Nyerd meg a WorldSuperbike Csehországi futamára szóló belépődet
Vásárolj Pirelli motorgumikat párban és nyerj 3 napos belépőt a WorldSuperbike futamra Most-ban, amely tartalmazza a paddock belépőt is!
A kampány 2024. június 20-án kezdődik és 2024. július 4-én ér véget. Vásárolj párban Pirelli Rosso IV, Pirelli Rosso IV Corsa, vagy Pirelli Supercorsa V4 motorgumit és esélyed lesz megnyerni a 10 db belépő egyikét a WorldSuperbike Csehországi futamára!
A nyeremény tartalmazza a belépőt mindhárom napra (2024. július 19-21.) a Most Autodrom versenypályára. A belépő tartalmazza a paddock belépőt is, így exkluzív hozzáférést kapsz a versenyek kulisszái mögé! További részletekért látogass el a hivatalos WorldSBK oldalra.
Vásárlási Feltételek:
A részvételhez vásárolj párban Pirelli Rosso IV, Pirelli Rosso IV Corsa, vagy Pirelli Supercorsa V4 motorgumit.
Nyertesek Kiválasztása és Értesítése:
A nyertesek kiválasztása sorsolás útján történik 2024. július 5-én. Az eredményeket e-mailben értesítjük a nyerteseket. Figyeld a postafiókodat!
Ne hagyd ki a lehetőséget!
Vásárolj most Pirelli motorgumikat és legyél te az egyik szerencsés nyertes, aki élőben élvezheti a WorldSuperbike izgalmait!
A Pirelli ismét magasra tette a mércét a szupersport kategóriában, hisz új szintre emelte az abroncs legfontosabb tulajdonságait így a száraz és nedves felületen történő viselkedése még kiszámíthatóbb lett. Az olasz gyártó mindig is elkötelezett híve volt a sportos abroncsok gyártásának, ezt a típust is kifejezetten a sportmotort és modernebb nagyobb teljesítményű naked bikeot bírtokló közönségnek szánja. Megmaradtak a már megszokottá vált „villám” minták, mely gyártón belül is jelzik a felhasználóknak, hogy itt egy vérbeli sport gumiról van szó. Legfőbb változás a mintázatban az első abroncsot érte, itt volt indokolt az alapvető módosítás. A vállrészeknél plusz negatív mintákat kapott az abroncs, mely elősegíti a jó vízelvezetést. Ez a minimális változtatás kanyarban történő fékezés során segíti az irányíthatóságot és az íven tartást, továbbá kanyar ABS-el felszerelt motoroknál plusz fékerő vihető át az útfelületre akár nedvesebb körülmények mellett is. Az abroncs anyagösszetétel olyan mértékű változtatásokon esett át, ami a napi használhatóságot segíti, pl rövidebb bemelegedési időt garantál továbbá a szélsőséges felhasználás közben történő kémiai változások mértékét is csökkenti. Ilyen eset például egy extrém hőterhelés közben végbemenő változások a példa kedvéért különböző vegyületek, adalékok kiválása. A Rosso IV megalkotásakor az elsődleges szempont egy igazán univerzális akár mindennapos használatra is alkalmas sport abroncs megalkotása volt, mindemellett a maximális teljesítmény kiaknázása is fő szerepet játszott. Így született meg a kategória egyik meghatározó abroncsa.
A Pirelli ismét magasra tette a mércét a szupersport kategóriában, hisz új szintre emelte az abroncs legfontosabb tulajdonságait így a száraz és nedves felületen történő viselkedése még kiszámíthatóbb lett. Az olasz gyártó mindig is elkötelezett híve volt a sportos abroncsok gyártásának, ezt a típust is kifejezetten a sportmotort és modernebb nagyobb teljesítményű naked bikeot bírtokló közönségnek szánja. Megmaradtak a már megszokottá vált „villám” minták, mely gyártón belül is jelzik a felhasználóknak, hogy itt egy vérbeli sport gumiról van szó. Legfőbb változás a mintázatban az első abroncsot érte, itt volt indokolt az alapvető módosítás. A vállrészeknél plusz negatív mintákat kapott az abroncs, mely elősegíti a jó vízelvezetést. Ez a minimális változtatás kanyarban történő fékezés során segíti az irányíthatóságot és az íven tartást, továbbá kanyar ABS-el felszerelt motoroknál plusz fékerő vihető át az útfelületre akár nedvesebb körülmények mellett is. Az abroncs anyagösszetétel olyan mértékű változtatásokon esett át, ami a napi használhatóságot segíti, pl rövidebb bemelegedési időt garantál továbbá a szélsőséges felhasználás közben történő kémiai változások mértékét is csökkenti. Ilyen eset például egy extrém hőterhelés közben végbemenő változások a példa kedvéért különböző vegyületek, adalékok kiválása. A Rosso IV megalkotásakor az elsődleges szempont egy igazán univerzális akár mindennapos használatra is alkalmas sport abroncs megalkotása volt, mindemellett a maximális teljesítmény kiaknázása is fő szerepet játszott. Így született meg a kategória egyik meghatározó abroncsa.
Várható Érkezés: 2022 február. Egy évvel a megjelenés után a Pirelli a Rosso IV alapjaira készített egy Corsa változatot, mely konstrukcióját tekintve a Rosso IV-en alapul, viszont leginkább egy adott, szűkebb célközönségnek szól, akik még magasabb teljesítményt várnak el az abroncsuktól. Ennek függvényében változtattak a keveréken és mintázaton azért, hogy kiélezett körülmények között a határokat feszegetve is stabil és kiszámítható legyen az abroncs. Pozícióját tekintve a semi slicknek mondható Supercorsa SP V3, és az utcai hypersport Rosso IV közé sorolható. A szilika alapú keveréket gyakorlatilag megszüntették, helyette ettől drágább és modernebb korom alapú adalékanyagokat használtak a száraz időben nyújtott tapadás és az abroncs által adott lehető legpontosabb visszajelzés érdekében. Ezzel az alapanyag módosítással gyakorlatilag a Pirelli ki is jelentette, hogy csökkent az abroncs nedves útfelületen való tapadása, viszont ezt a modellt nem is ilyen körülménye közé fejlesztették. A műszaki alapot szolgáló modellhez képest az első abroncs 2 míg a hátsó 3 gumikeverékből épül fel. A sportos vezetőkhöz szólnak ezzel a termékkel, ez kétségtelen. Legfőképp sportmotorok és modern erős naked bikekokra ideális választás, továbbá azoké a sportos vezetőké, akik kompromisszum nélküli tapadást várnak el.
A Pirelli ismét magasra tette a mércét a szupersport kategóriában, hisz új szintre emelte az abroncs legfontosabb tulajdonságait így a száraz és nedves felületen történő viselkedése még kiszámíthatóbb lett. Az olasz gyártó mindig is elkötelezett híve volt a sportos abroncsok gyártásának, ezt a típust is kifejezetten a sportmotort és modernebb nagyobb teljesítményű naked bikeot bírtokló közönségnek szánja. Megmaradtak a már megszokottá vált „villám” minták, mely gyártón belül is jelzik a felhasználóknak, hogy itt egy vérbeli sport gumiról van szó. Legfőbb változás a mintázatban az első abroncsot érte, itt volt indokolt az alapvető módosítás. A vállrészeknél plusz negatív mintákat kapott az abroncs, mely elősegíti a jó vízelvezetést. Ez a minimális változtatás kanyarban történő fékezés során segíti az irányíthatóságot és az íven tartást, továbbá kanyar ABS-el felszerelt motoroknál plusz fékerő vihető át az útfelületre akár nedvesebb körülmények mellett is. Az abroncs anyagösszetétel olyan mértékű változtatásokon esett át, ami a napi használhatóságot segíti, pl rövidebb bemelegedési időt garantál továbbá a szélsőséges felhasználás közben történő kémiai változások mértékét is csökkenti. Ilyen eset például egy extrém hőterhelés közben végbemenő változások a példa kedvéért különböző vegyületek, adalékok kiválása. A Rosso IV megalkotásakor az elsődleges szempont egy igazán univerzális akár mindennapos használatra is alkalmas sport abroncs megalkotása volt, mindemellett a maximális teljesítmény kiaknázása is fő szerepet játszott. Így született meg a kategória egyik meghatározó abroncsa.
Várható Érkezés: 2022 február. Egy évvel a megjelenés után a Pirelli a Rosso IV alapjaira készített egy Corsa változatot, mely konstrukcióját tekintve a Rosso IV-en alapul, viszont leginkább egy adott, szűkebb célközönségnek szól, akik még magasabb teljesítményt várnak el az abroncsuktól. Ennek függvényében változtattak a keveréken és mintázaton azért, hogy kiélezett körülmények között a határokat feszegetve is stabil és kiszámítható legyen az abroncs. Pozícióját tekintve a semi slicknek mondható Supercorsa SP V3, és az utcai hypersport Rosso IV közé sorolható. A szilika alapú keveréket gyakorlatilag megszüntették, helyette ettől drágább és modernebb korom alapú adalékanyagokat használtak a száraz időben nyújtott tapadás és az abroncs által adott lehető legpontosabb visszajelzés érdekében. Ezzel az alapanyag módosítással gyakorlatilag a Pirelli ki is jelentette, hogy csökkent az abroncs nedves útfelületen való tapadása, viszont ezt a modellt nem is ilyen körülménye közé fejlesztették. A műszaki alapot szolgáló modellhez képest az első abroncs 2 míg a hátsó 3 gumikeverékből épül fel. A sportos vezetőkhöz szólnak ezzel a termékkel, ez kétségtelen. Legfőképp sportmotorok és modern erős naked bikekokra ideális választás, továbbá azoké a sportos vezetőké, akik kompromisszum nélküli tapadást várnak el.
Várható Érkezés: 2022 július. Egy évvel a megjelenés után a Pirelli a Rosso IV alapjaira készített egy Corsa változatot, mely konstrukcióját tekintve a Rosso IV-en alapul, viszont leginkább egy adott, szűkebb célközönségnek szól, akik még magasabb teljesítményt várnak el az abroncsuktól. Ennek függvényében változtattak a keveréken és mintázaton azért, hogy kiélezett körülmények között a határokat feszegetve is stabil és kiszámítható legyen az abroncs. Pozícióját tekintve a semi slicknek mondható Supercorsa SP V3, és az utcai hypersport Rosso IV közé sorolható. A szilika alapú keveréket gyakorlatilag megszüntették, helyette ettől drágább és modernebb korom alapú adalékanyagokat használtak a száraz időben nyújtott tapadás és az abroncs által adott lehető legpontosabb visszajelzés érdekében. Ezzel az alapanyag módosítással gyakorlatilag a Pirelli ki is jelentette, hogy csökkent az abroncs nedves útfelületen való tapadása, viszont ezt a modellt nem is ilyen körülménye közé fejlesztették. A műszaki alapot szolgáló modellhez képest az első abroncs 2 míg a hátsó 3 gumikeverékből épül fel. A sportos vezetőkhöz szólnak ezzel a termékkel, ez kétségtelen. Legfőképp sportmotorok és modern erős naked bikekokra ideális választás, továbbá azoké a sportos vezetőké, akik kompromisszum nélküli tapadást várnak el.
Várható Érkezés: 2022 február. Egy évvel a megjelenés után a Pirelli a Rosso IV alapjaira készített egy Corsa változatot, mely konstrukcióját tekintve a Rosso IV-en alapul, viszont leginkább egy adott, szűkebb célközönségnek szól, akik még magasabb teljesítményt várnak el az abroncsuktól. Ennek függvényében változtattak a keveréken és mintázaton azért, hogy kiélezett körülmények között a határokat feszegetve is stabil és kiszámítható legyen az abroncs. Pozícióját tekintve a semi slicknek mondható Supercorsa SP V3, és az utcai hypersport Rosso IV közé sorolható. A szilika alapú keveréket gyakorlatilag megszüntették, helyette ettől drágább és modernebb korom alapú adalékanyagokat használtak a száraz időben nyújtott tapadás és az abroncs által adott lehető legpontosabb visszajelzés érdekében. Ezzel az alapanyag módosítással gyakorlatilag a Pirelli ki is jelentette, hogy csökkent az abroncs nedves útfelületen való tapadása, viszont ezt a modellt nem is ilyen körülménye közé fejlesztették. A műszaki alapot szolgáló modellhez képest az első abroncs 2 míg a hátsó 3 gumikeverékből épül fel. A sportos vezetőkhöz szólnak ezzel a termékkel, ez kétségtelen. Legfőképp sportmotorok és modern erős naked bikekokra ideális választás, továbbá azoké a sportos vezetőké, akik kompromisszum nélküli tapadást várnak el.
A Pirelli ismét magasra tette a mércét a szupersport kategóriában, hisz új szintre emelte az abroncs legfontosabb tulajdonságait így a száraz és nedves felületen történő viselkedése még kiszámíthatóbb lett. Az olasz gyártó mindig is elkötelezett híve volt a sportos abroncsok gyártásának, ezt a típust is kifejezetten a sportmotort és modernebb nagyobb teljesítményű naked bikeot bírtokló közönségnek szánja. Megmaradtak a már megszokottá vált „villám” minták, mely gyártón belül is jelzik a felhasználóknak, hogy itt egy vérbeli sport gumiról van szó. Legfőbb változás a mintázatban az első abroncsot érte, itt volt indokolt az alapvető módosítás. A vállrészeknél plusz negatív mintákat kapott az abroncs, mely elősegíti a jó vízelvezetést. Ez a minimális változtatás kanyarban történő fékezés során segíti az irányíthatóságot és az íven tartást, továbbá kanyar ABS-el felszerelt motoroknál plusz fékerő vihető át az útfelületre akár nedvesebb körülmények mellett is. Az abroncs anyagösszetétel olyan mértékű változtatásokon esett át, ami a napi használhatóságot segíti, pl rövidebb bemelegedési időt garantál továbbá a szélsőséges felhasználás közben történő kémiai változások mértékét is csökkenti. Ilyen eset például egy extrém hőterhelés közben végbemenő változások a példa kedvéért különböző vegyületek, adalékok kiválása. A Rosso IV megalkotásakor az elsődleges szempont egy igazán univerzális akár mindennapos használatra is alkalmas sport abroncs megalkotása volt, mindemellett a maximális teljesítmény kiaknázása is fő szerepet játszott. Így született meg a kategória egyik meghatározó abroncsa.
Várható Érkezés: 2022 május. Egy évvel a megjelenés után a Pirelli a Rosso IV alapjaira készített egy Corsa változatot, mely konstrukcióját tekintve a Rosso IV-en alapul, viszont leginkább egy adott, szűkebb célközönségnek szól, akik még magasabb teljesítményt várnak el az abroncsuktól. Ennek függvényében változtattak a keveréken és mintázaton azért, hogy kiélezett körülmények között a határokat feszegetve is stabil és kiszámítható legyen az abroncs. Pozícióját tekintve a semi slicknek mondható Supercorsa SP V3, és az utcai hypersport Rosso IV közé sorolható. A szilika alapú keveréket gyakorlatilag megszüntették, helyette ettől drágább és modernebb korom alapú adalékanyagokat használtak a száraz időben nyújtott tapadás és az abroncs által adott lehető legpontosabb visszajelzés érdekében. Ezzel az alapanyag módosítással gyakorlatilag a Pirelli ki is jelentette, hogy csökkent az abroncs nedves útfelületen való tapadása, viszont ezt a modellt nem is ilyen körülménye közé fejlesztették. A műszaki alapot szolgáló modellhez képest az első abroncs 2 míg a hátsó 3 gumikeverékből épül fel. A sportos vezetőkhöz szólnak ezzel a termékkel, ez kétségtelen. Legfőképp sportmotorok és modern erős naked bikekokra ideális választás, továbbá azoké a sportos vezetőké, akik kompromisszum nélküli tapadást várnak el.
Bátran kijelenthetjük, ha utcai szupersport gumik legjobbját keressük akkor a Pirelli háza táján jó helyen járunk. 2023-ban várhatóan ismét egy új etalon érkezik, méghozzá a Supercorsa 4. generációja. Minden szempontból megújult, igazi Pirelli mentalitás szerint készült, vagyis a jóból lehet még jobbat alkotni. Komplex egyvelegként minden területről merítettek: versenysport, amatőr pályamotorozás, utcai motorosok, gyári fejlesztő pilóták és a mérnökök hada alkotta meg a Supercorsa V4-et. A gumi felépítése alapjaiban változott, immár az első és hátsó méretek is két komponensűek. Az ilyen kialakítás más merevségű töltő anyagokat és szerkezetet kíván, hisz az eltérő kopásállóságú és tapadású részek más más dinamikus torzuláson mennek keresztül használat közben. További érdekesség, hogy minden különböző méretű abroncsnak saját szerkezete van, amelyeket az optimális teljesítmény érdekében finomhangoltak, adott méretre jellemző profil szélességgel a keverék arányával és a futófelület mintázatának elrendezésével együtt. Az abroncsok profilja is a versenysportban használt gumikkal teljes mértékben azonos. Az immár nem egy egységet alkotó jól ismert „villám” minták is új szerepet töltenek be. Mivel egy megszakított mintaárokról beszélünk, ez csökkenti annak deformálódását, ezáltal plusz merevséget ad az adott érintkezési felületnek. Ennek leginkább nagy dőlésszög esetén történő kigyorsításkor van nagy szerepe. Talán ebben a kategóriában nem elsődleges kérdés az abroncsok élettartama, viszont a gyártó ebben is plusz tartalékokat ígér az elődökhöz viszonyítva. Egy ilyen teljesítményre képes abroncsnál minimális javulás is nagy előre lépésnek számít. Nincs kérdés, ez egy vérprofi abroncs.
Bátran kijelenthetjük, ha utcai szupersport gumik legjobbját keressük akkor a Pirelli háza táján jó helyen járunk. 2023-ban várhatóan ismét egy új etalon érkezik, méghozzá a Supercorsa 4. generációja. Minden szempontból megújult, igazi Pirelli mentalitás szerint készült, vagyis a jóból lehet még jobbat alkotni. Komplex egyvelegként minden területről merítettek: versenysport, amatőr pályamotorozás, utcai motorosok, gyári fejlesztő pilóták és a mérnökök hada alkotta meg a Supercorsa V4-et. A gumi felépítése alapjaiban változott, immár az első és hátsó méretek is két komponensűek. Az ilyen kialakítás más merevségű töltő anyagokat és szerkezetet kíván, hisz az eltérő kopásállóságú és tapadású részek más más dinamikus torzuláson mennek keresztül használat közben. További érdekesség, hogy minden különböző méretű abroncsnak saját szerkezete van, amelyeket az optimális teljesítmény érdekében finomhangoltak, adott méretre jellemző profil szélességgel a keverék arányával és a futófelület mintázatának elrendezésével együtt. Az abroncsok profilja is a versenysportban használt gumikkal teljes mértékben azonos. Az immár nem egy egységet alkotó jól ismert „villám” minták is új szerepet töltenek be. Mivel egy megszakított mintaárokról beszélünk, ez csökkenti annak deformálódását, ezáltal plusz merevséget ad az adott érintkezési felületnek. Ennek leginkább nagy dőlésszög esetén történő kigyorsításkor van nagy szerepe. Talán ebben a kategóriában nem elsődleges kérdés az abroncsok élettartama, viszont a gyártó ebben is plusz tartalékokat ígér az elődökhöz viszonyítva. Egy ilyen teljesítményre képes abroncsnál minimális javulás is nagy előre lépésnek számít. Nincs kérdés, ez egy vérprofi abroncs.
Bátran kijelenthetjük, ha utcai szupersport gumik legjobbját keressük akkor a Pirelli háza táján jó helyen járunk. 2023-ban várhatóan ismét egy új etalon érkezik, méghozzá a Supercorsa 4. generációja. Minden szempontból megújult, igazi Pirelli mentalitás szerint készült, vagyis a jóból lehet még jobbat alkotni. Komplex egyvelegként minden területről merítettek: versenysport, amatőr pályamotorozás, utcai motorosok, gyári fejlesztő pilóták és a mérnökök hada alkotta meg a Supercorsa V4-et. A gumi felépítése alapjaiban változott, immár az első és hátsó méretek is két komponensűek. Az ilyen kialakítás más merevségű töltő anyagokat és szerkezetet kíván, hisz az eltérő kopásállóságú és tapadású részek más más dinamikus torzuláson mennek keresztül használat közben. További érdekesség, hogy minden különböző méretű abroncsnak saját szerkezete van, amelyeket az optimális teljesítmény érdekében finomhangoltak, adott méretre jellemző profil szélességgel a keverék arányával és a futófelület mintázatának elrendezésével együtt. Az abroncsok profilja is a versenysportban használt gumikkal teljes mértékben azonos. Az immár nem egy egységet alkotó jól ismert „villám” minták is új szerepet töltenek be. Mivel egy megszakított mintaárokról beszélünk, ez csökkenti annak deformálódását, ezáltal plusz merevséget ad az adott érintkezési felületnek. Ennek leginkább nagy dőlésszög esetén történő kigyorsításkor van nagy szerepe. Talán ebben a kategóriában nem elsődleges kérdés az abroncsok élettartama, viszont a gyártó ebben is plusz tartalékokat ígér az elődökhöz viszonyítva. Egy ilyen teljesítményre képes abroncsnál minimális javulás is nagy előre lépésnek számít. Nincs kérdés, ez egy vérprofi abroncs.
Bátran kijelenthetjük, ha utcai szupersport gumik legjobbját keressük akkor a Pirelli háza táján jó helyen járunk. 2023-ban várhatóan ismét egy új etalon érkezik, méghozzá a Supercorsa 4. generációja. Minden szempontból megújult, igazi Pirelli mentalitás szerint készült, vagyis a jóból lehet még jobbat alkotni. Komplex egyvelegként minden területről merítettek: versenysport, amatőr pályamotorozás, utcai motorosok, gyári fejlesztő pilóták és a mérnökök hada alkotta meg a Supercorsa V4-et. A gumi felépítése alapjaiban változott, immár az első és hátsó méretek is két komponensűek. Az ilyen kialakítás más merevségű töltő anyagokat és szerkezetet kíván, hisz az eltérő kopásállóságú és tapadású részek más más dinamikus torzuláson mennek keresztül használat közben. További érdekesség, hogy minden különböző méretű abroncsnak saját szerkezete van, amelyeket az optimális teljesítmény érdekében finomhangoltak, adott méretre jellemző profil szélességgel a keverék arányával és a futófelület mintázatának elrendezésével együtt. Az abroncsok profilja is a versenysportban használt gumikkal teljes mértékben azonos. Az immár nem egy egységet alkotó jól ismert „villám” minták is új szerepet töltenek be. Mivel egy megszakított mintaárokról beszélünk, ez csökkenti annak deformálódását, ezáltal plusz merevséget ad az adott érintkezési felületnek. Ennek leginkább nagy dőlésszög esetén történő kigyorsításkor van nagy szerepe. Talán ebben a kategóriában nem elsődleges kérdés az abroncsok élettartama, viszont a gyártó ebben is plusz tartalékokat ígér az elődökhöz viszonyítva. Egy ilyen teljesítményre képes abroncsnál minimális javulás is nagy előre lépésnek számít. Nincs kérdés, ez egy vérprofi abroncs.
Bátran kijelenthetjük, ha utcai szupersport gumik legjobbját keressük akkor a Pirelli háza táján jó helyen járunk. 2023-ban várhatóan ismét egy új etalon érkezik, méghozzá a Supercorsa 4. generációja. Minden szempontból megújult, igazi Pirelli mentalitás szerint készült, vagyis a jóból lehet még jobbat alkotni. Komplex egyvelegként minden területről merítettek: versenysport, amatőr pályamotorozás, utcai motorosok, gyári fejlesztő pilóták és a mérnökök hada alkotta meg a Supercorsa V4-et. A gumi felépítése alapjaiban változott, immár az első és hátsó méretek is két komponensűek. Az ilyen kialakítás más merevségű töltő anyagokat és szerkezetet kíván, hisz az eltérő kopásállóságú és tapadású részek más más dinamikus torzuláson mennek keresztül használat közben. További érdekesség, hogy minden különböző méretű abroncsnak saját szerkezete van, amelyeket az optimális teljesítmény érdekében finomhangoltak, adott méretre jellemző profil szélességgel a keverék arányával és a futófelület mintázatának elrendezésével együtt. Az abroncsok profilja is a versenysportban használt gumikkal teljes mértékben azonos. Az immár nem egy egységet alkotó jól ismert „villám” minták is új szerepet töltenek be. Mivel egy megszakított mintaárokról beszélünk, ez csökkenti annak deformálódását, ezáltal plusz merevséget ad az adott érintkezési felületnek. Ennek leginkább nagy dőlésszög esetén történő kigyorsításkor van nagy szerepe. Talán ebben a kategóriában nem elsődleges kérdés az abroncsok élettartama, viszont a gyártó ebben is plusz tartalékokat ígér az elődökhöz viszonyítva. Egy ilyen teljesítményre képes abroncsnál minimális javulás is nagy előre lépésnek számít. Nincs kérdés, ez egy vérprofi abroncs.
A Pirelli ismét magasra tette a mércét a szupersport kategóriában, hisz új szintre emelte az abroncs legfontosabb tulajdonságait így a száraz és nedves felületen történő viselkedése még kiszámíthatóbb lett. Az olasz gyártó mindig is elkötelezett híve volt a sportos abroncsok gyártásának, ezt a típust is kifejezetten a sportmotort és modernebb nagyobb teljesítményű naked bikeot bírtokló közönségnek szánja. Megmaradtak a már megszokottá vált „villám” minták, mely gyártón belül is jelzik a felhasználóknak, hogy itt egy vérbeli sport gumiról van szó. Legfőbb változás a mintázatban az első abroncsot érte, itt volt indokolt az alapvető módosítás. A vállrészeknél plusz negatív mintákat kapott az abroncs, mely elősegíti a jó vízelvezetést. Ez a minimális változtatás kanyarban történő fékezés során segíti az irányíthatóságot és az íven tartást, továbbá kanyar ABS-el felszerelt motoroknál plusz fékerő vihető át az útfelületre akár nedvesebb körülmények mellett is. Az abroncs anyagösszetétel olyan mértékű változtatásokon esett át, ami a napi használhatóságot segíti, pl rövidebb bemelegedési időt garantál továbbá a szélsőséges felhasználás közben történő kémiai változások mértékét is csökkenti. Ilyen eset például egy extrém hőterhelés közben végbemenő változások a példa kedvéért különböző vegyületek, adalékok kiválása. A Rosso IV megalkotásakor az elsődleges szempont egy igazán univerzális akár mindennapos használatra is alkalmas sport abroncs megalkotása volt, mindemellett a maximális teljesítmény kiaknázása is fő szerepet játszott. Így született meg a kategória egyik meghatározó abroncsa.
Terrex Kft, Adószám: 12114708-2-09 Cégjegyzékszám:09-09-004094 4031 Debrecen, Szoboszlói út 50
Kényelmesebb neked írásban?
Szállítás
1. Rendelés beérkezése - a webáruházban leadott rendelésekről minden esetben visszaigazoló emailt küldünk (bankkártyás fizetés estén külön emailt a sikeres fizetésről), melyben megtalálhatod a rendelésed részleteit, a megrendelt terméket, a várható szállítási időt és az adataid.
2. Rendelés feldolgozása - a kollégák feldolgozzák a bérkező rendeléseket, amikor pedig a rendelés státuszát módosítjuk, újabb emailt küld a rendszer az új rendelési státusszal és megerősítéssel a szállítási határidőt illetően. Kollégáink külön figyelmet fordítanak a rendelések feldolgozásakor a gyári méretekre, hogy az adott motortípusra a mérnökök által kifejelesztett, legjobban működő abroncs kerüljön. Amikor ettől eltérést észlelünk, telefonon értesítjük a megrendelőt, hogy csupán "egyszerű" hiba áll mögötte, vagy esetleg felnit cseréltek a motoron és emiatt történt a méretváltás.
3. Rendelés a futárszolgálatnál - amikor a GLS futárszolgálat felveszi a megrendelt abroncsokat, emailben tájékoztatunk, melyet követően várhatóan a GLS futárszolgálat is küld egyet, mellékelve a csomagszámot, valamint az email tartalmaz egy linket is, melynek segítségével módosítható a szállítási cím. Ettől a pillanattól kezdve a GLS futárszolgálat követi nyomon a csomag helyzetét, így annak helyzetéről is ők tudnak információt nyújtani (+36 29 886 700)
4. Rendelés kiszállítása - A futár a legtöbb esetben telefonál a szállítást megelőzően, így célszerű olyan számot megadni, melyen a csomag átvevője elérhető.
Szállítási díjak: br 3.890 Ft (darabszámtól függetlenül)
Ha szeretnéd még nagyobb biztonságban tudni gumiabroncsaidat – és persze pénztárcádat –, akkor az alábbi lehetőséget semmiképp se hagyd ki! Természetesen minden nálunk vásárolt gumihoz jár a gyári garancia, ez tény. Viszont vannak esetek, amikor előfordul, hogy az nem elég, sőt! A mai gumiabroncs gyártók olyan profi csúcstechnológiával dolgoznak, hogy a gyári garancia bejelentő lapot szinte alig látjuk, illetve csak és kizárólag a gyártási folyamat során bekövetkező hibákért vállalnak felelősséget. Azonban van egy aspektus – és itt jön képbe az R17.hu kiterjesztett garancia-, amivel ők sem számoltak: mi, a motorosok. Normál használat esetén is történhetnek velünk kisebb balesetek, meghibásodások, aminek megoldása eddig rátok várt és az az efféle javítások – valljuk be őszintén - nem kevés pénzbe kerülnek. Egy csekély költség ellenében azonban mi átvesszük tőletek ezt a kockázatot! Csak gondoljatok bele: az általatok vásárolt nagy összegű, prémium kategóriás abroncsaitok biztonságáért megéri-e ez az apró befektetés?
A vásárlástól számított 2 éven belüli időszakra (új) cseregaranciát biztosítunk, amennyiben normál használat, vagy baleset közben a gumi javíthatatlanul megsérül (pl.: szövet- vagy oldalfal szakadás, futófelületi problémák, légzáró réteg sérülése, peremhibák) vagy egyéb ok (okok) miatt használhatatlanná válik. Ha a hiba javítható, az nem jelent cserét, azt szervizeinkben ingyenesen hárítjuk el. Ez vonatkozik a defektjavításra is amennyiben azt az abroncs gyári technológiái megengedik. Illetve fenntartjuk a jogot az eltérő, de hasonló minőségű termékkel való helyettesítésre, ha a kiterjesztett garancia alá vont termék nincs gyártásban, vagy ésszerű időn belül nem szállítható.
Néhány minimális feltételnek azonban itt meg kell felelned: a kiterjesztett garancia feltétele minimum 3,5 mm profilmélység a legkopottabb mintaárokban mérve. A garancia nem vonatkozik az üzemszerű, illetve extrém kopásra sem. Az R17.hu kiterjesztett garancia ugyanakkor – értelemszerűen – nem érvényesíthető szándékos rongálás, vagy versenyzéssel kapcsolatos körülmények között használt gumiabroncsokra.
Az R17.hu kiterjesztett garanciát a kiválasztott gumi kosárba rakásakor tudod a rendelésedhez hozzáadni. A helyszínen vásárolt abroncsoknál pedig kollégáink fel fogják hívni erre az ajánlatra a figyelmed.
Kosár mentése
Ha nem volt időd befejezni a vásárlást, akkor elmenthetjük számodra a kosarad
hat prémium márka hivatalos gyári képviselete
A haladás szolgálatában– hirdeti a mindenki által jól ismert Bibendum. A francia alapítású cég mára minden meghatározó szempontból első helyen áll. Az R17.hu a Michelin gumiabroncsok hivatalos magyarországi képviselete.
German Engineering– A németek ágaskodó paripája immár 140 éve szinonimája a minőségnek. Európában az egyik legtradicionálisabb márka. Egyedülálló módon nálunk a teljes méretpaletta raktárról elérhető, köszönhetően a Continental és az R17.hu között létrejött gyártói megállapodásnak.
Your journey, our passion– A japán cég neve összeforr ezzel a néhány varázslatos betűvel: MotoGP. Abroncsaik tökéletes biztonságot, kitűnő tapadást, egyensúlyt és kanyarstabilitást nyújtanak. A márka képviseletét közvetlen gyártói kapcsolattal látjuk el.
Drive with confidence – 120 év a gumiabroncsok teljesítményének folyamatos fejlesztésében. Történelmében számtalan versenyen és teszten ért el kiváló eredményt. Az R17.hu a Dunlop motorgumiabroncsok magyarországi hivatalos képviselete.
Always two wheels ahead– A motorosok számára a kék-fehér logó egyet jelent magával a motorozással. Az R17.hu a Metzeler hivatalos magyarországi képviselete.
Az olasz gumigyártó több mint száz éve a teljesítmény, a biztonság és az olasz temperamentum képviselője. Elkötelezettsége és eredményei a motorsport minden területén megkérdőjelezhetetlenek. Az R17.hu a Pirelli hivatalos magyarországi képviselete
A legnagyobb raktárkészlet Magyarországon
Az R17.hu minden tekintetben Magyarország legnagyobb motorgumi kereskedője, melyet raktárkészletünk is alátámaszt. Raktárainkban a gumikat napfénytől, portól, fagytól, sugárzó hőtől, vegyszerektől mentes helyen tároljuk, amelyek megfelelnek a gyártói elvárásoknak. Néhány piacon lévő vetélytársunkkal szemben mi fizikailag is rendelkezünk üzlethelyiséggel, ezért szívesen vesszük, ha személyesen látogatsz el hozzánk. Rendeld most és holnap már szerelheted!
2 év gyári garancia minden termékre
Az R17.hu csapata folyamatosan azon dolgozik, hogy nevünk hallatán a minőség szó ugorjon be elsőre, és ebből sosem engedünk. Magyarországi márkaképviseleteként minden egyes nálunk vásárolt abroncsra gyári garanciát vállalnunk, ezért is érdemes őket tőlünk beszerezni.
Minden esetben vállaljuk a törvény által meghatározott garanciális és jótállási feltételeket, de szerencsére a gyártók által vállalt feltételek jellemzően kedvezőbbek ennél, úgyhogy a gyártó által biztosított, és törvényileg előírt garancia az irányadó. Általában elmondható, hogy azok a meghibásodások az elfogadhatók a garancia feltételein belül, amik gyártási, tervezési vagy kivitelezési hibára vezethetők vissza. Nem érvényesíthető a garancia helytelen szállítás, felhasználás, szerelés vagy versenyzés következményeként kialakult hibákra, a minimálisan előírt (1,6mm) alatti profil mélységű, illetve javított gumiabroncsokra.
A névre szóló számlát és a garancialevelet a termékekkel együtt csomagolva küldjük. Garanciális igény esetén szükséged lesz egy garanciális bejelentő lapra is, amit a weblap jobb felső sarkában lévő menü ikonra való kattintás után, a letöltések opció alatt tudsz beszerezni, de ha erre jársz, szívesen odaadjuk neked. Ezt kitöltve mihamarabb juttasd el hozzánk e-mailben vagy személyesen. A terméket ilyenkor visszaszállítjuk vizsgálatra, vagy ha van hozzád közel eső partnerünk, akkor az ő segítségüket is igénybe tudjuk venni.
Ritkán ugyan, de előfordul - főleg speciális méreteknél-, hogy a gumiabroncs gyártási ideje nem az adott éven belüli, aminek elsősorban technikai okai vannak. Bizonyos méretek gyártása csak időszakos, egészen egyszerűen nincs rá akkora igény, ami a folyamatos gyártást és felhasználást lehetővé tenné, így ezeket a típusokat csakis nagyobb szériában gazdaságos gyártani, tehát hosszabb a készletezési idejük. Ezek a gumik ugyanakkor minden tekintetben (minőség, tapadás, tartósság) megfelelnek az elvárásoknak, melyet a gyártók a jótállási feltételeikben ki is hangsúlyoznak. De nem kell félned, a gyári és az R17.hu raktáraiban alkalmazott professzionális tárolási körülmények meggátolják a gumiabroncsok idő előtti öregedését.
(Itt meg kell jegyezzük, hogy az alaptalan reklamáció esetén a kimagaslóan nagy vizsgálati és szállítási költséget a bejelentő felé tovább terheljük.)
R17.hu Kiterjesztett Garancia
Ha szeretnéd még nagyobb biztonságban tudni gumiabroncsaidat – és persze pénztárcádat –, akkor az alábbi lehetőséget semmiképp se hagyd ki! Természetesen minden nálunk vásárolt gumihoz jár a gyári garancia, ez tény. Viszont vannak esetek, amikor előfordul, hogy az nem elég, sőt! A mai gumiabroncs gyártók olyan profi csúcstechnológiával dolgoznak, hogy a gyári garancia bejelentő lapot szinte alig látjuk, illetve csak és kizárólag a gyártási folyamat során bekövetkező hibákért vállalnak felelősséget. Azonban van egy aspektus – és itt jön képbe az R17.hu kiterjesztett garancia-, amivel ők sem számoltak: mi, a motorosok. Normál használat esetén is történhetnek velünk kisebb balesetek, meghibásodások, aminek megoldása eddig rátok várt és az az efféle javítások – valljuk be őszintén - nem kevés pénzbe kerülnek. Egy csekély költség ellenében azonban mi átvesszük tőletek ezt a kockázatot! Csak gondoljatok bele: az általatok vásárolt nagy összegű, prémium kategóriás abroncsaitok biztonságáért megéri-e ez az apró befektetés?
A vásárlástól számított 2 éven belüli időszakra (új) cseregaranciát biztosítunk, amennyiben normál használat, vagy baleset közben a gumi javíthatatlanul megsérül (pl.: szövet- vagy oldalfal szakadás, futófelületi problémák, légzáró réteg sérülése, peremhibák) vagy egyéb ok (okok) miatt használhatatlanná válik. Ha a hiba javítható, az nem jelent cserét, azt szervizeinkben ingyenesen hárítjuk el. Ez vonatkozik a defektjavításra is amennyiben azt az abroncs gyári technológiái megengedik. Illetve fenntartjuk a jogot az eltérő, de hasonló minőségű termékkel való helyettesítésre, ha a kiterjesztett garancia alá vont termék nincs gyártásban, vagy ésszerű időn belül nem szállítható.
Néhány minimális feltételnek azonban itt meg kell felelned: a kiterjesztett garancia feltétele minimum 3,5 mm profilmélység a legkopottabb mintaárokban mérve. A garancia nem vonatkozik az üzemszerű, illetve extrém kopásra sem. Az R17.hu kiterjesztett garancia ugyanakkor – értelemszerűen – nem érvényesíthető szándékos rongálás, vagy versenyzéssel kapcsolatos körülmények között használt gumiabroncsokra.
Az R17.hu kiterjesztett garanciát a kiválasztott gumi kosárba rakásakor tudod a rendelésedhez hozzáadni. A helyszínen vásárolt abroncsoknál pedig kollégáink fel fogják hívni erre az ajánlatra a figyelmed.
A kurzorra reagálva a felirat háttere sárga színre vált. Most kattints a kis fekete nyílra.
MOTORGUMIK : válaszd ki a Kategória szűrőből motorozási stílusod, majd add meg az általad keresett abroncs adatait a Méret és az Átmérő szűrőinek kitöltésével.
Kattints a Keresésre és görgess lejjebb a találati listához.
GYORSKERESŐ : Itt írj be Méretet (Pl.: 1207017), Gyártót (Pl.: Michelin) vagy konkrét mintázatot (Pilot Road 4).
A megjelent listából azonnal ki tudod választani a legalkalmasabbat.
ROBOGÓ GUMIK : válaszd ki a Kategória szűrőből motorozási stílusod, majd add meg az általad keresett abroncs adatait a Méret és az Átmérő szűrőinek kitöltésével.
Kattints a Keresésre és görgess lejjebb a találati listához.
GYORSKERESŐ : Itt írj be Méretet (Pl.: 1306013), Gyártót (Pl.: Michelin) vagy konkrét mintázatot (Pure SC).
A megjelent listából azonnal ki tudod választani a legalkalmasabbat.
TÖMLŐK : válaszd ki jelenleg használt külső gumid méretét.
Kattints a Keresésre, majd a megjelent listából válogass a kerekedre legalkalmasabb termékek között.
MOTORÁPOLÁS : klikkelés után a Magyar Motorosok által leggyakrabban vásárolt motorápolási cikkek közül válaszd ki a neked valót.
ÚJDONSÁGOK : nézd meg a legújabb fotókat és ismertetőket.
KIÁRUSÍTÁS : egyetlen kattintás után válaszd ki a figyelmedet felkeltő ajánlatok közül a legjobbat.
Ezek jellemzően kifutó, korlátozott számban elérhető gumi termékek, ezért érdemes gyorsan választanod.
Használd az oldalsávot:
MÉRET : válaszd ki keresett abroncsod adatait a Méret és az Átmérő szűrők kitöltésével.
Kattints a Keresésre és görgess lejjebb a találati listához.
Válassz Márka-függetlenül a legjobb ajánlatokból.
Konkrét gyártó termékeit válaszd ki a MÁRKA SZERINTI oldalsávban.
GYORSKERESŐ : Itt írj be Méretet (Pl.: 1207017), Gyártót (Pl.: Michelin) vagy konkrét mintázatot (Pilot Road 4).
A megjelent listából azonnal ki tudod választani a legalkalmasabbat.
PÁRBAN OLCSÓBB: válaszd ki a Kategória szűrőből motorozási stílusod, majd add meg a keresett abroncsok adatait az Első méret és a Hátsó méret szűrők kitöltésével.
Kattints a Keresés re és görgess lejjebb a legjobb páros találati listához.
Egyedi páros igényedet küldd el e-mail-ben vagy hívj minket telefonon.
MÁRKA SZERINT : válaszd ki a keresett abroncs Gyártó-ját és motorod Kategóriáját a szűrők kitöltésével.
Kattints a Keresés re és görgess lejjebb a találati listához.
A Méret és az Átmérő szűrők használatával pontosabb eredményt kapsz.
MOTOR SZERINT : válaszd ki motorod Márkáját a hozzá illő abroncs Típusát.
Ezt követően az Első gumi méret, Hátsó gumi méretét és Légnyomás szűrő automatikusan kitöltődik.
Kattints a Keresés és görgess lejjebb a találati listához.
Egyedi párost szeretnél?
A párosokat a legnépszerűbb méretek szerint állítjuk össze, ajánlj te is egyet és megvizsgáljuk.