
00000
|
elégedett vásárló 2007-óta |
Sokakban felmerült már a kérdés, hogy a Nankang kétkomponenses technológiája - mely mellesleg remek tapadást biztosít a tesztek alapján - hány kilométerre is képes valójában. A Hegylakók megválaszolta a kérdést egy CBR 1100 XX-re levetítve, de más ám a helyzet egy kisebb motor esetében: "Jelenleg 10.000. km van a gumikban, az elsőn nem nagyon látható kopás, a hátsóban is van még bőven." A kérdés mostmár inkább az, hogy hol lesz ténylegesen a vége? A Tovább után érdekes túrabeszámolót olvashattok, tartsatok velünk!
2016.05.03.
Nagyon lassan, de elérkezett a 2016-os szezon is, a motor bő 5 hónapot pihent a garázsban, elől-hátul felbakolva, csepptöltőn szuszogva.
Nagyon kíváncsi voltam, hogy a majdnem féléves állás után milyen guminyomás értékkel számolhatok. Izgatottan szedtem le a motort, majd mértem az értéket.
Nem rossz, ugyanis mindösszesen 0,2 BAR hiányzott az őszihez viszonyítva mind a két gumiból.
No akkor mehetünk is. Az időközben felkerült GIVI dobozokat is felmatricázom majd az elsőre beröffentett motort lassan melegítve gurulok Szeged felé.
A 47-es utat sajnos itt a bihari részen eléggé elhanyagolták, Zsáka, Furta környékén botrányos a minősége. Szeghalom után elkezd javulni és Mezőberénytől, Békéscsabától kifejezetten öröm a motorozás, mert tavaly új burkolatot kapott, aminek meg az lett a hátránya, hogy teleszórták 70-es táblával.
Szegedre mindig öröm megérkezni, most sincs másként, egyenesen a Somogyi utcára sietek, ahol a Fekete házban egy új grill hely nyílt, a Maláta. Hangulatos kerthelyiség, kézműves sörök és burgerek várják az utazót.
Mindig örülök amikor ide visszatérek
Itt éppen egy motoros rendezvénybe botlok, mert kb 200 motor húz el a rakparton. Kis fotózkodás és pihenés, majd mehetünk lassan hazafelé.
Mindenféle motor képviselte magát, a szegediek nagyon aktívak
Előtte még elszaladok a Kálvária téri burgeresbe hogy hazavigyek egy "emléket" (hála az oldaldobozoknak).
Hazafelé ugyanazt az utat választottam, a 47-esen kanyarogtam. Most már melegebb volt az idő, kellemesebb, mint a reggeli hűvösben.
A gumi ismét jól tette a dolgát, kiszámíthatóan, biztosan lehetett motorozni vele. Reggel majdnem túltoltam, mert a hidegebb időben városon belül, egy kanyarban villamossíneket kereszteztem és az indulás óta eltelt 5 percben még nem tudott úgy bemelegedni a gumi, hogy ne induljon meg. Szerencsére finoman jelezte (mondjuk nem is húztam nagyon) és így nem kellett a földről összeszedni a gépet a belváros közepén.
Jelenleg 10.000. km van a gumikban, az elsőn nem nagyon látható kopás, a hátsóban is van még bőven.
Az elsőben még nagyon sok van, de a hátsó is alkalmas még sok-sok km-re ...
Reading posts that stimulate thought is something I truly enjoy. Plus, thank you for enabling me to engage by commenting!
https://www.epsxf.com ; https://www.yyeps.com; https://epsxf.com; https://yyeps.com; https://eps-machine.net; https://epp-machine.com; https://eptu-machine.com; https://eps-machine.top; https://epp-eptu-machine.com; https://sw-eps.com; EPS Machine EPS Cutting Machine; EPP MachineEps Raw Material; EPS MachineEPS Mould; EPP MachineEPS Recycling System; EPS MachineEPS Block Molding Machine; EPP MachineEPS Shape Moulding Machine; EPP MachineAging Silo for EPS Machine; EPS Machine; ETPU MachineEPS and EPP Heating Room; ETPU Machine; ETPU MachineAging Silo for EPS Machine; EPP Machine; EPP Machine EPP Shape Moulding Machine; EPS MachineEPS and EPP Heating Room; https://https://www.epsxf.com https://https://www.yyeps.com https://https://epsxf.com https://https://yyeps.com https://https://eps-machine.net https://https://epp-machine.com https://https://eptu-machine.com https://https://eps-machine.top https://https://epp-eptu-machine.com https://https://sw-eps.com
nice..
روايات
روايات
(személyes átvétel esetén is add le a rendelést)
Terrex Kft,, 4031 Debrecen, István út 112
![]() |
Motorgumi Szakértő Email: szabo@r17.hu |
![]() |
Technikai kérdések Email: soltesz@r17.hu Mobil: +36 (30) 440 5161
|
![]() |
Szállítási és számlázási információk Email: lorincz@r17.hu Mobil: +36 (30) 299 5169
|