00000
|
elégedett vásárló 2007-óta |
A tavaszi beharangozókban a Michelin egy kiemelkedően jó gumiról beszélt, aminél kiküszöbölték a korábbi modellek gyengeségeit, de megőrizték azok tartósságát és sokoldalúságát. Nehéz dolga van ilyenkor a tesztelőnek, ugyanis egy szinte hibátlan, évek és tesztkilométerek százezrei alatt kifejlesztett papucson kell fogást találnia, s ennek megfelelően az ismerkedés első pár kilométerén nem is derült ki semmi negatívum, igaz, az átlagos körülmények között kiugró tulajdonság sem. Lássuk először, miért is forradalmi újdonság a franciák túrasportabroncsa!
Az első és legfontosabb változás, hogy a Road5 kívülről hajszálvékonynak látszó lamellái – ahogy kopik az abroncs – egyre szélesednek, így biztosítva, hogy a csökkenő barázdamélység dacára is megőrizze kiváló vízkiszorítási képességét (XST Evo). A francia mérnökök felmérése szerint a motorosok – a futásteljesítmény mellett – az új és kopott állapotban is elérhető remek tapadást, illetve az ebből fakadó rövid féktávot tartják az egyik legfontosabb erénynek, ezért ilyen tekintetben is sokat fejlesztettek az elődökhöz mérten.
Kitartó munkájuk eredményeként a Road 5 több mint ötezer kilométer után is képes olyan rövid féktávra, mint a korábbi tesztgyőztes előd, a Road 4 újonnan. Természetesen a száraztapadásról sem feledkeztek meg, és a jól bevált 2CT technológiát fejlesztették tovább 2CT+-ra, mégpedig oly módon, hogy a középrészben található kemény keverék – mely az abroncs hosszú futásteljesítményét biztosítja – bekerült a vállrészeken található lágy keverékek alá, így sokkal stabilabbá vált a gumi a gyors kanyarokban és az agresszív kigyorsításoknál. E tulajdonságokat a Michelin az ACT+ technológiával fokozta, mely egy speciális szerkezeti felépítés szabadalmaztatott módja.
"A technológia lényege, hogy a karkaszt a peremhuzalok megkerülésével egészen a vállrészekig fordítják vissza, ami dupla oldalfal-merevítést eredményez, így a motor nem veszít a stabilitásából a kanyarokban, és mindvégig kitűnő visszajelzéseket ad."
Emellett feltűnő változás még, hogy megváltozott a mintaárkok elhelyezkedése a futófelületen. A sportosság jegyében kevesebb negatív minta került a vállrészekre, ami megnövekedett tapadást eredményez tempós kanyarokban. Összességében tehát a Road 5 megőrizte elődei remek tulajdonságait, ám sok-sok újdonságot rejt, melyek főként a tempós kanyarokban, illetve részben kopott abronccsal közlekedve nyújtanak többet, élvezetesebbé, egyszersmind biztonságosabbá téve a túrázást. Nosza, mi is felkerekedtünk, hogy kiderítsük, a sok-sok hasznos újítás miként vizsgázik a gyakorlatban.
Irány Ausztria a Michelin Road5-tel!
A hazai motorosok gyakori problémája, hogy ha nincs sok idejük túrázni, akkor a célpontig vezető utat kénytelen-kelletlenek autópályán megtenni. Így történt ez velünk is, az M1-esen suhantunk ki Ausztriába, majd utána itthon, jórészt városban faggattam a papucsokat.
Ahogy gyarapodtak a kilométerek, úgy kristályosodott ki a véleményem: a korábbi sportgumikkal ellentétben a Road5-öt kicsit nagyobb erővel kell kanyarodásra bírni – persze senki ne gondoljon extrém különbségekre -, hiszen kevésbé csúcsos profilú, mint például a tavaly próbált Dunlop. Ugyanakkor, ha már „lapon van”, rendíthetetlenül követi az ívet, szóval, ahogy motoros körben mondanák: ezt bizony ívre kell tenni.
Mivel ezer kilométernél járok, kopásról nincs sok értelme beszélni, s tulajdonképpen nincs is érdemi fogyás, tapadás terén pedig pont olyan megbízható a Road5, mint a korábban még Pilot Roadként megismert felmenők. Egy átlagos motoros aligha jut el – szándékosan – az abroncs teljesítőképességének határáig, erre tehát nem lehet panasz, így csak az a kérdés, hogy mennyiben változik ez a kopással, illetve hány kilométert bír ki a Road5 a nem éppen kíméletes használat mellett?
Nos, az első jelek igencsak biztatóak, hiszen tizedekben mérhető a barázdamélység változása, pedig vagy hatszáz kilométer tűzforró autópályázáson, és sok-sok izmos kigyorsításon vagyunk túl. Szóval itt tartunk, 112 412 km-es óraállásnál hátul 6,06-6,12 mm-es értékeket olvashatunk le, elöl ugyanez öt milliméter körül táncol.
A közösségi médiában is állandó a jelenlétünk. Ha a legfrissebb motoros hírekről első kézből szeretnél értesülni, kattints a lentebbi ikonok egyikére.
You make so many great points here that I read your article a couple of times. Your views are in accordance with my own for the most part. This is great content for your readers power ทดลองเล่นสล็อต pg
power สล็อตเครดิตฟรี
power pg slot
power หวย ฮานอย
power สล็อต
power แทงบอลออนไลน์
mi1 Your article has helped me to think outside the box when it comes to making money. Thank you! สล็อต 89 pg slot
สล็อต 89 เว็บ ทดลอง เล่น สล็อต ทุก ค่าย
สล็อต 89 ทดลองเล่น
สล็อต 89 ตรวจ หวย ลาว วัน นี้
สล็อต 89 โปรสล็อต pg สมาชิกใหม่ ฝาก10รับ100
ufa1688 UFABET 357 เว็บคาสิโนสุดปัง พาคุณเข้าสู่เส้นทางเศรษฐี
<a href="https://betflixsupervip.com" rel="dofollow">betflixvip</a> ผู้ให้บริการเกมสล็อตชั้นนำ เล่นง่าย จ่ายจริง
Nice post. I was checking constantly this blog and I am impressed! Extremely helpful information specially the last part I care for such info a lot. I was seeking this particular information for a very long time Instagram followers panel
Awesome site you have here but I was curious if you knew of any discussion boards that cover the same topics talked about here? I’d really love to be a part of community where I can get comments from other knowledgeable people that share the same interest. ufa168
(személyes átvétel esetén is add le a rendelést)
Terrex Kft,, 4031 Debrecen, István út 112
Motorgumi Szakértő Email: szabo@r17.hu |
|
Technikai kérdések Email: soltesz@r17.hu Mobil: +36 (30) 440 5161
|
|
Szállítási és számlázási információk Email: lorincz@r17.hu Mobil: +36 (30) 299 5169
|