Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Minden rendben ment. Gyorsan kiszállították a terméket, és kártyával fizettem a futárnak.
Samgeza
2017.06.23.
Itt szeretek vásárolni. Egyszerű keresés, jó kiszolgálás!
Sanya
2018.12.28.
Maximálisan elégedett vagyok. Profi üzlet, a legjobb motorgumi áruház.
Bányai József
2017.07.01.
Jó a tanácsadás, jók az árak.
Mélykuti Gábor
2018.11.01.
Sallangmentes kommunikáció, gyors kiszállítás! Csak ajánlani tudom.
PB
2017.06.17.
Korrekt, bőséges információ az oldalon. Gyors ügyintézés, szállítás.
Fecsó
2019.01.17.

110/100-18 MICHELIN STARCROSS 5 MEDIUM REA 64M TT MOTORGUMI

A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnok...
Michelin ONF DIA TT REA MCP CCT 1CT
A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnokság versenyzőivel szorosan együttműködve fejlesztette ki a Starcoss 5 modellt. Maga a mintázat az amatőr és profi motorversenyzők visszajelzésein alapszik, akik az extrém körülmények között tapasztaltakat még a helyszínen megosztották a Michelin tervező és fejlesztőmérnök csapatával. A Michelin StarCross 5 úttörő az off-road és motocross abroncsok között. Elődjeihez mérten az újratervezett karkasznak köszönhetően 15%-al könnyebb, az ellenállóság, és tartósság csökkenése nélkül, erősebb és nagyobb sűrűségű anyagok felhasználásának köszönhetően. A gyártás során egy új, úgynevezett Comfort Casing Technology (CCT) technológiát is alkalmaztak, mely kivételes lengéscsillapító hatásával csökkenti a motoros fizikai igénybevételét. A flexibilis karkasz, és az agresszív futófelületi mintázat számos gyakorlati előnyt kínál a motorosnak, mint például a nagyobb vonóerő az egyenesekben, nagyobb oldaltartás a fordulókban, kiváló öntisztuló képesség, vagy az optimalizált érintkezési felület a tapadás növelése érdekében. A Starcross 5 a megszokottnál magasabb légnyomás mellett is használható, anélkül hogy tapadást, vagy komfortot veszítene a motoros, így csökkenthető az esélye az abroncs lefordulásának a felniről. Az alkalmazási területnek megfelelően különböző talajminőség szerint négy eltérő mintázat választható. Sand – homok; Soft – laza talaj; Medium – kemény talaj; Hard – kemény köves talaj.

110/100-18 BRIDGESTONE X20 REAR 64M TT MOTORGUMI

A Bridgestone Battlecross, a japán gyártó legújabb termékcsaládja, egyenesen az FIM Motocross World...
Bridgestone ONF DIA TT REA 1CT
23.192 ,- Ft
21.523 ,- Ft
Szállítási időt kérek
Az új Battlecross család a legrangosabb motocross versenysorozatokban szerzett tapasztalatok alapján fejlesztett termékcsalád. Az FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship, és a JMX Championsip, sorozatok versenyzői, összesen 46 dobogós helyet szereztek Bridgestone abroncsokkal az elmúlt években. Az új fejlesztéseknek köszönhetően, kivételes teljesítményt nyújt a versenypályákon. Az aszimmetrikus mintázat mindig megfelelő tapadást biztosít a kerékdőlés függvényében. A blokkok éleinek növelésével, minden eddiginél stabilabbak a gyorsítások, és a kanyarvétel. A futófelület bütykeinek kialakítása (Cooling fintm) hűtőbordaként szívja be, és áramoltatja a levegőt, így biztosítja az állandó hőmérsékletet, és teljesítményt. A hátsó abroncs profilkiképzése (Castle Blocktm) egy zárt, merev egységet alkot, ami változó terepviszonyok közt is mindig állandó teljesítményt biztosít. Az X20 homokos talajon, az X30 verzió laza, és közepesen kemény talajon, teljesít optimálisan, míg az X40 verzió a közepesen keménytől, a durva, köves talajig alkalmazható.

110/100-18 BRIDGESTONE X40 REAR 64M TT MOTORGUMI

A Bridgestone Battlecross, a japán gyártó legújabb termékcsaládja, egyenesen az FIM Motocross World...
Bridgestone ONF DIA TT REA 1CT
23.192 ,- Ft
21.523 ,- Ft
Szállítási időt kérek
Az új Battlecross család a legrangosabb motocross versenysorozatokban szerzett tapasztalatok alapján fejlesztett termékcsalád. Az FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship, és a JMX Championsip, sorozatok versenyzői, összesen 46 dobogós helyet szereztek Bridgestone abroncsokkal az elmúlt években. Az új fejlesztéseknek köszönhetően, kivételes teljesítményt nyújt a versenypályákon. Az aszimmetrikus mintázat mindig megfelelő tapadást biztosít a kerékdőlés függvényében. A blokkok éleinek növelésével, minden eddiginél stabilabbak a gyorsítások, és a kanyarvétel. A futófelület bütykeinek kialakítása (Cooling fintm) hűtőbordaként szívja be, és áramoltatja a levegőt, így biztosítja az állandó hőmérsékletet, és teljesítményt. A hátsó abroncs profilkiképzése (Castle Blocktm) egy zárt, merev egységet alkot, ami változó terepviszonyok közt is mindig állandó teljesítményt biztosít. Az X20 homokos talajon, az X30 verzió laza, és közepesen kemény talajon, teljesít optimálisan, míg az X40 verzió a közepesen keménytől, a durva, köves talajig alkalmazható.
A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnokság versenyzőivel szorosan együttműködve fejlesztette ki a Starcoss 5 modellt. Maga a mintázat az amatőr és profi motorversenyzők visszajelzésein alapszik, akik az extrém körülmények között tapasztaltakat még a helyszínen megosztották a Michelin tervező és fejlesztőmérnök csapatával. A Michelin StarCross 5 úttörő az off-road és motocross abroncsok között. Elődjeihez mérten az újratervezett karkasznak köszönhetően 15%-al könnyebb, az ellenállóság, és tartósság csökkenése nélkül, erősebb és nagyobb sűrűségű anyagok felhasználásának köszönhetően. A gyártás során egy új, úgynevezett Comfort Casing Technology (CCT) technológiát is alkalmaztak, mely kivételes lengéscsillapító hatásával csökkenti a motoros fizikai igénybevételét. A flexibilis karkasz, és az agresszív futófelületi mintázat számos gyakorlati előnyt kínál a motorosnak, mint például a nagyobb vonóerő az egyenesekben, nagyobb oldaltartás a fordulókban, kiváló öntisztuló képesség, vagy az optimalizált érintkezési felület a tapadás növelése érdekében. A Starcross 5 a megszokottnál magasabb légnyomás mellett is használható, anélkül hogy tapadást, vagy komfortot veszítene a motoros, így csökkenthető az esélye az abroncs lefordulásának a felniről. Az alkalmazási területnek megfelelően különböző talajminőség szerint négy eltérő mintázat választható. Sand – homok; Soft – laza talaj; Medium – kemény talaj; Hard – kemény köves talaj.
120/90-18 MICHELIN STARCROSS 5 SOFT REA 65M TT MOTORGUMI

120/90-18 MICHELIN STARCROSS 5 SOFT REA 65M TT MOTORGUMI

A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnok...
Leírás
Michelin ONF DIA TT REA MCP CCT 1CT
A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnokság versenyzőivel szorosan együttműködve fejlesztette ki a Starcoss 5 modellt. Maga a mintázat az amatőr és profi motorversenyzők visszajelzésein alapszik, akik az extrém körülmények között tapasztaltakat még a helyszínen megosztották a Michelin tervező és fejlesztőmérnök csapatával. A Michelin StarCross 5 úttörő az off-road és motocross abroncsok között. Elődjeihez mérten az újratervezett karkasznak köszönhetően 15%-al könnyebb, az ellenállóság, és tartósság csökkenése nélkül, erősebb és nagyobb sűrűségű anyagok felhasználásának köszönhetően. A gyártás során egy új, úgynevezett Comfort Casing Technology (CCT) technológiát is alkalmaztak, mely kivételes lengéscsillapító hatásával csökkenti a motoros fizikai igénybevételét. A flexibilis karkasz, és az agresszív futófelületi mintázat számos gyakorlati előnyt kínál a motorosnak, mint például a nagyobb vonóerő az egyenesekben, nagyobb oldaltartás a fordulókban, kiváló öntisztuló képesség, vagy az optimalizált érintkezési felület a tapadás növelése érdekében. A Starcross 5 a megszokottnál magasabb légnyomás mellett is használható, anélkül hogy tapadást, vagy komfortot veszítene a motoros, így csökkenthető az esélye az abroncs lefordulásának a felniről. Az alkalmazási területnek megfelelően különböző talajminőség szerint négy eltérő mintázat választható. Sand – homok; Soft – laza talaj; Medium – kemény talaj; Hard – kemény köves talaj.
110/100-18 BRIDGESTONE X30 REAR 64M TT MOTORGUMI

110/100-18 BRIDGESTONE X30 REAR 64M TT MOTORGUMI

A Bridgestone Battlecross, a japán gyártó legújabb termékcsaládja, egyenesen az FIM Motocross World...
Leírás
Bridgestone ONF DIA TT REA 1CT
Az új Battlecross család a legrangosabb motocross versenysorozatokban szerzett tapasztalatok alapján fejlesztett termékcsalád. Az FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship, és a JMX Championsip, sorozatok versenyzői, összesen 46 dobogós helyet szereztek Bridgestone abroncsokkal az elmúlt években. Az új fejlesztéseknek köszönhetően, kivételes teljesítményt nyújt a versenypályákon. Az aszimmetrikus mintázat mindig megfelelő tapadást biztosít a kerékdőlés függvényében. A blokkok éleinek növelésével, minden eddiginél stabilabbak a gyorsítások, és a kanyarvétel. A futófelület bütykeinek kialakítása (Cooling fintm) hűtőbordaként szívja be, és áramoltatja a levegőt, így biztosítja az állandó hőmérsékletet, és teljesítményt. A hátsó abroncs profilkiképzése (Castle Blocktm) egy zárt, merev egységet alkot, ami változó terepviszonyok közt is mindig állandó teljesítményt biztosít. Az X20 homokos talajon, az X30 verzió laza, és közepesen kemény talajon, teljesít optimálisan, míg az X40 verzió a közepesen keménytől, a durva, köves talajig alkalmazható.
110/100-18 BRIDGESTONE X40 REAR 64M TT MOTORGUMI

110/100-18 BRIDGESTONE X40 REAR 64M TT MOTORGUMI

A Bridgestone Battlecross, a japán gyártó legújabb termékcsaládja, egyenesen az FIM Motocross World...
Leírás
Bridgestone ONF DIA TT REA 1CT
Az új Battlecross család a legrangosabb motocross versenysorozatokban szerzett tapasztalatok alapján fejlesztett termékcsalád. Az FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship, és a JMX Championsip, sorozatok versenyzői, összesen 46 dobogós helyet szereztek Bridgestone abroncsokkal az elmúlt években. Az új fejlesztéseknek köszönhetően, kivételes teljesítményt nyújt a versenypályákon. Az aszimmetrikus mintázat mindig megfelelő tapadást biztosít a kerékdőlés függvényében. A blokkok éleinek növelésével, minden eddiginél stabilabbak a gyorsítások, és a kanyarvétel. A futófelület bütykeinek kialakítása (Cooling fintm) hűtőbordaként szívja be, és áramoltatja a levegőt, így biztosítja az állandó hőmérsékletet, és teljesítményt. A hátsó abroncs profilkiképzése (Castle Blocktm) egy zárt, merev egységet alkot, ami változó terepviszonyok közt is mindig állandó teljesítményt biztosít. Az X20 homokos talajon, az X30 verzió laza, és közepesen kemény talajon, teljesít optimálisan, míg az X40 verzió a közepesen keménytől, a durva, köves talajig alkalmazható.
110/100-18 BRIDGESTONE X20 REAR 64M TT MOTORGUMI

110/100-18 BRIDGESTONE X20 REAR 64M TT MOTORGUMI

A Bridgestone Battlecross, a japán gyártó legújabb termékcsaládja, egyenesen az FIM Motocross World...
Leírás
Bridgestone ONF DIA TT REA 1CT
Az új Battlecross család a legrangosabb motocross versenysorozatokban szerzett tapasztalatok alapján fejlesztett termékcsalád. Az FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship, és a JMX Championsip, sorozatok versenyzői, összesen 46 dobogós helyet szereztek Bridgestone abroncsokkal az elmúlt években. Az új fejlesztéseknek köszönhetően, kivételes teljesítményt nyújt a versenypályákon. Az aszimmetrikus mintázat mindig megfelelő tapadást biztosít a kerékdőlés függvényében. A blokkok éleinek növelésével, minden eddiginél stabilabbak a gyorsítások, és a kanyarvétel. A futófelület bütykeinek kialakítása (Cooling fintm) hűtőbordaként szívja be, és áramoltatja a levegőt, így biztosítja az állandó hőmérsékletet, és teljesítményt. A hátsó abroncs profilkiképzése (Castle Blocktm) egy zárt, merev egységet alkot, ami változó terepviszonyok közt is mindig állandó teljesítményt biztosít. Az X20 homokos talajon, az X30 verzió laza, és közepesen kemény talajon, teljesít optimálisan, míg az X40 verzió a közepesen keménytől, a durva, köves talajig alkalmazható.
100/100-18 MICHELIN STARCROSS 5 SOFT REA 59M TT MOTORGUMI

100/100-18 MICHELIN STARCROSS 5 SOFT REA 59M TT MOTORGUMI

A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnok...
Leírás
Michelin ONF DIA TT REA MCP CCT 1CT
A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnokság versenyzőivel szorosan együttműködve fejlesztette ki a Starcoss 5 modellt. Maga a mintázat az amatőr és profi motorversenyzők visszajelzésein alapszik, akik az extrém körülmények között tapasztaltakat még a helyszínen megosztották a Michelin tervező és fejlesztőmérnök csapatával. A Michelin StarCross 5 úttörő az off-road és motocross abroncsok között. Elődjeihez mérten az újratervezett karkasznak köszönhetően 15%-al könnyebb, az ellenállóság, és tartósság csökkenése nélkül, erősebb és nagyobb sűrűségű anyagok felhasználásának köszönhetően. A gyártás során egy új, úgynevezett Comfort Casing Technology (CCT) technológiát is alkalmaztak, mely kivételes lengéscsillapító hatásával csökkenti a motoros fizikai igénybevételét. A flexibilis karkasz, és az agresszív futófelületi mintázat számos gyakorlati előnyt kínál a motorosnak, mint például a nagyobb vonóerő az egyenesekben, nagyobb oldaltartás a fordulókban, kiváló öntisztuló képesség, vagy az optimalizált érintkezési felület a tapadás növelése érdekében. A Starcross 5 a megszokottnál magasabb légnyomás mellett is használható, anélkül hogy tapadást, vagy komfortot veszítene a motoros, így csökkenthető az esélye az abroncs lefordulásának a felniről. Az alkalmazási területnek megfelelően különböző talajminőség szerint négy eltérő mintázat választható. Sand – homok; Soft – laza talaj; Medium – kemény talaj; Hard – kemény köves talaj.
110/100-18 MICHELIN STARCROSS 5 SOFT REA 64M TT MOTORGUMI

110/100-18 MICHELIN STARCROSS 5 SOFT REA 64M TT MOTORGUMI

A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnok...
Leírás
Michelin ONF DIA TT REA MCP CCT 1CT
A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnokság versenyzőivel szorosan együttműködve fejlesztette ki a Starcoss 5 modellt. Maga a mintázat az amatőr és profi motorversenyzők visszajelzésein alapszik, akik az extrém körülmények között tapasztaltakat még a helyszínen megosztották a Michelin tervező és fejlesztőmérnök csapatával. A Michelin StarCross 5 úttörő az off-road és motocross abroncsok között. Elődjeihez mérten az újratervezett karkasznak köszönhetően 15%-al könnyebb, az ellenállóság, és tartósság csökkenése nélkül, erősebb és nagyobb sűrűségű anyagok felhasználásának köszönhetően. A gyártás során egy új, úgynevezett Comfort Casing Technology (CCT) technológiát is alkalmaztak, mely kivételes lengéscsillapító hatásával csökkenti a motoros fizikai igénybevételét. A flexibilis karkasz, és az agresszív futófelületi mintázat számos gyakorlati előnyt kínál a motorosnak, mint például a nagyobb vonóerő az egyenesekben, nagyobb oldaltartás a fordulókban, kiváló öntisztuló képesség, vagy az optimalizált érintkezési felület a tapadás növelése érdekében. A Starcross 5 a megszokottnál magasabb légnyomás mellett is használható, anélkül hogy tapadást, vagy komfortot veszítene a motoros, így csökkenthető az esélye az abroncs lefordulásának a felniről. Az alkalmazási területnek megfelelően különböző talajminőség szerint négy eltérő mintázat választható. Sand – homok; Soft – laza talaj; Medium – kemény talaj; Hard – kemény köves talaj.
100/100-18 MICHELIN STARCROSS 5 MEDIUM REA 59M TT MOTORGUMI

100/100-18 MICHELIN STARCROSS 5 MEDIUM REA 59M TT MOTORGUMI

A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnok...
Leírás
Michelin ONF DIA TT REA MCP CCT 1CT
A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnokság versenyzőivel szorosan együttműködve fejlesztette ki a Starcoss 5 modellt. Maga a mintázat az amatőr és profi motorversenyzők visszajelzésein alapszik, akik az extrém körülmények között tapasztaltakat még a helyszínen megosztották a Michelin tervező és fejlesztőmérnök csapatával. A Michelin StarCross 5 úttörő az off-road és motocross abroncsok között. Elődjeihez mérten az újratervezett karkasznak köszönhetően 15%-al könnyebb, az ellenállóság, és tartósság csökkenése nélkül, erősebb és nagyobb sűrűségű anyagok felhasználásának köszönhetően. A gyártás során egy új, úgynevezett Comfort Casing Technology (CCT) technológiát is alkalmaztak, mely kivételes lengéscsillapító hatásával csökkenti a motoros fizikai igénybevételét. A flexibilis karkasz, és az agresszív futófelületi mintázat számos gyakorlati előnyt kínál a motorosnak, mint például a nagyobb vonóerő az egyenesekben, nagyobb oldaltartás a fordulókban, kiváló öntisztuló képesség, vagy az optimalizált érintkezési felület a tapadás növelése érdekében. A Starcross 5 a megszokottnál magasabb légnyomás mellett is használható, anélkül hogy tapadást, vagy komfortot veszítene a motoros, így csökkenthető az esélye az abroncs lefordulásának a felniről. Az alkalmazási területnek megfelelően különböző talajminőség szerint négy eltérő mintázat választható. Sand – homok; Soft – laza talaj; Medium – kemény talaj; Hard – kemény köves talaj.
120/90-18 MICHELIN STARCROSS 5 MEDIUM REA 65M TT MOTORGUMI

120/90-18 MICHELIN STARCROSS 5 MEDIUM REA 65M TT MOTORGUMI

A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnok...
Leírás
Michelin ONF DIA TT REA MCP CCT 1CT
A Michelin az eddigi leghosszabb tesztelési és fejlesztési program részeként a motocross világbajnokság versenyzőivel szorosan együttműködve fejlesztette ki a Starcoss 5 modellt. Maga a mintázat az amatőr és profi motorversenyzők visszajelzésein alapszik, akik az extrém körülmények között tapasztaltakat még a helyszínen megosztották a Michelin tervező és fejlesztőmérnök csapatával. A Michelin StarCross 5 úttörő az off-road és motocross abroncsok között. Elődjeihez mérten az újratervezett karkasznak köszönhetően 15%-al könnyebb, az ellenállóság, és tartósság csökkenése nélkül, erősebb és nagyobb sűrűségű anyagok felhasználásának köszönhetően. A gyártás során egy új, úgynevezett Comfort Casing Technology (CCT) technológiát is alkalmaztak, mely kivételes lengéscsillapító hatásával csökkenti a motoros fizikai igénybevételét. A flexibilis karkasz, és az agresszív futófelületi mintázat számos gyakorlati előnyt kínál a motorosnak, mint például a nagyobb vonóerő az egyenesekben, nagyobb oldaltartás a fordulókban, kiváló öntisztuló képesség, vagy az optimalizált érintkezési felület a tapadás növelése érdekében. A Starcross 5 a megszokottnál magasabb légnyomás mellett is használható, anélkül hogy tapadást, vagy komfortot veszítene a motoros, így csökkenthető az esélye az abroncs lefordulásának a felniről. Az alkalmazási területnek megfelelően különböző talajminőség szerint négy eltérő mintázat választható. Sand – homok; Soft – laza talaj; Medium – kemény talaj; Hard – kemény köves talaj.
140/80-18 METZELER MCE 6 DAYS EXTREME (S) REA 70M TT MOTORGUMI

140/80-18 METZELER MCE 6 DAYS EXTREME (S) REA 70M TT MOTORGUMI

A piacon kapható egyik legsokoldalúbb enduró abroncs mely eltérő talajviszonyokhoz különböző keverék...
Leírás
Metzeler ONF DIA TT REA 1CT
A piacon kapható egyik legsokoldalúbb enduró abroncs mely eltérő talajviszonyokhoz különböző keverékekben elérhető. Sokszínűségét annak köszönheti, hogy három kifejezetten fontos tulajdonságra optimalizálták a gumit. Tapadás, sokoldalúság, és a tartósság. Ezt vizsgálva mindenki megtalálja az igényeinek és talajviszonyoknak megfelelő abroncsot. Az első és hátsó gumi felületének kialakítása mindhárom verzió esetén lehetővé teszi az extrém vonó és fékerő átvitelét a talajra, a kiváló öntisztuló képességet biztosít, továbbá megfelelő oldaltartással rendelkezik. A speciális komponensek és polimerek használata elősegíti azt, hogy extrém használat esetén se melegedjen túl a gumi. A kemény ( normál ) verziónak más szerkezeti felépítése van, továbbá eltérő összetevőket alkalmaztak a tervezés során a tartósság érdekében. Jobban ellenáll az abroncs a vágásoknak illetve szúrásoknak is. A lágy és szuperlágy verzió esetén nagyobb hangsúlyt fektettek az olyan összetevőkre melyek lágyítják az abroncsot, pontosan azért, hogy a maximális tapadást helyezzék előtérbe. Ezeknél a verzióknál számolni kell a gyorsabb kopásra.
120/100-18 PIRELLI SCORPION MX EXTRA REAR 68M TT MOTORGUMI

120/100-18 PIRELLI SCORPION MX EXTRA REAR 68M TT MOTORGUMI

Egy igazi mindenesnek mondható abroncs, mely amatőr versenyekre és edzésekre a legideálisabb választ...
Leírás
Pirelli ONF DIA TT REA ITA 1CT
Egy igazi mindenesnek mondható abroncs, mely amatőr versenyekre és edzésekre a legideálisabb választás. Az endúró és krossz szakágban igen fontos a talajviszonyoknak megfelelően kiválasztanunk az abroncsot, ami sokszor egy nehéz feladat. Ebben nagy könnyedség az MX Extra, hisz anyagösszetételét és mintázatát úgy alakították ki, hogy akár vegyes terepviszonyok között is megfelelő tapadással és öntisztuló képességgel bírjon. Egy optimális választás a teljesítmény és a tartósság között. A hátsó abroncs profilját úgy alakították ki, hogy megfelel merevséggel rendelkezzen ezzel elősegítve a kanyarodást, továbbá a megfelelő vonóerő talajra juttatását. Többrétegű szövettel rendelkezik mely ellenállóbbá teszi a szúrt sérülések ellen. Az első gumi mintáinak elrendezése segíti az egyenes futást, a speciális „V” alakú kiképzésük pedig a maximális fékhatás átadásáért felel. Az oldalsó blokkok a kanyarban történő legnagyobb tapadást hivatottak biztosítani.
100/100-18 PIRELLI SCORPION MX EXTRA REAR 59M TT MOTORGUMI

100/100-18 PIRELLI SCORPION MX EXTRA REAR 59M TT MOTORGUMI

Egy igazi mindenesnek mondható abroncs, mely amatőr versenyekre és edzésekre a legideálisabb választ...
Leírás
Pirelli ONF DIA TT REA ITA 1CT
Egy igazi mindenesnek mondható abroncs, mely amatőr versenyekre és edzésekre a legideálisabb választás. Az endúró és krossz szakágban igen fontos a talajviszonyoknak megfelelően kiválasztanunk az abroncsot, ami sokszor egy nehéz feladat. Ebben nagy könnyedség az MX Extra, hisz anyagösszetételét és mintázatát úgy alakították ki, hogy akár vegyes terepviszonyok között is megfelelő tapadással és öntisztuló képességgel bírjon. Egy optimális választás a teljesítmény és a tartósság között. A hátsó abroncs profilját úgy alakították ki, hogy megfelel merevséggel rendelkezzen ezzel elősegítve a kanyarodást, továbbá a megfelelő vonóerő talajra juttatását. Többrétegű szövettel rendelkezik mely ellenállóbbá teszi a szúrt sérülések ellen. Az első gumi mintáinak elrendezése segíti az egyenes futást, a speciális „V” alakú kiképzésük pedig a maximális fékhatás átadásáért felel. Az oldalsó blokkok a kanyarban történő legnagyobb tapadást hivatottak biztosítani.
  • 1 /1

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ