
00000
|
elégedett vásárló 2007-óta |
2011.07.05
A www.hegylakok.hu motoros magazin jóvoltából egy hosszútávú teszt vette kezdetét a Michelin PilotRoad3 és a Metzeler Roadtec Z8 részvételével, aminek történéseiről folyamatosan beszámolunk.
Ime a kezdetek:
Örömmel üdvözöltük pár éve a túramotorokhoz tervezett többkomponensű gumikat, amivel végre áthidalták a gyártók a futásteljesítmény, és a jó tapadás közötti, szinte feloldhatatlan ellentétet. A Pilot Road 2 tartósságára nem volt panaszunk, a legmagasabb hágókon ugyanúgy helytállt a franciák kétkomponensű abroncsa, mint a Hungaroringen a Kawa Esti Motorozás pályanapjain. Tovább:
A Michelin PilotRoad3 motorgumikat itt találod.
A Metzeler Z8-as motorgumikat itt találod.
A Michelin új kihívót kapott 2011-ben a Metzeler Roadtec Z8 Interact “személyében”, ami a legendás tartósságú Roadtec Z6-ot váltotta az elefántos márka kínálatában. A mai trendtől eltérően a Z8 nem több különböző gumikeveréket alkalmaz, hanem az eltérő szerkezetű, nulla fokos acélövek rugalmasságával “játszik”, ami a valóságban annyit jelent, hogy az acél váz az adott felület igénybevételének megfelelően engedi, illetve nem engedi deformálódni a gumit. A Z8 esetében a középső szálak merevebbek, vagyis ezen a felületen kevésbé deformálódik (ezzel együtt kevésbé tapad és kopik) a szilikátban gazdag gumi felület, a szélein a rugalmasabb szálaknak köszönhetően pedig nagyobb tapadást biztosít kanyarodáskor.
A Pilot Road 3 gumiabroncsának középső felületén tartósabb, a szélein pedig jobban tapadó anyagkeveréket találunk, de ez a fajta 2ct technika már ismert volt az elődmodellről is. Az újdonságot a a Michelin XST (X-SipeTechnology) névre hallgató technológia jelenti, mely biztosítja, hogy a gumi felületének különleges barázdái miatt nem csak az esős, vizes útszakaszokon, hanem a hirtelen felbukkanó kisebb tócsákon is nehezebben úszik fel az abroncs, így a motor az árnyékos erdei szakaszokon is jól irányítható marad, ahol a nap sugarai nem tudták még felszárítani az eső áztatta íveket. Az újítás első ránézésre is látható, hiszen a vízelvezető barázdák és furatok különleges megjelenést biztosítanak a Michelin új túragumijának.
Lássuk mit tud!
A Z8 Interact 190/50 ZR17-es abroncsát a nagy Z-re, míg a Michelin kétkomponensű Pilot Road 3 gumiját a ZZR1400-ra szereltük fel, ugyanebben a méretben. Ami azonnal feltűnt, az a motorok nagyobb szabadmagassága, hiszen mindkét Kawa hátulját “megemelte” az új abroncs, pedig hasonló méretű (de eltérő márkájú) gumik voltak eddig is a két gépen, igaz, erősen használt állapotban.
A titok a tolómérő bevetése után derült ki: mindkét abroncsnál 7mm (!) mintamélységet mértünk, amiről elsőre az jutott eszünkbe, hogy ezután csak a rajzolaton múlik, hogy utcai, vagy off-road használatra használjuk -e az adott köpenyt, hiszen a hét milliméteres érték akár laza talajon is elegendő lenne… Az első méterek természetesen a legfelső, csúszós borítás eltüntetésével teltek, nem terheltük a gumikat, az első két fokozatban végeztünk pár irányváltást, hogy minél kisebb majrécsík maradjon az éles bevetés előtt.
A harmincfokos melegben sajnos a vizes aszfalt nyújtotta kihívásokat nem tudtuk kipróbálni (el sem hiszem, hogy esőért imádkoztunk motorozás közben ), de a száraz körülmények között is azonnal feltűnt, hogy érzetre semmivel nem rosszabb a gumik tapadása utcai használat közben, mint a lényegesen alacsonyabb futásteljesítményű, sportosabb abroncsoké.
A nagy tempójú, nyújtott kanyarokban terhelten is nyugodtan viselkedett mindkét motor, és a szűk fordulókban is kis erővel tudtuk egymásba fűzni a derékszögű íveket, vagyis az extrém szélesség nem gátolta a hirtelen irányváltásokat, ami különösen A ZZR1400 esetében volt feltűnő.
A rövid menetpróbán a gumik öncsillapítása és kanyarstabilitása között értékelhető különbséget nem fedeztünk fel, vagyis az abroncsok valódi terepén, forró autópályákon, és a hűvös hegyi szakaszok szűk kanyarjaiban fog eldőlni a legfőbb kérdés: vajon milyen futásteljesítményre képesek a “szupertartós” gumik?
Közel négyezer kilométert fogunk beletekerni a motorokba a következő két hétben, miközben a csupasz Kawasakin a sportos felhasználás, a ZZR-en pedig a 160 Nm nyomaték, és a közel öt mázsás terhelés fogja próbatétel elé állítani az örök életű abroncsokat.
A túra végén újra leülünk, és közzétesszük méréseinket valamint a szubjektív tapasztalatokat a két eltérő szerkezetű hátsó gumiról.
A teljes tesztet eléritek itt:
http://www.hegylakok.hu/2011/06/cikkek/kiemelt_cikk/kulon-utakon-pilot-road-3-vs-roadtec-z8/
Portrait Photography: Capturing people's expressions and personalities. christmas mini session
I can see that you are an expert at your field! I am launching a website soon, and your information will be very useful for me.. Thanks for all your help and wishing you all the success in your business.situs porno
What a fantabulous post this has been. Never seen this kind of useful post. I am grateful to you and expect more number of posts like these. Thank you very much.situs porno
What a fantabulous post this has been. Never seen this kind of useful post. I am grateful to you and expect more number of posts like these. Thank you very much.mengunjungi california dengan visa AS online
This one is good. keep up the good work!..메이저놀이터
Thanks for sharing this useful info..situs porno
I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article. I am hoping the same best work from you in the future as well. Thanks...bokep indo
This one is good. keep up the good work!..Sound Healing Teacher Training in Rishikesh
very interesting keep posting.DJI Fpv
i really like this article please keep it up.SEO
Superbly written article, if only all bloggers offered the same content as you, the internet would be a far better place..j1772 to tesla charging adapter
I haven’t any word to appreciate this post.....Really i am impressed from this post....the person who create this post it was a great human..thanks for shared this with us.슬롯사이트
Hello, I have browsed most of your posts. This post is probably where I got the most useful information for my research. Thanks for posting, maybe we can see more on this. Are you aware of any other websites on this subject.link alternatif
I have bookmarked your blog, the articles are way better than other similar blogs.. thanks for a great blog!www.mini-mikrowellen.de
The information you have posted is very useful. The sites you have referred was good. Thanks for sharing..https://www.oprun.blog
Strands NYT often include a mix of text, images, videos, and interactive elements.
<a href="https://subwaysurfers3d.com">Subway Surfers</a> is a game that offers endless fun and challenge. The game's vibrant graphics are a visual treat!
Get ready for an exciting adventure with [url=https://openguessr.io]Openguessr[/url] . Identify locations and learn more about different cultures.
Openguessr combines fun and learning in one amazing game. Perfect for geography enthusiasts and curious minds alike.
<a href="https://nytwordle.today/quintessential-game/">Quintessential Wordle</a> isn’t just about finding words; it’s an exhilarating race against time and intellect, where strategy meets vocabulary mastery. Imagine huddling with friends or family, trading hints and sharing triumphant gasps as you decode these delightful enigmas together.
https://www.epsxf.com ; https://www.yyeps.com; https://epsxf.com; https://yyeps.com; https://eps-machine.net; https://epp-machine.com; https://eptu-machine.com; https://eps-machine.top; https://epp-eptu-machine.com; https://sw-eps.com; EPS Machine EPS Cutting Machine; EPP MachineEps Raw Material; EPS MachineEPS Mould; EPP MachineEPS Recycling System; EPS MachineEPS Block Molding Machine; EPP MachineEPS Shape Moulding Machine; EPP MachineAging Silo for EPS Machine; EPS Machine; ETPU MachineEPS and EPP Heating Room; ETPU Machine; ETPU MachineAging Silo for EPS Machine; EPP Machine; EPP Machine EPP Shape Moulding Machine; EPS MachineEPS and EPP Heating Room; https://https://www.epsxf.com https://https://www.yyeps.com https://https://epsxf.com https://https://yyeps.com https://https://eps-machine.net https://https://epp-machine.com https://https://eptu-machine.com https://https://eps-machine.top https://https://epp-eptu-machine.com https://https://sw-eps.com
Nike Air Max 97評測——黑武士與25週年設計革新
Nike Air Max 97:從1997到2025的設計革命
作為Nike Air系列最傳奇的鞋款之一,Air Max 97自1997年問世以來,便以「水滴漣漪」鞋面線條與全掌氣墊科技顛覆運動鞋界。初代靈感源自設計師Christian Tressor對金屬光澤與自然律動的熱愛,其波紋設計並非傳聞中的子彈列車,而是模擬水滴落入氣墊的瞬間張力。2025年適逢25週年,Nike不僅復刻經典「黑武士」全黑版本,更推出搭載Dynamic Air氣囊的革新版本,中底緩震效能提升30%,成為機能與潮流的雙料王者。
黑武士實測:暗黑美學與機能解析
Nike Air Max 97 黑武士以全黑網布鞋面搭配反光潑墨細節,完美演繹暗黑系穿搭精髓。實測發現,其全掌Max Air氣墊在長途步行中展現優異回彈性,搭配鞋側隱藏式鞋帶系統,大幅降低鞋面壓迫感。而外底耐磨橡膠即便在雨天磁磚地也能維持85%抓地力,成為台北街頭潮人的雨天首選。
值得留意的是,nike air max 1997黑武士鞋舌內側印有25週年紀念標誌,限量發售策略使其二手價已飆升40%,建議透過Nike SNKRS搶先登記抽籤。
穿搭公式:經典T恤與層次混搭
要發揮Air Max 97的造型潛力,可參考以下公式:
科技進化:從初代氣墊到Dynamic Air
對比1997年初代與2025年新版,nike air max 97的科技革新顯而易見:
收藏指南:限量款與保養秘訣
除了黑武士,2025年值得關注的還有:
總結
從1997年的漣漪設計到2025年的動態氣囊,nike air max 97始終站在潮流與科技的交叉點。無論是追求黑武士的極簡暴力美學,或想收藏25週年限定款,這雙鞋早已超越功能性,成為世代文化符碼。即刻登入Nike官網鎖定補貨資訊,讓雙腳踏上屬於你的革新旅程。
Nike鞋 耐吉 運動鞋 nike 官網 nike air force 1 nike dunk nike snkrs nike vomero 5 nike 鞋子 nike x sacai nike 倒 鉤 nike air nike dunk low nike 慢跑 鞋 nike官網dunk nike官網台灣 Nike Roshe Run nike roshe run hi sneakerboot nike roshe run black nike roshe run 銀 勾 nike 鞋 roshe run Roshe Run sacai哪裡買最便宜 nike sacai nike x sacai nike sacai ld waffle nike x sacai ldwaffle 台灣 relx 5代 悅刻五代 relx 6代 悅刻六代 relx 5代主機 悅刻五代主機 relx 6代主機 悅刻六代主機 relx 5代煙彈 悅刻五代煙彈 relx 6代煙彈 悅刻六代煙彈 電子菸 relx relx 電子菸價格 relx 電子菸台灣 電子菸主機 悅客電子菸 relx 煙彈口味推薦 relx 煙彈哪裡買 悅刻煙彈口味 relx 煙彈購買 relx 煙彈台灣
(személyes átvétel esetén is add le a rendelést)
Terrex Kft,, 4031 Debrecen, István út 112
![]() |
Motorgumi Szakértő Email: szabo@r17.hu |
![]() |
Technikai kérdések Email: soltesz@r17.hu Mobil: +36 (30) 440 5161
|
![]() |
Szállítási és számlázási információk Email: lorincz@r17.hu Mobil: +36 (30) 299 5169
|