Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
A megrendelt terméket másnapra meg is kaptam,
GregDagger
2018.09.14.
Kommunikatív és segítőkész alkalmazottak mind telefonon, mind email-ben.
Balint952
2018.08.18.
Sallangmentes kommunikáció, gyors kiszállítás! Csak ajánlani tudom.
PB
2017.06.17.
Maximálisan elégedett vagyok: Remek kommunikáció, jó ár, gyors szállítás.
Nagy Iván
2018.08.24.
Minden flottul működik, Ismerőseim ajánlották
Bobber
2019.01.04.
Korrekt, bőséges információ az oldalon. Gyors ügyintézés, szállítás.
Fecsó
2019.01.17.

Az idén Ti teszteltetek III.Megtekintések: 2395

tesztre_keszen2.jpg Mielőtt belevágnék, röviden bemutatkoznék. István vagyok, sok motoros Speedy Gonsales néven ismer. Már 29 éve motorozom, legtöbbet sportmotoron. Az R17-től kapott Nankang Sportiac 120/70 első 190/55 hátsó gumikat jelenlegi BMW S1000RR motoromra szereltettem fel. Ami feltűnt, a gumik súlya. Az van rendesen, nem sajnálták belőlük az anyagot. Ez igen meghatározó egy sportmotoron, ahol minden kiló számít, főleg a rugózatlan tömegből. Valahol a Dunlop D212-nél van a súlya, vagy kicsit nehezebb, a mintázat is arra hasonlít. Ha úgy is működne, elégedett is lennék vele! A gyári mintázat mélysége elől 4.5 mm hátul 5.5 mm. Kaptam is rögtön a gumistól meg az okosoktól "én nem tenném föl". Én meg úgy vagyok, puding próbája az evés, előre nem fikázok semmit. 

 

2015. 08. 05. 

Első utam 180 km Ózd-Eger-Sirok-Ózd teli kanyarral és úthibákkal. Az első 50 kilométeren óvatos gurulással koptattam le a formaleválasztót, aztán rászabadítottam a 200 lóerőt és a Brembo fékeket a gumikra. Elég hamar megjött a bizalmam, egyre bátrabban vetettem magam a kanyarokba, az út felénél már eltűnt a hátsó gumiról a majré csík, ez jó jel. Az első gumi jól viseli a kemény fékezést a kanyar bejáratokban is, egész enyhe felegyenesedési hajlam jellemzi. Az íveket jól tartja, pontosan lehet irányítani a motort. Kigyorsítás szintén kiváló, inkább egy keréken rombol ki a kanyarból, mint megcsússzon a hátsó gumi. Közel 600 km-t mentem vele közúton, mindvégig jól teljesítettek, gyors bemelegedés után magabiztosan lehet velük motorozni. Kopás ekkor elől 0.3 mm hátul 0.5 mm, ami jónak tűnik ilyen erős motoron.
 
ozd-eger-sirok-ozd.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De lássuk az igazi nyúzó próbát, a Hungaroring pályanapot! A gumik nyomását egy óra gumimelegítőzés után, mivel nem volt adat, elől 2.2 b, hátul 1.8 b nyomásra állítottam be, ami jónak bizonyult. Óvatos 2 kör után elkezdtem keményen tolni. A fékezés pályán is kiváló, mélyen, keményen be lehet fékezni a kanyarokban. Ívtartás: kicsit szélesíti az íveket, nagyobb erőfeszítést igényel szűk íven tartani a motort. Ez a gumik súlya és profilja miatt lehet. Nem olyan hegyes, mint egy pályagumi. 6-7 kör után érezhetően meglehet csúsztatni, ha túl korán és keményen adom rá a gázt kanyarból kifelé jövet. Úgy 40 kört tettem meg, a gumikép tökéletes, magabiztosan, jól motoroztam.
 
palyan1.jpgpalyan2.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Az összes kopás 750 km után elől 0.7 mm hátul 2.5 mm, szélén középen 1 mm, ami jónak mondható, még sok km van benne. Összességében kellemes meglepetés a Nankang Sportiac, hogy venném-e? Ha ennyi marad az ára igen, abszolút versenyképes a többi hasonló gumival. Tudom ajánlani utcára, ahová tökéletes, versenypályára alkalomszerűen. Az előrefikázókat ezzel is körbe lehet motorozni.
 
 
nankang_kopas1.jpgnankang_kopas2.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Újabb megpróbáltatás alá vetettem a gumikat. Rövid esős menésem volt, gond, megcsúszás nélkül teljesített a Nankang vizes úton is. Hungaroring pálya napra is elvittem ez volt sajna az uccsó a Forma1 miatt 6 hét szünet jön. 5x20 perc a levegő hőmérséklete is magasabb volt, mint legutóbb, úgy 27 fok. A gumik hamarabb túlmelegedtek és enyhe megcsúszással jelezte a hátsó elég a gázból. A kopás hátul jobb szélen 1 mm középen 0.5 mm, pályázni már nem igazán alkalmas mivel a szélén 2 mm maradt, de utcán még sokat kibír középen 4 mm maradt. Első gumi alig kopott még egy hátsót kibírna.
 
nankang_kopas3.jpgnankang_kopas4.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Összességében megerősített az újabb pályanap és az esős menés, a gumik jól teljesítenek, bár új pályacsúcsot megdönteni nem javaslok vele. Arra ott vannak a slick és mintás pályagumik!
 
nankang_kopas5.jpgnankang_kopas6.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Köszönet az R17-nek a teszt lehetőségért!
Motoros üdvözlettel!
Speedy Gonsales

Hozzászólok

(Mások is láthatják)
(Nem publikus)

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ