Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Maximálisan elégedett vagyok. Profi üzlet, a legjobb motorgumi áruház.
Bányai József
2017.07.01.
Gyors reagalas emailre, gyors, preciz szereles, tokeletes szaktudas. Ajanlom minden motorostarsamnak!
Csaba
2017.06.14.
Bármikor, bárkinek ajánlanám. Az ügyfélszolgálatnál teljes mértékben segítőkészek.
Uzsik
2018.07.01.
Sallangmentes kommunikáció, gyors kiszállítás! Csak ajánlani tudom.
PB
2017.06.17.
Jó a tanácsadás, jók az árak.
Mélykuti Gábor
2018.11.01.
Igy kéne működnie minden web shop nak
Fero25
2018.12.18.

90/90-21+150/70R18 METZELER KAROO 4 M+S FRONT/REAR 70Q TL/TT MOTORGUMI PÁRBAN

Várható érkezés: 2022 május. Ismét megjelent egy igazi nagyágyú a túraendúró szegmensben. Leginkább...
Leírás
Metzeler ONF FRO REA TL TT RAD 1CT OSR
Várható érkezés: 2022 május. Ismét megjelent egy igazi nagyágyú a túraendúró szegmensben. Leginkább azoknak a felhasználóknak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem féltik a drága technikát az offroad használat velejáróitól a sár a víz és a különböző akadályok leküzdésétől. Ugyanis az abroncs teljesítményének nagy részét akkor aknázhatjuk ki, ha elhagyjuk a szilárd útburkolatot és terepen kezdjük el róni a kilómétereket. Az elődmodellhez viszonyítva az abroncs mintázata zártabb lett, így az oldaltartás lazább talajviszonyok között, továbbá sárban sokat javult. A mintablokkok elhelyezését úgy alakították ki, hogy az öntisztuló képesség ne romoljon a zártabb minta ellenére sem. Ez mindenképp előny, ha egy nagy súlyú túraendúrót próbálunk meg olyan terepviszonyok mellett irányítani, ahol az abroncs telítődhet és tapadást veszíthetünk. A fejlesztések nem csak a terepező képesség javítása köré összpontosultak, ezzel párhuzamosan hasonlóan nagy hangsúlyt fektettek a megfelelő közúti használhatóságra is. Ami az országúti kezelhetőségét illeti a mérnökök az általános irányíthatóságon javítottak. A legfontosabb terület ilyen szempontból a kanyarodási képesség és a kanyarban való tapadás mind száraz, illetve nedves felületen. A megtervezett mintablokkok alakja és elhelyezése tovább segíti a fékerő átadását is. Az anyagösszetétel és a mintázat struktúrájának köszönhetően ez nagyságrendi fejlődést mutat az elődhöz viszonyítva.
120/70R19+170/60R17 METZELER KAROO 4 M+S FRONT/REAR 72Q TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R19+170/60R17 METZELER KAROO 4 M+S FRONT/REAR 72Q TL MOTORGUMI PÁRBAN

Várható érkezés: 2022 április. Ismét megjelent egy igazi nagyágyú a túraendúró szegmensben. Leginkáb...
Leírás
Metzeler ONF FRO REA TL RAD 1CT OSR
Várható érkezés: 2022 április. Ismét megjelent egy igazi nagyágyú a túraendúró szegmensben. Leginkább azoknak a felhasználóknak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem féltik a drága technikát az offroad használat velejáróitól a sár a víz és a különböző akadályok leküzdésétől. Ugyanis az abroncs teljesítményének nagy részét akkor aknázhatjuk ki, ha elhagyjuk a szilárd útburkolatot és terepen kezdjük el róni a kilómétereket. Az elődmodellhez viszonyítva az abroncs mintázata zártabb lett, így az oldaltartás lazább talajviszonyok között, továbbá sárban sokat javult. A mintablokkok elhelyezését úgy alakították ki, hogy az öntisztuló képesség ne romoljon a zártabb minta ellenére sem. Ez mindenképp előny, ha egy nagy súlyú túraendúrót próbálunk meg olyan terepviszonyok mellett irányítani, ahol az abroncs telítődhet és tapadást veszíthetünk. A fejlesztések nem csak a terepező képesség javítása köré összpontosultak, ezzel párhuzamosan hasonlóan nagy hangsúlyt fektettek a megfelelő közúti használhatóságra is. Ami az országúti kezelhetőségét illeti a mérnökök az általános irányíthatóságon javítottak. A legfontosabb terület ilyen szempontból a kanyarodási képesség és a kanyarban való tapadás mind száraz, illetve nedves felületen. A megtervezett mintablokkok alakja és elhelyezése tovább segíti a fékerő átadását is. Az anyagösszetétel és a mintázat struktúrájának köszönhetően ez nagyságrendi fejlődést mutat az elődhöz viszonyítva.
110/80R19+150/70R17 METZELER KAROO 4 M+S FRONT/REAR 69T TL/TT MOTORGUMI PÁRBAN

110/80R19+150/70R17 METZELER KAROO 4 M+S FRONT/REAR 69T TL/TT MOTORGUMI PÁRBAN

Várható érkezés: 2022 június. Ismét megjelent egy igazi nagyágyú a túraendúró szegmensben. Leginkább...
Leírás
Metzeler ONF FRO REA TL RAD 1CT OSR
Várható érkezés: 2022 június. Ismét megjelent egy igazi nagyágyú a túraendúró szegmensben. Leginkább azoknak a felhasználóknak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem féltik a drága technikát az offroad használat velejáróitól a sár a víz és a különböző akadályok leküzdésétől. Ugyanis az abroncs teljesítményének nagy részét akkor aknázhatjuk ki, ha elhagyjuk a szilárd útburkolatot és terepen kezdjük el róni a kilómétereket. Az elődmodellhez viszonyítva az abroncs mintázata zártabb lett, így az oldaltartás lazább talajviszonyok között, továbbá sárban sokat javult. A mintablokkok elhelyezését úgy alakították ki, hogy az öntisztuló képesség ne romoljon a zártabb minta ellenére sem. Ez mindenképp előny, ha egy nagy súlyú túraendúrót próbálunk meg olyan terepviszonyok mellett irányítani, ahol az abroncs telítődhet és tapadást veszíthetünk. A fejlesztések nem csak a terepező képesség javítása köré összpontosultak, ezzel párhuzamosan hasonlóan nagy hangsúlyt fektettek a megfelelő közúti használhatóságra is. Ami az országúti kezelhetőségét illeti a mérnökök az általános irányíthatóságon javítottak. A legfontosabb terület ilyen szempontból a kanyarodási képesség és a kanyarban való tapadás mind száraz, illetve nedves felületen. A megtervezett mintablokkok alakja és elhelyezése tovább segíti a fékerő átadását is. Az anyagösszetétel és a mintázat struktúrájának köszönhetően ez nagyságrendi fejlődést mutat az elődhöz viszonyítva.
140/80R17 METZELER KAROO 4 M+S REA 69Q TL MOTORGUMI

140/80R17 METZELER KAROO 4 M+S REA 69Q TL MOTORGUMI

Várható érkezés: 2022 július. Ismét megjelent egy igazi nagyágyú a túraendúró szegmensben. Leginkább...
Leírás
Metzeler ONF REA TL RAD 1CT OSR
Várható érkezés: 2022 július. Ismét megjelent egy igazi nagyágyú a túraendúró szegmensben. Leginkább azoknak a felhasználóknak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem féltik a drága technikát az offroad használat velejáróitól a sár a víz és a különböző akadályok leküzdésétől. Ugyanis az abroncs teljesítményének nagy részét akkor aknázhatjuk ki, ha elhagyjuk a szilárd útburkolatot és terepen kezdjük el róni a kilómétereket. Az elődmodellhez viszonyítva az abroncs mintázata zártabb lett, így az oldaltartás lazább talajviszonyok között, továbbá sárban sokat javult. A mintablokkok elhelyezését úgy alakították ki, hogy az öntisztuló képesség ne romoljon a zártabb minta ellenére sem. Ez mindenképp előny, ha egy nagy súlyú túraendúrót próbálunk meg olyan terepviszonyok mellett irányítani, ahol az abroncs telítődhet és tapadást veszíthetünk. A fejlesztések nem csak a terepező képesség javítása köré összpontosultak, ezzel párhuzamosan hasonlóan nagy hangsúlyt fektettek a megfelelő közúti használhatóságra is. Ami az országúti kezelhetőségét illeti a mérnökök az általános irányíthatóságon javítottak. A legfontosabb terület ilyen szempontból a kanyarodási képesség és a kanyarban való tapadás mind száraz, illetve nedves felületen. A megtervezett mintablokkok alakja és elhelyezése tovább segíti a fékerő átadását is. Az anyagösszetétel és a mintázat struktúrájának köszönhetően ez nagyságrendi fejlődést mutat az elődhöz viszonyítva.
130/80R17 METZELER KAROO 4 M+S REA 65Q TL MOTORGUMI

130/80R17 METZELER KAROO 4 M+S REA 65Q TL MOTORGUMI

Várható érkezés: 2022 július. Ismét megjelent egy igazi nagyágyú a túraendúró szegmensben. Leginkább...
Leírás
Metzeler ONF REA TL RAD 1CT OSR
Várható érkezés: 2022 július. Ismét megjelent egy igazi nagyágyú a túraendúró szegmensben. Leginkább azoknak a felhasználóknak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem féltik a drága technikát az offroad használat velejáróitól a sár a víz és a különböző akadályok leküzdésétől. Ugyanis az abroncs teljesítményének nagy részét akkor aknázhatjuk ki, ha elhagyjuk a szilárd útburkolatot és terepen kezdjük el róni a kilómétereket. Az elődmodellhez viszonyítva az abroncs mintázata zártabb lett, így az oldaltartás lazább talajviszonyok között, továbbá sárban sokat javult. A mintablokkok elhelyezését úgy alakították ki, hogy az öntisztuló képesség ne romoljon a zártabb minta ellenére sem. Ez mindenképp előny, ha egy nagy súlyú túraendúrót próbálunk meg olyan terepviszonyok mellett irányítani, ahol az abroncs telítődhet és tapadást veszíthetünk. A fejlesztések nem csak a terepező képesség javítása köré összpontosultak, ezzel párhuzamosan hasonlóan nagy hangsúlyt fektettek a megfelelő közúti használhatóságra is. Ami az országúti kezelhetőségét illeti a mérnökök az általános irányíthatóságon javítottak. A legfontosabb terület ilyen szempontból a kanyarodási képesség és a kanyarban való tapadás mind száraz, illetve nedves felületen. A megtervezett mintablokkok alakja és elhelyezése tovább segíti a fékerő átadását is. Az anyagösszetétel és a mintázat struktúrájának köszönhetően ez nagyságrendi fejlődést mutat az elődhöz viszonyítva.
  • 1 /1

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ