
00000
|
elégedett vásárló 2007-óta |
Egy héttel ezelőtt motorgumi licitakciót hirdettünk vásárlóink körében! Arra kértünk benneteket, hogy tegyetek ajánlatot egy elképesztő, szemtelen, könnyfakasztó, abszurd, vagy éppen agyament magyarázattal egybefűzött levélben. Rengeteg levelet kaptunk, így csemegéztünk egy kicsit a legszebb gyöngyszemekből. (Persze most csak a nyomdafestéket tűrő ajánlatokat osztjuk meg veletek.) Hamarosan valamennyi írás vágatlanul is olvasható lesz a Facebookon!
Addig is várjuk az ötleteket!
Sziasztok!
Mentetek már 1000-es motorral?
Gondolom igen, így nem kell befűznöm az oktatófilmet arról mit is tudhat akár egy kivénhedt, már korai barlangrajzokon is fellelhető szétesixer egyezer.
Nem mai gyerek, de hajlott kora ellenére meg ma is üt mint Thor pörölye! Ha húzod neki rendesen, rajzol az aszfaltra de nem ugrólétrát mint az ovisok, hanem szép fekete csíkokat!
Zabálja is a hátsót rendesen, és az élménynek ára van.
Ilyen árak melett bizony kénytelen vagyok cucut, a kedvenc
malacperselyemet bemutatni a járólapnak, és szomorúan konstatálni, hogy a
benne rejlő kincs nemhogy egy uj gumit, de egy uj malacperselyt se fut.
Mivel viszont a motor nem csak a fagyizó előtti dísznek van
tartva, évente legalább kettő vastagabb kaucsuk kell a hátsó ráfra, meg
egy jó puha az elsőre.
Az ugyis lassan kopik, mert bizony nem 5 tengelyes Kato Bergerrel kell felemelni az elejét!
A gumik darabjáért fel tudok ajánlani tíz darab pisztolyorrú Mátyást, és cserébe megigérem, hogy 98,2%-ban ki fogom használni a futófelületüket. Szőrmentes lesz a szélük, mint a felnőttfilmes művésznők .....!
Es ha ilyen jó áron megkapom a feketéket a megtakaritott zsetont mind a tankba folyatnám, erre kiscserkész becsszavamat adom! Ami nem ér semmit, de jól hangzik, mint a választási igéretek!
2014. 11. 04.
KÜLDJÉTEKAGUMISZETTETHAEZENASOKKONMAJDTÚLLESZTEK
KÜLDJÉTEKAGUMISZETTETÚGYSEMKELLAZMÁRNEKTEK
KÜLDJÉTEKHÁTAGUMISZETTETFIZETEKISÉRTEAKÁRVAGYEZRET
KÜLDJÉTEKHOGYFELTEHESSEMÉSATÉVHITEIMETELKERGETHESSEM
MEGHOGYALENYALTGUMIMMALELNEESSEM!
Tempósan osonsz a Grossglockner csúcsáról lefelé, míg kerek piros szegélyű KRESZ táblák figyelmeztetik a gördeszkásokat a sebesség helyes betartására. Érthető, hisz az a műanyag kerék rendkívül veszélyes lehet ezekben a hajtűkanyarokban, de Te tudod, hogy maximális biztonságban vagy új két komponensű gumijaiddal, amit pár napja kaptál meg az R17-től, és kicsit el is mosolyodsz a bukó alatt ha visszagondolsz rá, hogy ez az érzés nem is került egy teli tanknál többe...
Sziasztok!
Örömmel nyugtáztam hírleveleteket, miszerint valami új módon szeretnétek megszabadulni a felhalmozódott készletektől. Annál is inkább, mivel nekem is van egy problémám. Ez idáig már kettő, hátha találkoznak és kisülhet belőle valami jó. De kezdeném az elején.
Három éve van A-s jogsim. Annak idején felültem egy szétvert Rigára, feeling ugyan nem volt, viszont egy életre elvette a kedvem. De most újraértékeltem a dolgokat, nem is sejtvén, hogy mi vár rám. Szóval átverekedtem magam a vizsgabiztosokon, majd magamévá tettem a Suzuki GS500-at. Nem annyira jött be, de nem bántanám. Egy év múlva léptem egyet és cseréltem egy K1100Lt-re. Na ez már valami. Lassan le sem akarok szállni róla, létformává változott.
Tavasszal sikerült megtapasztalnom, milyen az amikor a vas egy kanyarban furcsa módon megfeküdni akar, mintha elfáradt volna a sok km alatt. Találtam egy kis olajfoltot, de szerencsére állva maradtam. Viszont az élmény maradandó volt és kijelölte a célt, a gumicserét. Bár egy hét éves gumit bármi lenyom tudásban, a magam részéről megkerestem az általam legjobbnak ítélt típust. A választás a Pilot Road 4-re esett, az egyiket sikerült is nálatok megvenni plusz garanciákkal. Azóta sincs vele semmi gondom és a határainkat is sikerült jóval kitolni. Itthon meg sem merem mutatni, hogy hol van a kopás széle az abroncson. Teljes megelégedés és boldogság!
Megunván az egyedül motorozást egyre többször csatlakoztam valamilyen túraszervezéshez. Lassan kialakult egy állandó összetartó társaság, ebben az évben olyan 20 ezerrel sikerült az órát továbbpörgetni. Jó kis csapat. Talán az őrület a közös bennünk, ami minimum hétvégenként az utakra hajt minket. Nagyon élvezzük.
Az egyik barátunk, azaz inkább barátnénk egy F650cs-vel nyomja. Aranyos masina, pláne aki meglovagolja, az egyhengerével olyan néha, mintha egy kertitraktor üldözne. Ügyesen dinamikusan vezet, de mindig tudja hol a határ. Viszont sajnos másban is jó, Õ az első jelzés, ha valami sikamlósabb részhez érünk. Nem kell neki vizes, vagy saras út, a sima nedvesség is próbára teszi. Az én abroncsaim még simán kapaszkodnak az úton, amikor a 650-es már javában csúszkál. Õ komolyan tud megcsúszni, én legfeljebb rezzenéseket kapok a gumiktól.
Próbáltam rábeszélni egy cserére, mondván vagy öreg a gumi, vagy egyszerűen csak gyenge minőségű és nem szeretnék valahol visszamenni, hogy az aszfaltról kanalazzam fel. Ám elég sok minden összejött neki ebben az évben, így nem a gumicsere az első a listáján. Nem szeretném sutbavágni a témát, jó lenne valami megoldást találni. Egy vagy két abroncs nem kis tétel egy motoron, de ha találnék valamilyen használható megoldást a többit már megoldanám, vagy megoldanánk.
A vas egy BMW 650 cs, elől 110/70/17, hátul 160/60/17.
Amiben nem gondolkodnék az a használt, öreg, levedlett gumi olcsón. Ilyen van rajta, nem jutnánk előbbre.
Olcsóbb
típus sem annyira dobna fel, mivel nem annyival olcsóbb, mint amennyire
nem olyan jó. Nekem nagyon bejött a Pilot Road 4.
Szeretnék
a szakmai tapasztalatotokra építeni, a segítségeteket kérni és olyant
választani, ami igazán a jobbak között, vagy a legjobbak között van.
Nyilván itt jön majd az a pont, hogy mi van a polcon, ami nagyon le akar már onnan jönni. A magam részéről nem javasolnék árat. A jó üzletnek az a jellemzője, hogy utólag is mindkét fél boldog, viszont a számok csak előttetek világosak, így javasoljatok Ti! J
Mellékelnék néhány képet a hátsókerékről, hátha ez nektek többet mond. Pluszként egyet a hölgyről, de ez nem publikus kép.
Csőváz Arcok!
Én mint nyögdíjas rácuppanok egy kis trotyliklubbos kedvezményre. A gumik árából ( 120/70/17, 160/60/17) az engedmény, legyen a várható férfi élettartam magyar országon, és a mostani életkorom között lévő évek százalékban kifejezett mértéke. 51/71 X 100 = 71,83% !? Sokat nyomulunk - a hátam mögött az én kedves vas és edényorrú bábámmal, külhonban és hazai pályákon, párban és csapatban egyaránt. Eredeti foglalkozásaim: csiriz a ragasztó gyárból, szálka a fatelepről, de voltam már a támpöcök recerugó svédzapcelje és pepita afgán gőtepete lengőlokátoros stabilizátorral a hátán is, csak a mindennapi motorgumi ára meglegyen. Jelenleg nehézsúlyú dominózó vagyok és mellék állásban egy biliárd válogatott golyószedője. Még mielőtt végleg le tatterosodom, betáraznék a vas számára egy pár tartalék papucsot, hogy tépethessek az öregasszonnyal még a járókeret ideje el nem jön.
Szerbusztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
A nyár neki is nyár hát el is ment nyaralni szerencsére vitt magával engem is.
Há mé nem előbb szóltatok hogy hozzám akartok dobnyi nehány darab jóártasított gummát?Ippen
hetfőn rongyolt be hozzám a DöPöDö futárotok,hozott 2db
michelintet,naná hogy ingyé,hiszen azér Nálatok rendelek(legutóbb is
étem e lehetőségge)hiszen Tik vagytok a legjobbak!
Egyesek több havi
zsebpénzüket, mások a szüzességüket áldozzák be érte, de Én nem, már nem a szakkörben
játszom. Szerencsésnek mondhatom magam,hogy az élet elém sodorta ezt a Michelin
gurigát. Már az iskolában is mondták,hogy jó eszű gyerek vagyok, racionálisan
gondolkozom. Minimális befektetés extra profit. Ahogy a nagyok tanítják a Wall
Streeten. Már tudom, hogy életem legjobb döntését hoztam amikor ezt a motort
megvásároltam, 200 lóerő, naná,hogy nem a főtengelyen hanem az aszfalton. 400méter
lámpától lámpáig 9.8mp. Ezzel a gumival egy örökkévalóság. Igen vannak, akik a
hobbijukat is veszélyesen akarják megélni, de nálam csak a profizmus játszik. Road
(személyes átvétel esetén is add le a rendelést)
Terrex Kft,, 4031 Debrecen, István út 112
![]() |
Motorgumi Szakértő Email: szabo@r17.hu |
![]() |
Technikai kérdések Email: soltesz@r17.hu Mobil: +36 (30) 440 5161
|
![]() |
Szállítási és számlázási információk Email: lorincz@r17.hu Mobil: +36 (30) 299 5169
|