nyújtson. Maximális tapadás az utolsó kilométerekig!
120/70R17+190/55R17 CONTINENTAL CONTISPORTATTACK 2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 CONTINENTAL CONTISPORTATTACK 2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! Prémium kategóriás szupersport abroncs egyenesen Németországból, a le...
Leírás
Continental ROA RAD TL FRO REA BC TC MGP ZDG BPN
Az ár az első és hátsó együtt! 100% Made in Germany! A Continental összes motorabroncs gyártással kapcsolatos tudásával, és tapasztalatával. Traction Skin futófelület kezelés a bekoptatási fázis csökkentése érdekében. Továbbfejlesztett mintázat a kontaktérzet növelése érdekében, és a nedves tapadás javításáért. Az elődhöz képest hegyesebb profillal rendelkezik, melynek célja az érintkezési felület növelése a nagy dőlésszögek esetén. A Multi Grip futófelület éles határvonal nélküli keverék/tapadás-változást jelent a dőlésszög függvényében. Az új keveréket gyors bemelegedés, és kiemelkedő tapadás jellemzi hűvösebb időben is.
120/70R17+190/55R17 MICHELIN PILOT POWER 3 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 MICHELIN PILOT POWER 3 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első hátsó együtt! A 2013-as Motorrad összehasonlító teszt győztese szupersport kategóriában!...
Leírás
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2P BPN
Az ár első hátsó együtt! A Michelin mindig is élen járt a fejlesztésekben, ennek ékes példája a Power széria harmadik generációja, ami 2013-ban sikeresen elhozta a Motorrad nagy összehasonlító teszt első helyezését. Az abroncs középvonalától egyenesen futó mintaárkok a leg hatékonyabbak a vízkiszorítás terén, így sikerült arányaiban kevesebb és keskenyebb csatornával elérni a kategória legjobb eredményét esős körülmények között (Vizes fékút mérése 2012 DEKRA Teszt Center által. Eredmény: 1. helyezés) . A slick felületek növekedése pedig több érintkezési felületet biztosít, ami egyenesen arányos a száraz tapadás növekedésével. A 2CT+ továbbfejlesztett zóna technológia segítségével kifejezetten ellenálló a konstans egyenes futás okozta extrém hő terheléssel szemben, a vállrészeknél alkalmazott lágyabb keverék alatt pedig stabilitást fokozó szerkezeti elemként megjelenik a középső ellenállóbb keverékből készült réteg. Ez a gyártástechnológia kifejezetten azt a célt szolgálja, hogy a kanyarok kijáratánál még hamarabb, és még keményebben húzhassuk a gázt! Az hogy 20%-al tartósabb a Power 2Ct-nél már csak hab a tortán.
120/70R17+190/55R17 MICHELIN PILOT POWER 2CT FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 MICHELIN PILOT POWER 2CT FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! A mai napig az egyik leg kiegyensúlyozottabb közúti használatra szánt s...
Leírás
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2C BPN PO2
Bár nem a leg újabb fejlesztés, a mai napig az egyik leg közkedveltebb, kiemelkedően jó ár-érték aránnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők között alkalmaztak ennél az abroncsnál egy igazán „hegyes” profilkontúrt, mely a közúti abroncsok között egyedülálló 51.2°-os dőlésszöget tett lehetővé. A távolról is felismerhető extravagáns mintázat, igazán különleges megjelenést kölcsönöz motorunknak. A 2CT technológia a kategóriában egyedülálló futásteljesítményt biztosít, a kanyarokban pedig kompromisszumoktól mentes maximális tapadást.
120/70R17+190/55R17 BRIDGESTONE BT016PRO FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 BRIDGESTONE BT016PRO FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! A méltán híres BT016 továbbfejlesztett változata. A PRO jelzés modern...
Leírás
Bridgestone ROA RAD TL FRO REA 3LC HT MS
A Bt016 Pro, mintázatában azonos, ám számtalan egyéb jellemzőjében eltér az elődjétől. Az első abroncs változatlanul háromzónás (3LC), a hátsó abroncs esetében szintén három zónát alkalmaz a gyártó a korábbi öt helyett. A jól bevált mintázat bizonyítottan kiemelkedő teljesítményt nyújt nedves aszfalton, amit sikerült tovább javítaniuk a mérnököknek a szilika adalék mennyiségének növelésével. A kellőképpen hegyes profilkialakítás nagyfokú stabilitást nyújt a legnagyobb dőlésszögek esetén. 2011-es megjelenése óta, etalonná vált a tartós szupersport abroncsok körében.
120/70R17+190/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! 2010-es fejlesztés, a Diablo Rosso Corsa hypersport abroncs egyesíti a pály...
Leírás
Pirelli ROA RAD TL FRO REA 2CT ITA BPN
Az első és hátsó együtt! By Troy Bayliss! A Diablo Rosso Corsa speciális technológiák keveréke. Az Enhanced Patch Technology (EPT) minden dőlésszögnél optimális tapadási felületet ad, három zónás futófelülete az új keverékkel garantálja a középső zóna kop
120/70R17+190/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO 2 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO 2 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! A legújabb Diablo , nagy teljesítményű közúti gumiabroncs supersport motoro...
Leírás
Pirelli ROA RAD TL FRO REA 2CT ITA BPN
Az első és hátsó együtt! Vadonatúj fejlesztéseknek köszönhetően (EPT és FGD) optimalis a gumi száraz és nedves tapadása. A hátsó gumi kétkomponens technológiával rendelkezik. Hatékonyabb kigyorsítás, rövidebb fékút és nagyobb kanyarstabilitás az új innova
120/70R17+190/55R17 BRIDGESTONE S20 EVO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 BRIDGESTONE S20 EVO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! A többszörös tesztgyőztes S20 hypersport abroncs 2014-es továbbfejlesztett...
Leírás
Bridgestone RAD TL FRO REA 3LC HT SIL NPT RCP
Az első és hátsó együtt! Az S20 modell sikere, és eredményei után a Bridgestone mérnökei szünet nélkül azon dolgoznak, hogy a Moto Gp sorozatban megszerzett tudást is eredményesen hasznosítva, egyre fejlettebb gyártástechnológiákat alkalmazva, tegyék a jót jobbá, a további sikeres teszteredmények és a felhasználók elégedettsége érdekében. Az első abroncs új övrendszere (Tuned Belt Package) növeli a stabilitást, elősegíti a pontos visszajelzéseket, és kiemelkedő kezelhetőséget biztosít. Az új hátsó abroncs immár 5 zónás, így a dőlésszög függvényében mindig a leg optimálisabb keveréken motorozhatunk. Az új összetevőkkel, és a NanoPro-Tech technológiával együtt pedig kiváló arányt nyújt a tapadás, és a gördülési ellenállás között. A fejlesztések eredményeként 22%-al tartósabb elődjénél.
120/70R17+190/55R17 BRIDGESTONE S21 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 BRIDGESTONE S21 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A hypersport abroncsok új generációja megérkezett. Az S20Evo újratervezett, továbbfe...
Leírás
Bridgestone ROA RAD TL FRO REA 3LC HT NPT RCP
A Bridgestone „S” szériájának új tagja, a korábbi teszt győztes S20 Evo modell közvetlen utódja. Kulcsjellemzője, a megnövekedett száraz tapadás, a kiemelkedő nedves tapadás megőrzése mellett. Ennek érdekében egy vadonatúj vegyületet (EMC) alkalmaz a Bridgestone, az első és hátsó abroncsoknál egyaránt. Az EMC vegyület segít növelni a tapadást, és szabályozni az abroncs belső hőmérsékletét, ami extrém igénybevétel esetén is lineáris teljesítményt nyújt. A futófelületi keverékek kiosztása elöl 3, hátul pedig 5 zónában történik. Az új zóna kiosztásoknak köszönhetően akár 36%-al tartósabb lehet elődjénél. A speciális 3D-s mintázat kiemelkedő teljesítményt nyújt nedves útfelületen, és növeli a futófelület szerkezeti merevségét, ami javítja a kigyorsítások stabilitását száraz útfelületen. Az újításoknak köszönhetően nagyobb belépősebességet, és kanyarstabilitást biztosít, mint az S20 modell.
  • 1 /2

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ