Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
A megrendelés visszaigazolása gyors. Segítőkészek. Én ott is szereltetem a gumikat. Pontosak, gyorsak.
G. Pál
2017.07.12.
Az utóbbi négy garnitúrát az R17-től rendeltem. Bár minden webáruház ilyen lenne! Kiváló, gyors, udvarias kommunikáció! THX
István
2018.07.13.
Bármikor, bárkinek ajánlanám. Az ügyfélszolgálatnál teljes mértékben segítőkészek.
Uzsik
2018.07.01.
Jó a tanácsadás, jók az árak.
Mélykuti Gábor
2018.11.01.
Kommunikatív és segítőkész alkalmazottak mind telefonon, mind email-ben.
Balint952
2018.08.18.
Igy kéne működnie minden web shop nak
Fero25
2018.12.18.
Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelmű, azoknak a motorosoknak szánják, akik utcán a tapadás tekintetében nem ismernek kompromisszumot és mindent ennek rendelnek alá. A mintázat felépítése is a száraz körülmények között nyújtott teljesítmény hivatott alátámasztani és maximalizálni. Minimális mintázottsági arány jellemzi a vállrészeknél pedig teljesen slick felületet kapunk. A több komponens használatának aránya nem változott a Power5 abroncshoz képest, viszont ennek összetétele teljesen más. Míg az előbb említett modellnél silica adalékot is alkalmaznak, ennél az abroncsál egy sokkal modernebb összetevő helyettesíti ezt. A futófelület legszélső sávjában „black carbon” adalékkal váltják ki, amit a MotoGP-ben használt abroncsoknál alkalmaznak. Ennek az összetevőnek a hozzáadásával elkerülhető az abroncs teljesítmény vesztése egy nagyobb hőciklus lefolyása után. Az első guminál ez az adalékolt rész a jobb és bal oldalon 16%-16% ad, míg a hátsóknál 22,5%-22,5% tesz ki oldalanként. Jól látszik, hogy ezzel a legvégső stádiumban nyújtott tapadást és stabilitást maximalizálják. Ennek az összetevőnek köszönhetően nagyobb tapadásérzet és pontosabb visszajelzés tapasztalható. Olyan motorosoknak is ajánlott ez az abroncs akik hobby/amatőr szinten is ki akarják magukat és a motorjukat próbálni egy-egy nyílt napon, és erre a célra nincs külön motorjuk és abroncs szettjük. Ilyen felhasználás mellé ez az egyik legjobb kompromisszum.
180/55R17 MICHELIN POWER GP REAR 73W TL MOTORGUMI

180/55R17 MICHELIN POWER GP REAR 73W TL MOTORGUMI

Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelm...
Leírás
Michelin MC25 MUJ ROA REA TL RAD M2P
Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelmű, azoknak a motorosoknak szánják, akik utcán a tapadás tekintetében nem ismernek kompromisszumot és mindent ennek rendelnek alá. A mintázat felépítése is a száraz körülmények között nyújtott teljesítmény hivatott alátámasztani és maximalizálni. Minimális mintázottsági arány jellemzi a vállrészeknél pedig teljesen slick felületet kapunk. A több komponens használatának aránya nem változott a Power5 abroncshoz képest, viszont ennek összetétele teljesen más. Míg az előbb említett modellnél silica adalékot is alkalmaznak, ennél az abroncsál egy sokkal modernebb összetevő helyettesíti ezt. A futófelület legszélső sávjában „black carbon” adalékkal váltják ki, amit a MotoGP-ben használt abroncsoknál alkalmaznak. Ennek az összetevőnek a hozzáadásával elkerülhető az abroncs teljesítmény vesztése egy nagyobb hőciklus lefolyása után. Az első guminál ez az adalékolt rész a jobb és bal oldalon 16%-16% ad, míg a hátsóknál 22,5%-22,5% tesz ki oldalanként. Jól látszik, hogy ezzel a legvégső stádiumban nyújtott tapadást és stabilitást maximalizálják. Ennek az összetevőnek köszönhetően nagyobb tapadásérzet és pontosabb visszajelzés tapasztalható. Olyan motorosoknak is ajánlott ez az abroncs akik hobby/amatőr szinten is ki akarják magukat és a motorjukat próbálni egy-egy nyílt napon, és erre a célra nincs külön motorjuk és abroncs szettjük. Ilyen felhasználás mellé ez az egyik legjobb kompromisszum.
120/70R17+190/55R17 MICHELIN POWER GP FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/55R17 MICHELIN POWER GP FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelm...
Leírás
Michelin MC25 MUJ ROA FRO REA TL RAD M2C M2P
Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelmű, azoknak a motorosoknak szánják, akik utcán a tapadás tekintetében nem ismernek kompromisszumot és mindent ennek rendelnek alá. A mintázat felépítése is a száraz körülmények között nyújtott teljesítmény hivatott alátámasztani és maximalizálni. Minimális mintázottsági arány jellemzi a vállrészeknél pedig teljesen slick felületet kapunk. A több komponens használatának aránya nem változott a Power5 abroncshoz képest, viszont ennek összetétele teljesen más. Míg az előbb említett modellnél silica adalékot is alkalmaznak, ennél az abroncsál egy sokkal modernebb összetevő helyettesíti ezt. A futófelület legszélső sávjában „black carbon” adalékkal váltják ki, amit a MotoGP-ben használt abroncsoknál alkalmaznak. Ennek az összetevőnek a hozzáadásával elkerülhető az abroncs teljesítmény vesztése egy nagyobb hőciklus lefolyása után. Az első guminál ez az adalékolt rész a jobb és bal oldalon 16%-16% ad, míg a hátsóknál 22,5%-22,5% tesz ki oldalanként. Jól látszik, hogy ezzel a legvégső stádiumban nyújtott tapadást és stabilitást maximalizálják. Ennek az összetevőnek köszönhetően nagyobb tapadásérzet és pontosabb visszajelzés tapasztalható. Olyan motorosoknak is ajánlott ez az abroncs akik hobby/amatőr szinten is ki akarják magukat és a motorjukat próbálni egy-egy nyílt napon, és erre a célra nincs külön motorjuk és abroncs szettjük. Ilyen felhasználás mellé ez az egyik legjobb kompromisszum.
120/70R17+190/50R17 MICHELIN POWER GP FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/50R17 MICHELIN POWER GP FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelm...
Leírás
Michelin MC25 MUJ ROA FRO REA TL RAD M2C M2P
Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelmű, azoknak a motorosoknak szánják, akik utcán a tapadás tekintetében nem ismernek kompromisszumot és mindent ennek rendelnek alá. A mintázat felépítése is a száraz körülmények között nyújtott teljesítmény hivatott alátámasztani és maximalizálni. Minimális mintázottsági arány jellemzi a vállrészeknél pedig teljesen slick felületet kapunk. A több komponens használatának aránya nem változott a Power5 abroncshoz képest, viszont ennek összetétele teljesen más. Míg az előbb említett modellnél silica adalékot is alkalmaznak, ennél az abroncsál egy sokkal modernebb összetevő helyettesíti ezt. A futófelület legszélső sávjában „black carbon” adalékkal váltják ki, amit a MotoGP-ben használt abroncsoknál alkalmaznak. Ennek az összetevőnek a hozzáadásával elkerülhető az abroncs teljesítmény vesztése egy nagyobb hőciklus lefolyása után. Az első guminál ez az adalékolt rész a jobb és bal oldalon 16%-16% ad, míg a hátsóknál 22,5%-22,5% tesz ki oldalanként. Jól látszik, hogy ezzel a legvégső stádiumban nyújtott tapadást és stabilitást maximalizálják. Ennek az összetevőnek köszönhetően nagyobb tapadásérzet és pontosabb visszajelzés tapasztalható. Olyan motorosoknak is ajánlott ez az abroncs akik hobby/amatőr szinten is ki akarják magukat és a motorjukat próbálni egy-egy nyílt napon, és erre a célra nincs külön motorjuk és abroncs szettjük. Ilyen felhasználás mellé ez az egyik legjobb kompromisszum.
120/70R17+180/55R17 MICHELIN POWER GP FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 MICHELIN POWER GP FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelm...
Leírás
Michelin MC25 MUJ ROA FRO REA TL RAD M2C M2P
Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelmű, azoknak a motorosoknak szánják, akik utcán a tapadás tekintetében nem ismernek kompromisszumot és mindent ennek rendelnek alá. A mintázat felépítése is a száraz körülmények között nyújtott teljesítmény hivatott alátámasztani és maximalizálni. Minimális mintázottsági arány jellemzi a vállrészeknél pedig teljesen slick felületet kapunk. A több komponens használatának aránya nem változott a Power5 abroncshoz képest, viszont ennek összetétele teljesen más. Míg az előbb említett modellnél silica adalékot is alkalmaznak, ennél az abroncsál egy sokkal modernebb összetevő helyettesíti ezt. A futófelület legszélső sávjában „black carbon” adalékkal váltják ki, amit a MotoGP-ben használt abroncsoknál alkalmaznak. Ennek az összetevőnek a hozzáadásával elkerülhető az abroncs teljesítmény vesztése egy nagyobb hőciklus lefolyása után. Az első guminál ez az adalékolt rész a jobb és bal oldalon 16%-16% ad, míg a hátsóknál 22,5%-22,5% tesz ki oldalanként. Jól látszik, hogy ezzel a legvégső stádiumban nyújtott tapadást és stabilitást maximalizálják. Ennek az összetevőnek köszönhetően nagyobb tapadásérzet és pontosabb visszajelzés tapasztalható. Olyan motorosoknak is ajánlott ez az abroncs akik hobby/amatőr szinten is ki akarják magukat és a motorjukat próbálni egy-egy nyílt napon, és erre a célra nincs külön motorjuk és abroncs szettjük. Ilyen felhasználás mellé ez az egyik legjobb kompromisszum.
190/55R17 MICHELIN POWER GP REAR 75W TL MOTORGUMI

190/55R17 MICHELIN POWER GP REAR 75W TL MOTORGUMI

Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelm...
Leírás
Michelin MC25 MUJ ROA REA TL RAD M2P
Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelmű, azoknak a motorosoknak szánják, akik utcán a tapadás tekintetében nem ismernek kompromisszumot és mindent ennek rendelnek alá. A mintázat felépítése is a száraz körülmények között nyújtott teljesítmény hivatott alátámasztani és maximalizálni. Minimális mintázottsági arány jellemzi a vállrészeknél pedig teljesen slick felületet kapunk. A több komponens használatának aránya nem változott a Power5 abroncshoz képest, viszont ennek összetétele teljesen más. Míg az előbb említett modellnél silica adalékot is alkalmaznak, ennél az abroncsál egy sokkal modernebb összetevő helyettesíti ezt. A futófelület legszélső sávjában „black carbon” adalékkal váltják ki, amit a MotoGP-ben használt abroncsoknál alkalmaznak. Ennek az összetevőnek a hozzáadásával elkerülhető az abroncs teljesítmény vesztése egy nagyobb hőciklus lefolyása után. Az első guminál ez az adalékolt rész a jobb és bal oldalon 16%-16% ad, míg a hátsóknál 22,5%-22,5% tesz ki oldalanként. Jól látszik, hogy ezzel a legvégső stádiumban nyújtott tapadást és stabilitást maximalizálják. Ennek az összetevőnek köszönhetően nagyobb tapadásérzet és pontosabb visszajelzés tapasztalható. Olyan motorosoknak is ajánlott ez az abroncs akik hobby/amatőr szinten is ki akarják magukat és a motorjukat próbálni egy-egy nyílt napon, és erre a célra nincs külön motorjuk és abroncs szettjük. Ilyen felhasználás mellé ez az egyik legjobb kompromisszum.
120/70R17 MICHELIN POWER GP FRONT 58W TL MOTORGUMI

120/70R17 MICHELIN POWER GP FRONT 58W TL MOTORGUMI

Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelm...
Leírás
Michelin MC25 MUJ ROA FRO TL RAD M2C
Michelin Power Experience sorozat tagjaként szereplő hypersport gumiabroncs. A célközönség egyértelmű, azoknak a motorosoknak szánják, akik utcán a tapadás tekintetében nem ismernek kompromisszumot és mindent ennek rendelnek alá. A mintázat felépítése is a száraz körülmények között nyújtott teljesítmény hivatott alátámasztani és maximalizálni. Minimális mintázottsági arány jellemzi a vállrészeknél pedig teljesen slick felületet kapunk. A több komponens használatának aránya nem változott a Power5 abroncshoz képest, viszont ennek összetétele teljesen más. Míg az előbb említett modellnél silica adalékot is alkalmaznak, ennél az abroncsál egy sokkal modernebb összetevő helyettesíti ezt. A futófelület legszélső sávjában „black carbon” adalékkal váltják ki, amit a MotoGP-ben használt abroncsoknál alkalmaznak. Ennek az összetevőnek a hozzáadásával elkerülhető az abroncs teljesítmény vesztése egy nagyobb hőciklus lefolyása után. Az első guminál ez az adalékolt rész a jobb és bal oldalon 16%-16% ad, míg a hátsóknál 22,5%-22,5% tesz ki oldalanként. Jól látszik, hogy ezzel a legvégső stádiumban nyújtott tapadást és stabilitást maximalizálják. Ennek az összetevőnek köszönhetően nagyobb tapadásérzet és pontosabb visszajelzés tapasztalható. Olyan motorosoknak is ajánlott ez az abroncs akik hobby/amatőr szinten is ki akarják magukat és a motorjukat próbálni egy-egy nyílt napon, és erre a célra nincs külön motorjuk és abroncs szettjük. Ilyen felhasználás mellé ez az egyik legjobb kompromisszum.
  • 1 /1

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ