Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Maximálisan elégedett vagyok: Remek kommunikáció, jó ár, gyors szállítás.
Nagy Iván
2018.08.24.
Gyors reagalas emailre, gyors, preciz szereles, tokeletes szaktudas. Ajanlom minden motorostarsamnak!
Csaba
2017.06.14.
Korrekt, bőséges információ az oldalon. Gyors ügyintézés, szállítás.
Fecsó
2019.01.17.
Az ügyfélszolgálat teljesen megbízható, a termékkel kapcsolatos kérdésemre nagyon precíz választ kaptam,
BigLaca
2018.12.21.
Itt szeretek vásárolni. Egyszerű keresés, jó kiszolgálás!
Sanya
2018.12.28.
A megrendelt terméket másnapra meg is kaptam,
GregDagger
2018.09.14.

Az idén Ti teszteltetek II.Megtekintések: 30691

felmatriczva1.jpg
Amikor az R17.hu meghirdetette az új motorgumi, a Nankang tesztelési lehetőségét, jelentkeztem.Nem sokkal később értesítettek, hogy ebben a méretben, amit én használok mind a két motoromon (Dl 650 Suzuki, és BMW 1200 Gs) nem gyártanak abroncsot, de felkeltettem az érdeklődésüket, és tesztelésre elküldenek egy vadi új Dunlop TrailSmart gumit.  Előzetes kapcsolatfelvétel után meg is kaptam, így a 48 órás Felvidéki Várakat és az idei nagy Brit-szigeteki túrámat már ezzel abszolválom. Annyi kérésem volt, ha sikerül, akkor már a felvidéki túra előtti napon nyélbe kellene ütni a szerelést. Másnap 11 órakor telefon a Cribmoto budafoki úti műhelyéből, 13 órakor már ment is a szerelés, gondos, pontos, precíz munka. Valahogy így kellene mindennek klappolni!
 
2015. 08. 05. 

 

Megtörtént az éles teszt a Dunlop TrailSmarttal. Szinte ugyanazon az útvonalon próbáltam a Stromon a K60-at, a Bömbin a TrailSmartot, két hét differenciával. Mind a kettő vadi új volt, az időjárás és a távolság is közel azonos 1250, illetve 1500 km. Volt száraz és vizes útfelület és nagyon rossz minőségű út is, ami inkább a futóművet tette próbára, amit egyértelműen a BMW "nyert meg"!
 
Az elején óvatoskodtam, mégiscsak ismeretlen volt a gumi számomra, az első 100-200 km alatt még nem illik nagyon forszírozni. Aztán elérkezett a péntek. A 48 órás rajtja Salgótarjánból indult. Jó tempóban értünk fel kb. 2 óra alatt, a TrailSmart egyre inkább kezdett tetszeni, de mégis volt bennem egy kis bizonytalanság. Elsősorban nem a gumiban. Ahogy egyre mentünk feljebb a hegyek felé, kezdett kacskaringóssá válni az út, ami kétszer finom csúszással jelezte, hogy bizony a téli kavicsszórás még igencsak ott van a kanyarokban. Ezek után még inkább óvatoskodtam. Hogy ezért, vagy más miatt, nem feszegettem, inkább a biztonságos haladás mellett döntöttem. Az első 500 km semmi különösebbet nem hozott. Egy jól tapadó gumi, nagyon halk, könnyen ívre forduló. Inkább én voltam a „beszari” a két csúszka miatt.
 
tura48.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Másnap kora reggel indultunk, az út még nyirkos, párás, esőáztatta volt, ezért még mindig nem ideális körülmények között próbáltam, de azt gondolom, hogy ilyen egy igazi gumiteszt. Aztán ragyogó napsütés, minden csont száraz lett, és már semmi nem tartott vissza, hogy bátrabb legyek. Sokkal jobb passzban voltam, mint tegnap. Szepes várától mentünk Árva váráig a Tátra vonulatán. Az út itt gyönyörűen le volt takarítva. Nyomtuk is becsülettel, hatalmas élvezettel. Jó ez a gumi!!! Jó bizony! Késő délutánra leszakadt az ég. Még időben sikerült felvenni az esőruhát egy vár előtti buszváróban, és következett a vizes teszt. Itt valószínű megint az én gyávaságom, vagy óvatoskodásom miatt éreztem bizonytalannak a gumit. Fura módon a K60-nal bátrabban mentem esőben, igaz azt már ismertem 20 ezer kilométeren keresztül. A TrailSmart esőben sajnos engem nem győzött meg! Azért az hozzátartozik az igazsághoz, hogy a megtett majd 1000 km már éreztette hatását. Estére elfáradtam, és már erősen sötétedett is.
 
turaa48.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Két nap pihenés után ismét gurultunk egy ismert Pilis-Dobogókő-Esztergom útvonalat. Száraz, jó időben kb. 28 °C fok melegben. Úgy látszik a hazai pálya, meg a pihenés, megtette jótékony hatását. Nagyon, de nagyon tapadt a TrailSmart! Teljes biztonságban éreztem magam. Direkt játszottam a hirtelen kikerülést, a körforgalmaknál az S kanyarokat nagyon élveztem.
 
Mindent összevetve tetszett. A Dunlop TrailSmart szárazon szerintem csúcs szuper, vizesen nem annyira, komolyabb terep meg nem volt, de ez nem is egy terepgumi. Azt azért észrevettem, hogy nagyon sok múlik a tesztelő lelkiállapotán, az időjáráson, az utak milyenségén. 1500 km megtétele után ezek voltak a tapasztalataim.
 
kopas_trailsmart.jpg
 
 

Hozzászólok

(Mások is láthatják)
(Nem publikus)

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ