Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Igy kéne működnie minden web shop nak
Fero25
2018.12.18.
Jó a tanácsadás, jók az árak.
Mélykuti Gábor
2018.11.01.
Gyors és segitökész csapat, friss gumik, villám kiszállitás.
Skunk
2018.06.01.
Maximálisan elégedett vagyok. Profi üzlet, a legjobb motorgumi áruház.
Bányai József
2017.07.01.
Minden flottul működik, Ismerőseim ajánlották
Bobber
2019.01.04.
A megrendelés visszaigazolása gyors. Segítőkészek. Én ott is szereltetem a gumikat. Pontosak, gyorsak.
G. Pál
2017.07.12.
A kereső beállításai: dunlop sportsmart mk3

120/70R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT 58W TL MOTORGUMI

Újabb év és újabb Dunlop sport abroncs, immár az ötödik a sorban. A fejlesztési verseny igen kiéleze...
Leírás
Dunlop MT ROA FRO TL RAD NTC JLB
Ismét nem vette félvállról a gyártó a sport gumi tervezését és teljesen az alapoktól kezdett bele az új termék megalkotásába. Felhasználtak már meglévő és bevált technológiákat, mindemellett nagyon sok új dologgal fűszerezte a 2019-es modellt. Rögtön az első abroncs kialakítása az ami újdonság ebben a szegmensben. A DFP ( Dynamic Front Profile ) egy olyan új gyártástechnológiai eljárás melynek segítségével tökéletes egyensúlyt kapunk a könnyű irányíthatóság és fokozottan magas visszajelzés között. Ezt úgy érték el, hogy az abroncs vázát felépítő különböző rétegek szálirányai egymáshoz viszonyítva mindig más szöget zárnak be. A hátsó abroncs profilja is a modern érát követi, ezáltal egy kevésbé széles/lapos profilt kapunk, ehelyett egy utcai gumik szintjén hegyes kialakítású gumival állunk szemben. Ez mindenképp pozitív hatást gyakorol a motor kezelhetőségére. A mintakiképzés a SportSmart TT és a RoadSmart III ihlette. Ez több szempontból is előny, hisz a sportosság és a napi használhatóság van előtérbe helyezve. Utóbbi a vízkiszorításnak is helyet ad, ezt erősítették tovább extra szilika hozzáadásával, ami tovább rövidíti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt is. Az abroncsok Multi-Tread eljárással készültek, ami a Dunlopnál a több komponensű anyagok alkalmazását jelenti a futófelületen.
180/55R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 REAR 73W TL MOTORGUMI

180/55R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 REAR 73W TL MOTORGUMI

Újabb év és újabb Dunlop sport abroncs, immár az ötödik a sorban. A fejlesztési verseny igen kiéleze...
Leírás
Dunlop MT ROA REA TL RAD NTC JLB
Ismét nem vette félvállról a gyártó a sport gumi tervezését és teljesen az alapoktól kezdett bele az új termék megalkotásába. Felhasználtak már meglévő és bevált technológiákat, mindemellett nagyon sok új dologgal fűszerezte a 2019-es modellt. Rögtön az első abroncs kialakítása az ami újdonság ebben a szegmensben. A DFP ( Dynamic Front Profile ) egy olyan új gyártástechnológiai eljárás melynek segítségével tökéletes egyensúlyt kapunk a könnyű irányíthatóság és fokozottan magas visszajelzés között. Ezt úgy érték el, hogy az abroncs vázát felépítő különböző rétegek szálirányai egymáshoz viszonyítva mindig más szöget zárnak be. A hátsó abroncs profilja is a modern érát követi, ezáltal egy kevésbé széles/lapos profilt kapunk, ehelyett egy utcai gumik szintjén hegyes kialakítású gumival állunk szemben. Ez mindenképp pozitív hatást gyakorol a motor kezelhetőségére. A mintakiképzés a SportSmart TT és a RoadSmart III ihlette. Ez több szempontból is előny, hisz a sportosság és a napi használhatóság van előtérbe helyezve. Utóbbi a vízkiszorításnak is helyet ad, ezt erősítették tovább extra szilika hozzáadásával, ami tovább rövidíti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt is. Az abroncsok Multi-Tread eljárással készültek, ami a Dunlopnál a több komponensű anyagok alkalmazását jelenti a futófelületen.
190/55R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 REAR 75W TL MOTORGUMI

190/55R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 REAR 75W TL MOTORGUMI

Újabb év és újabb Dunlop sport abroncs, immár az ötödik a sorban. A fejlesztési verseny igen kiéleze...
Leírás
Dunlop MT ROA REA TL RAD NTC JLB
Ismét nem vette félvállról a gyártó a sport gumi tervezését és teljesen az alapoktól kezdett bele az új termék megalkotásába. Felhasználtak már meglévő és bevált technológiákat, mindemellett nagyon sok új dologgal fűszerezte a 2019-es modellt. Rögtön az első abroncs kialakítása az ami újdonság ebben a szegmensben. A DFP ( Dynamic Front Profile ) egy olyan új gyártástechnológiai eljárás melynek segítségével tökéletes egyensúlyt kapunk a könnyű irányíthatóság és fokozottan magas visszajelzés között. Ezt úgy érték el, hogy az abroncs vázát felépítő különböző rétegek szálirányai egymáshoz viszonyítva mindig más szöget zárnak be. A hátsó abroncs profilja is a modern érát követi, ezáltal egy kevésbé széles/lapos profilt kapunk, ehelyett egy utcai gumik szintjén hegyes kialakítású gumival állunk szemben. Ez mindenképp pozitív hatást gyakorol a motor kezelhetőségére. A mintakiképzés a SportSmart TT és a RoadSmart III ihlette. Ez több szempontból is előny, hisz a sportosság és a napi használhatóság van előtérbe helyezve. Utóbbi a vízkiszorításnak is helyet ad, ezt erősítették tovább extra szilika hozzáadásával, ami tovább rövidíti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt is. Az abroncsok Multi-Tread eljárással készültek, ami a Dunlopnál a több komponensű anyagok alkalmazását jelenti a futófelületen.
180/60R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 REAR 75W TL MOTORGUMI

180/60R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 REAR 75W TL MOTORGUMI

Újabb év és újabb Dunlop sport abroncs, immár az ötödik a sorban. A fejlesztési verseny igen kiéleze...
Leírás
Dunlop MT ROA REA TL RAD NTC JLB
Ismét nem vette félvállról a gyártó a sport gumi tervezését és teljesen az alapoktól kezdett bele az új termék megalkotásába. Felhasználtak már meglévő és bevált technológiákat, mindemellett nagyon sok új dologgal fűszerezte a 2019-es modellt. Rögtön az első abroncs kialakítása az ami újdonság ebben a szegmensben. A DFP ( Dynamic Front Profile ) egy olyan új gyártástechnológiai eljárás melynek segítségével tökéletes egyensúlyt kapunk a könnyű irányíthatóság és fokozottan magas visszajelzés között. Ezt úgy érték el, hogy az abroncs vázát felépítő különböző rétegek szálirányai egymáshoz viszonyítva mindig más szöget zárnak be. A hátsó abroncs profilja is a modern érát követi, ezáltal egy kevésbé széles/lapos profilt kapunk, ehelyett egy utcai gumik szintjén hegyes kialakítású gumival állunk szemben. Ez mindenképp pozitív hatást gyakorol a motor kezelhetőségére. A mintakiképzés a SportSmart TT és a RoadSmart III ihlette. Ez több szempontból is előny, hisz a sportosság és a napi használhatóság van előtérbe helyezve. Utóbbi a vízkiszorításnak is helyet ad, ezt erősítették tovább extra szilika hozzáadásával, ami tovább rövidíti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt is. Az abroncsok Multi-Tread eljárással készültek, ami a Dunlopnál a több komponensű anyagok alkalmazását jelenti a futófelületen.
200/55R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 REAR 78W TL MOTORGUMI

200/55R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 REAR 78W TL MOTORGUMI

Újabb év és újabb Dunlop sport abroncs, immár az ötödik a sorban. A fejlesztési verseny igen kiéleze...
Leírás
Dunlop MT ROA REA TL RAD NTC JLB
Ismét nem vette félvállról a gyártó a sport gumi tervezését és teljesen az alapoktól kezdett bele az új termék megalkotásába. Felhasználtak már meglévő és bevált technológiákat, mindemellett nagyon sok új dologgal fűszerezte a 2019-es modellt. Rögtön az első abroncs kialakítása az ami újdonság ebben a szegmensben. A DFP ( Dynamic Front Profile ) egy olyan új gyártástechnológiai eljárás melynek segítségével tökéletes egyensúlyt kapunk a könnyű irányíthatóság és fokozottan magas visszajelzés között. Ezt úgy érték el, hogy az abroncs vázát felépítő különböző rétegek szálirányai egymáshoz viszonyítva mindig más szöget zárnak be. A hátsó abroncs profilja is a modern érát követi, ezáltal egy kevésbé széles/lapos profilt kapunk, ehelyett egy utcai gumik szintjén hegyes kialakítású gumival állunk szemben. Ez mindenképp pozitív hatást gyakorol a motor kezelhetőségére. A mintakiképzés a SportSmart TT és a RoadSmart III ihlette. Ez több szempontból is előny, hisz a sportosság és a napi használhatóság van előtérbe helyezve. Utóbbi a vízkiszorításnak is helyet ad, ezt erősítették tovább extra szilika hozzáadásával, ami tovább rövidíti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt is. Az abroncsok Multi-Tread eljárással készültek, ami a Dunlopnál a több komponensű anyagok alkalmazását jelenti a futófelületen.
120/70R17+180/55R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Újabb év és újabb Dunlop sport abroncs, immár az ötödik a sorban. A fejlesztési verseny igen kiéleze...
Leírás
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT
Ismét nem vette félvállról a gyártó a sport gumi tervezését és teljesen az alapoktól kezdett bele az új termék megalkotásába. Felhasználtak már meglévő és bevált technológiákat, mindemellett nagyon sok új dologgal fűszerezte a 2019-es modellt. Rögtön az első abroncs kialakítása az ami újdonság ebben a szegmensben. A DFP ( Dynamic Front Profile ) egy olyan új gyártástechnológiai eljárás melynek segítségével tökéletes egyensúlyt kapunk a könnyű irányíthatóság és fokozottan magas visszajelzés között. Ezt úgy érték el, hogy az abroncs vázát felépítő különböző rétegek szálirányai egymáshoz viszonyítva mindig más szöget zárnak be. A hátsó abroncs profilja is a modern érát követi, ezáltal egy kevésbé széles/lapos profilt kapunk, ehelyett egy utcai gumik szintjén hegyes kialakítású gumival állunk szemben. Ez mindenképp pozitív hatást gyakorol a motor kezelhetőségére. A mintakiképzés a SportSmart TT és a RoadSmart III ihlette. Ez több szempontból is előny, hisz a sportosság és a napi használhatóság van előtérbe helyezve. Utóbbi a vízkiszorításnak is helyet ad, ezt erősítették tovább extra szilika hozzáadásával, ami tovább rövidíti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt is. Az abroncsok Multi-Tread eljárással készültek, ami a Dunlopnál a több komponensű anyagok alkalmazását jelenti a futófelületen.
120/70R17+180/60R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/60R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Újabb év és újabb Dunlop sport abroncs, immár az ötödik a sorban. A fejlesztési verseny igen kiéleze...
Leírás
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT
Ismét nem vette félvállról a gyártó a sport gumi tervezését és teljesen az alapoktól kezdett bele az új termék megalkotásába. Felhasználtak már meglévő és bevált technológiákat, mindemellett nagyon sok új dologgal fűszerezte a 2019-es modellt. Rögtön az első abroncs kialakítása az ami újdonság ebben a szegmensben. A DFP ( Dynamic Front Profile ) egy olyan új gyártástechnológiai eljárás melynek segítségével tökéletes egyensúlyt kapunk a könnyű irányíthatóság és fokozottan magas visszajelzés között. Ezt úgy érték el, hogy az abroncs vázát felépítő különböző rétegek szálirányai egymáshoz viszonyítva mindig más szöget zárnak be. A hátsó abroncs profilja is a modern érát követi, ezáltal egy kevésbé széles/lapos profilt kapunk, ehelyett egy utcai gumik szintjén hegyes kialakítású gumival állunk szemben. Ez mindenképp pozitív hatást gyakorol a motor kezelhetőségére. A mintakiképzés a SportSmart TT és a RoadSmart III ihlette. Ez több szempontból is előny, hisz a sportosság és a napi használhatóság van előtérbe helyezve. Utóbbi a vízkiszorításnak is helyet ad, ezt erősítették tovább extra szilika hozzáadásával, ami tovább rövidíti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt is. Az abroncsok Multi-Tread eljárással készültek, ami a Dunlopnál a több komponensű anyagok alkalmazását jelenti a futófelületen.
120/70R17+190/50R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/50R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Újabb év és újabb Dunlop sport abroncs, immár az ötödik a sorban. A fejlesztési verseny igen kiéleze...
Leírás
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT
Ismét nem vette félvállról a gyártó a sport gumi tervezését és teljesen az alapoktól kezdett bele az új termék megalkotásába. Felhasználtak már meglévő és bevált technológiákat, mindemellett nagyon sok új dologgal fűszerezte a 2019-es modellt. Rögtön az első abroncs kialakítása az ami újdonság ebben a szegmensben. A DFP ( Dynamic Front Profile ) egy olyan új gyártástechnológiai eljárás melynek segítségével tökéletes egyensúlyt kapunk a könnyű irányíthatóság és fokozottan magas visszajelzés között. Ezt úgy érték el, hogy az abroncs vázát felépítő különböző rétegek szálirányai egymáshoz viszonyítva mindig más szöget zárnak be. A hátsó abroncs profilja is a modern érát követi, ezáltal egy kevésbé széles/lapos profilt kapunk, ehelyett egy utcai gumik szintjén hegyes kialakítású gumival állunk szemben. Ez mindenképp pozitív hatást gyakorol a motor kezelhetőségére. A mintakiképzés a SportSmart TT és a RoadSmart III ihlette. Ez több szempontból is előny, hisz a sportosság és a napi használhatóság van előtérbe helyezve. Utóbbi a vízkiszorításnak is helyet ad, ezt erősítették tovább extra szilika hozzáadásával, ami tovább rövidíti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt is. Az abroncsok Multi-Tread eljárással készültek, ami a Dunlopnál a több komponensű anyagok alkalmazását jelenti a futófelületen.
120/70R17+190/55R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Újabb év és újabb Dunlop sport abroncs, immár az ötödik a sorban. A fejlesztési verseny igen kiéleze...
Leírás
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT
Ismét nem vette félvállról a gyártó a sport gumi tervezését és teljesen az alapoktól kezdett bele az új termék megalkotásába. Felhasználtak már meglévő és bevált technológiákat, mindemellett nagyon sok új dologgal fűszerezte a 2019-es modellt. Rögtön az első abroncs kialakítása az ami újdonság ebben a szegmensben. A DFP ( Dynamic Front Profile ) egy olyan új gyártástechnológiai eljárás melynek segítségével tökéletes egyensúlyt kapunk a könnyű irányíthatóság és fokozottan magas visszajelzés között. Ezt úgy érték el, hogy az abroncs vázát felépítő különböző rétegek szálirányai egymáshoz viszonyítva mindig más szöget zárnak be. A hátsó abroncs profilja is a modern érát követi, ezáltal egy kevésbé széles/lapos profilt kapunk, ehelyett egy utcai gumik szintjén hegyes kialakítású gumival állunk szemben. Ez mindenképp pozitív hatást gyakorol a motor kezelhetőségére. A mintakiképzés a SportSmart TT és a RoadSmart III ihlette. Ez több szempontból is előny, hisz a sportosság és a napi használhatóság van előtérbe helyezve. Utóbbi a vízkiszorításnak is helyet ad, ezt erősítették tovább extra szilika hozzáadásával, ami tovább rövidíti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt is. Az abroncsok Multi-Tread eljárással készültek, ami a Dunlopnál a több komponensű anyagok alkalmazását jelenti a futófelületen.
120/70R17+200/55R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT/REAR 78W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+200/55R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT/REAR 78W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Újabb év és újabb Dunlop sport abroncs, immár az ötödik a sorban. A fejlesztési verseny igen kiéleze...
Leírás
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT
Ismét nem vette félvállról a gyártó a sport gumi tervezését és teljesen az alapoktól kezdett bele az új termék megalkotásába. Felhasználtak már meglévő és bevált technológiákat, mindemellett nagyon sok új dologgal fűszerezte a 2019-es modellt. Rögtön az első abroncs kialakítása az ami újdonság ebben a szegmensben. A DFP ( Dynamic Front Profile ) egy olyan új gyártástechnológiai eljárás melynek segítségével tökéletes egyensúlyt kapunk a könnyű irányíthatóság és fokozottan magas visszajelzés között. Ezt úgy érték el, hogy az abroncs vázát felépítő különböző rétegek szálirányai egymáshoz viszonyítva mindig más szöget zárnak be. A hátsó abroncs profilja is a modern érát követi, ezáltal egy kevésbé széles/lapos profilt kapunk, ehelyett egy utcai gumik szintjén hegyes kialakítású gumival állunk szemben. Ez mindenképp pozitív hatást gyakorol a motor kezelhetőségére. A mintakiképzés a SportSmart TT és a RoadSmart III ihlette. Ez több szempontból is előny, hisz a sportosság és a napi használhatóság van előtérbe helyezve. Utóbbi a vízkiszorításnak is helyet ad, ezt erősítették tovább extra szilika hozzáadásával, ami tovább rövidíti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt is. Az abroncsok Multi-Tread eljárással készültek, ami a Dunlopnál a több komponensű anyagok alkalmazását jelenti a futófelületen.
120/70R17+160/60R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+160/60R17 DUNLOP SPORTSMART MK3 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Újabb év és újabb Dunlop sport abroncs, immár az ötödik a sorban. A fejlesztési verseny igen kiéleze...
Leírás
Dunlop ROA FRO REA TL RAD MTC JLB JLT
Ismét nem vette félvállról a gyártó a sport gumi tervezését és teljesen az alapoktól kezdett bele az új termék megalkotásába. Felhasználtak már meglévő és bevált technológiákat, mindemellett nagyon sok új dologgal fűszerezte a 2019-es modellt. Rögtön az első abroncs kialakítása az ami újdonság ebben a szegmensben. A DFP ( Dynamic Front Profile ) egy olyan új gyártástechnológiai eljárás melynek segítségével tökéletes egyensúlyt kapunk a könnyű irányíthatóság és fokozottan magas visszajelzés között. Ezt úgy érték el, hogy az abroncs vázát felépítő különböző rétegek szálirányai egymáshoz viszonyítva mindig más szöget zárnak be. A hátsó abroncs profilja is a modern érát követi, ezáltal egy kevésbé széles/lapos profilt kapunk, ehelyett egy utcai gumik szintjén hegyes kialakítású gumival állunk szemben. Ez mindenképp pozitív hatást gyakorol a motor kezelhetőségére. A mintakiképzés a SportSmart TT és a RoadSmart III ihlette. Ez több szempontból is előny, hisz a sportosság és a napi használhatóság van előtérbe helyezve. Utóbbi a vízkiszorításnak is helyet ad, ezt erősítették tovább extra szilika hozzáadásával, ami tovább rövidíti az üzemi hőmérséklet eléréséhez szükséges időt is. Az abroncsok Multi-Tread eljárással készültek, ami a Dunlopnál a több komponensű anyagok alkalmazását jelenti a futófelületen.
  • 1 /1

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ
  Most dunlop sportsmart mk3 kategóriában keresel