Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Bármikor, bárkinek ajánlanám. Az ügyfélszolgálatnál teljes mértékben segítőkészek.
Pósa Lajos
2018.07.01.
Itt szeretek vásárolni. Egyszerű keresés, jó kiszolgálás!
Sanya
2018.12.28.
A megrendelt terméket másnapra meg is kaptam,
GregDagger
2018.09.14.
Gyors reagalas emailre, gyors, preciz szereles, tokeletes szaktudas. Ajanlom minden motorostarsamnak!
Csaba
2017.06.14.
Az ügyfélszolgálat teljesen megbízható, a termékkel kapcsolatos kérdésemre nagyon precíz választ kaptam,
BigLaca
2018.12.21.
Maximálisan elégedett vagyok: Remek kommunikáció, jó ár, gyors szállítás.
Nagy Iván
2018.08.24.

Michelin Power RS Motorgumi tesztMegtekintések: 20669




Ha ZZR1400-on megállja a helyét, akkor neked sem lesz rá panaszod!

A Hegylakók kitűnő alapot teremtenek futásteljesítmény terén is - ami nekik 5-6.000-et elmegy, akkor az normál utcai használat 7-8.000-et biztosan elmegy.

Tartsatok velünk a Michelin Power RS hosszútávú tesztjére, a továbbiakban részleteket találtok a teljes cikkekből, a címsorra kattintva a teljes cikket olvashatjátok.



Michelin Power RS teszt – 1. rész

A több éven át fejlesztett, vadonatúj vegyületeket tartalmazó gumikeveréknek és az alacsony mintázottsági aránynak köszönhetően az abroncs száraztapadása kiemelkedően magas. A Michelin által szabadalmaztatott ACT+ technológia révén az oldalfal rendkívül merev, megnövelve ezzel a gép stabilitását, mégis képes olyan komfortérzetet produkálni, ami korábban nem volt jellemző a szupersport abroncsokra.

Természetesen ez a modell is 2CT+ technológiával készült, mely segít az abroncs életciklusa alatt a mindvégig homogén kopáskép megőrzésében. A vállrészek felé haladva egy lágyabb anyagösszetétellel találkozhatunk, ami garancia rá, hogy nagy dőlésszög esetén is kontrollálható marad a motor, és nem veszít tapadást erős kigyorsítás során sem.






Michelin Power RS teszt – 2. rész

A mai, rendszámos superbike-ok legerősebb tagjai is rendre 200 kiló alatt mérlegelnek, míg legnagyobb forgatónyomatékuk alulról súrolja a 110-120 Nm-t. Ezzel szemben a túravezetői teendőket ellátó ZZR1400 – csomagokkal együtt – majdnem három mázsa, viszont nyomatéka meghaladja a 150 Nm-t, tehát minden tekintetben legalább másfélszeres terhelést tó a gumira.

Arról nem beszélve, hogy az Alpok vagy a Fátra lankáin korántsem ideálisak a körülmények, gyakran párás reggelente az aszfalt, a hőmérséklet pedig nyár végén 5-6 fokra csökkenhet, ami köztudottan nem kedvez a „melegkedvelő” abroncsoknak. Mégis, a Power RS teszi a dolgát, csupán az első néhány kanyarban érezni bizonytalanságot, de amint a tempó és a tömeg révén bemelegszik, bátran döntögethető a motor. Az ABS szinte munka nélkül marad, miként ez az első köpeny, mely tulajdonképpen feleslegessé teszi a Kawa – nem létező – kipörgésgátlóját is.

Nem véletlen, hogy a nemzetközi teszteken is rendre azt emelték ki, hogy ha jó minőségű az aszfalt, akkor a Power RS stabilitása egyszerűen páratlan, maga mögé utasítja legfontosabb vetélytársait, hátrányként inkább a hosszú távú, országúti használat melletti viszonylag nagy kopást rótták fel neki.

Ismerve, hogy a Pilot Power 3 nem húzta tovább tízezer kilométernél, sőt túrasportgumit is vettünk már le 9500-nál, ezért azt gondoltuk, az ultrapuha Power RS legfeljebb négy-ötezret tud majd az izmos motoron. Az első mérések szerencsére rácáfoltak sejtéseinkre: 2055 kilométer után 4,5 mm-t mutat a tolómérő a hátsó gumi legkisebb barázdáiban, a szélén 4,8-at.



Michelin Power RS teszt – 3. rész


Igyekeztünk kihasználni a kora ősz utolsó napos hétvégéit, így hát felkerekedtünk, hogy a kanyarvadászok kedvenc alkalmazása, a Kurviger.de segítségével minél kacskaringósabb utakon motorozzunk a lengyel határig és vissza. Sikerült is csokorba gyűjteni a legkacifántosabb szakaszokat: jártunk a Börzsöny és a Cserhát tájain, ismét felfedeztük, milyen parádés szerpentint rejt a Breznóbányára (Breznov) vezető 529-es, hogy az Alacsony-Tátrát átszelő 72-es utat, illetve a hegyet keletről megkerülő 66-ost és 67-est ne is említsük.
 
Két nap alatt ismét közel ezer kilométert tettünk meg, így immáron 2988 kilométert futottak a Michelin Power RS abroncsok, s ebből 4-500-at autópályán gyűjtöttünk be. Elégedetten tapasztaltam, hogy ennek dacára kockásodásnak, élnek, rendellenes kopásképnek nyoma sincs, ugyanolyan csodásan kerek, csúcsos a profil, mint újkorában, csak a mintamélység változott.

Hogy mennyit is? Nos, háromezer kilométernél 3,65-öt mérek a hátsó közepén, míg 3,9 mm-t a szélén, vagyis folytatódik a tendencia – nem egészen egytized milliméter fogy száz kilométerenként. Ennél sokkal fontosabb, hogy a kopás dacára a remek tulajdonságok mit sem változtak, továbbra is élvezem a soha nem tapasztalt stabilitást, amire eddig egyetlen sport- vagy túrasportabronccsal sem volt példa. Tényleg nagyítóval kell keresni az olyan útszakaszokat, ahol durva gázadásra elforog a hajtott kerék, a hagyományos, fekete aszfalton pedig ez szinte kizárt – a 150 Nm-es forgatónyomaték is kevés ahhoz, hogy megviccelje a Power RS-t. Ahogy az előző részben is említettem, egyetlen apró negatívum az eső áztatta, hideg aszfalt, itt érdemes kicsit spórolni a gázzal, de ez sem olyan mértékű, hogy ne lehetne ősszel is bevállalni miatta egy ilyen Tátra-túrát, ahol hidegre és esőre egyaránt nagy esély van.

Ha jobban belegondolunk, ez a kopáskép annyit tesz, hogy egy átlagos méretű, kevésbé nehéz és erős motoron – például egy 600-as, 750-es sornégyesen – simán kibír egy szezont a kimondottan puha keverékű Michelin Power RS, egyáltalán nem elképzelhetetlen a 7-8 ezer kilométeres futásteljesítmény. Emellett megadja azt a szabadságot a motorosnak, hogy országúton és pályanapokon ugyanazt a szettet használhatja, hiszen az már bizonyos, hogy – amíg száraz időben motorozol – mindkét környezetben jelesre vizsgázik.



Michelin Power RS teszt – 4. rész


Legutóbb késő ősszel jelentkeztünk a Power RS hosszútávú tesztjével, akkor a Tátra szerpentinjein tettük próbára az abroncsokat. Azóta újabb 1400-1500 kilométert gyűjtöttünk a papucsokba, ennek jó része a Mecsek lankáin jött össze, de jártunk párszor a Kakucs-ringen is, a kisebb, városon belüli kanyarokat nem is említve. Jelenleg 4421 kilométernél járunk az ötezer kilométeresre tervezett teszten, s az már egyértelműen látszik, hogy a Power RS lazán teljesíti a távot. Noha idén többször is kénytelenek voltunk autópályán motorozni, semmi nyoma rendellenes kopásnak, autópálya-élnek, a profil ugyanolyan csodásan gömbölyű, mint újkorában.

Több túrasportguminál tapasztaltuk, hogy a mintázat utolsó 1-2 milliméterén drasztikusan romlanak a köpeny tulajdonságai, könnyebben megcsúszik, kevésbé stabil tempós kanyarokban és hasonlók, ám a Michelin egyelőre nyomát sem mutatja ilyesminek. Hogy mennyi az annyi? Nos, középen már csak 3,12 mm-t – a széleken meg 3,56-ot – mérhetek a következő nagy túra előtt, vagyis bő másfél milliméterre járok a KRESZ-ben előírt minimális barázdamélységtől.

Most már bizonyos, hogy az ötezer kilométerre tervezett teszt jóval később fut ki, már csak azért is, mert a következő túránk az Alpokba vezet, ahol újabb nagyjából 1500 kilométert gyűjtünk, vagyis 6-7000 kilométer lesz a Power RS-ben a következő bejelentkezésre.










Olvass tovább vagy Kattints a képre és válaszd a te méreted!

A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
 



Michelin Power RS - R17.hu

 
A közösségi médiában is állandó a jelenlétünk, ha a legfrissebb motoros hírekről első kézben szeretnél értesülni, a facebook.com után írd az /R17.hu-t, vagy csak kattints a lentebbi ikonok egyikére. A Youtube-on motorgumikról találhatsz termékvideókat, a Google+on pedig mindenből egy kicsit többet adunk, több kép, több videó.

                                                                                                                   Lájkolj minket Facebookon - R17.hu Motorgumik   Látogass el Youtube csatornánkra - R17.hu Motorgumik   Kövess minket Instagramon! R17.hu   


hydroxychloroquine 500 mg2021-03-26 16:20:08
Generally I don't learn article on blogs, however I would like to say that this write-up very compelled me to try and do it! Your writing style has been amazed me. Thank you, quite great article.
free vidalista coupons2021-03-27 20:49:31
free vidalista coupons
dapoxetine 30 price in india2021-03-28 05:50:24
My brother recommended I might like this web site. He was entirely right. This post truly made my day. You cann't imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!
canadian drug pharmacy viagra2021-03-30 01:30:48
canadian drug pharmacy viagra
cialis 20 mg2021-03-31 23:15:36
Excellent article. I am facing some of these issues as well..
cialis online without rx2021-04-01 10:53:34
Thanks for the good writeup. It in truth was once a entertainment account it. Glance complicated to far added agreeable from you! By the way, how can we keep in touch?
tadalafil for sale cheap2021-04-01 19:41:53
tadalafil for sale cheap
vidalista 40 mg price2021-04-05 05:21:04
vidalista 40 mg price
online prescriptions for vidalista2021-04-05 09:39:55
online prescriptions for vidalista
where can i order generic viagra2021-04-08 08:54:56
where can i order generic viagra
cialis discount price2021-04-10 15:48:25
cialis medication online cialis discount price prescription cialis from canada
buy cialis online cheap2021-04-10 21:28:14
buy cialis online cheap
tadalafil 20 mg no rx for sale2021-04-11 18:47:35
I love it when folks get together and share views. Great site, keep it up!
cipro buy generic2021-04-12 08:27:26
Amazing issues here. I am very satisfied to look your post. Thank you a lot and I'm taking a look ahead to touch you. Will you kindly drop me a e-mail?
generic vidalista 2018 cost2021-04-12 16:44:20
generic vidalista 2018 cost
side effects of hydroxychloroquine2021-04-13 05:20:17
Simply wish to say your article is as astounding. The clarity in your post is simply cool and i can assume you are an expert on this subject. Well with your permission allow me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the gratifying work.
buy cialis online without a prescription2021-04-13 15:55:55
discount cialis no prescription buy cialis online without a prescription purchase real cialis online
comparison viagra and cialis2021-04-13 21:53:28
Your way of describing the whole thing in this article is actually fastidious, all be able to easily be aware of it, Thanks a lot.
buy generic cialis online with mastercard2021-04-16 10:05:04
buy generic cialis online with mastercard
vidalista 20 mg lowest price india2021-04-17 02:56:00
vidalista 20 mg lowest price india
tadalafil 5 mg tablet price2021-04-19 14:17:02
Hi! I could have sworn I've been to this blog before but after going through some of the articles I realized it's new to me. Anyways, I'm definitely pleased I found it and I'll be bookmarking it and checking back frequently!
tadalafil 20mg price walmart2021-04-22 15:48:30
Thanks for the good writeup. It in truth was once a enjoyment account it. Look complex to more introduced agreeable from you! However, how could we keep in touch?
zithromax without a doctor's prescription2021-04-22 22:27:11
You really make it seem really easy along with your presentation but I find this topic to be actually one thing that I feel I might never understand. It kind of feels too complex and extremely wide for me. I am looking ahead to your subsequent publish, I'll attempt to get the hang of it!
vidalista 20mg reviews by men2021-04-25 04:08:05
vidalista 20mg reviews by men
buy hydroxychloroquine online2021-04-26 14:37:47
buy hydroxychloroquine online
cialis daily use online2021-04-27 11:00:43
reputable onlinecompanies that sell cialis cialis daily use online tadalafil price uk
hydroxychloroquine use in michigan2021-05-01 06:55:41
Heya i am for the first time here. I came across this board and I to find It truly helpful & it helped me out much. I hope to offer something back and help others such as you helped me.
cialis india price2021-05-01 21:07:59
Very descriptive blog, I loved that a lot. Will there be a part 2?
tadalafil daily2021-05-08 19:35:54
tadalafil daily
is cephalexin used for stds2021-05-09 16:34:58
When someone writes an article he/she keeps the thought of a user in his/her mind that how a user can be aware of it. Therefore that's why this post is amazing. Thanks!
bimatoprost careprost2021-05-09 22:36:52
bimatoprost no doctor's prescription us bimatoprost careprost careprost without the prescription
side effect of hydroxychloroquine2021-05-11 19:48:29
These are really enormous ideas in on the topic of blogging. You have touched some pleasant things here. Any way keep up wrinting.
cost of tadalafil in mexico2021-05-13 03:56:57
My brother recommended I would possibly like this website. He used to be entirely right. This submit truly made my day. You cann't imagine simply how much time I had spent for this info! Thank you!
generic cialis canada pharmacy2021-05-15 04:41:09
cialis 5mg for daily use generic cialis canada pharmacy canadian pharmacy cialis 10mg
purchase cialis in mexico2021-05-18 14:03:44
purchase cialis in mexico
buy tadalafil 20mg india2021-05-18 18:53:01
buy tadalafil 20mg india
buy hydroxychloroquine online2021-06-03 22:41:29
buy hydroxychloroquine online
Power100 2023-02-24 08:07:00

You make so many great points here that I read your article a couple of times. Your views are in accordance with my own for the most part. This is great content for your readers power ทดลองเล่นสล็อต pg
power สล็อตเครดิตฟรี
power pg slot
power หวย ฮานอย
power สล็อต
power แทงบอลออนไลน์

Senna2023-07-20 12:10:13

Michelin Power RS is the best. I can use it to join smash karts. So, I appreciate you when you can release article. I can know more new things about it. It is so wonderful.

George Toth2023-11-08 10:23:11

 

[https://domain Key1]
[[https://domain|Key2]]
[Key3](https://domain)
[Key4]: https://domain
<a href="https://domain">Key5</a>
[url=https://domain]Key6[/url]
“Key7": https://domain
[link= https://domain url]Key8[/link]
WATERMELON GAME 2023-12-13 03:36:41

When I'm in a bad mood, I like to play games https://tiny-fishing.co/ since they are entertaining, and afterward, I always feel better about myself. If you've never done so, you should give it a go at least once.

Hozzászólok

(Mások is láthatják)
(Nem publikus)

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ