Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Minden rendben ment. Gyorsan kiszállították a terméket, és kártyával fizettem a futárnak.
Samgeza
2017.06.23.
A megrendelés visszaigazolása gyors. Segítőkészek. Én ott is szereltetem a gumikat. Pontosak, gyorsak.
G. Pál
2017.07.12.
Maximálisan elégedett vagyok. Profi üzlet, a legjobb motorgumi áruház.
Bányai József
2017.07.01.
Gyors és segitökész csapat, friss gumik, villám kiszállitás.
Skunk
2018.06.01.
Sallangmentes kommunikáció, gyors kiszállítás! Csak ajánlani tudom.
PB
2017.06.17.
Minden flottul működik, Ismerőseim ajánlották
Bobber
2019.01.04.

Már megint kitaláltunk valamit!Megtekintések: 1381

bigidea.jpg
2014 nyarán valamennyi R17.hu vásárlónk számára Kecskeméten szerveztünk Nagy motorgumi tesztnapot, ahol a tavalyi év legújabb fejlesztéseit tesztelhettétek, saját magatokat is próbára téve a "Kecsóringen"! Az idén is szerettünk volna valami nem megszokott, nem hagyományos dologgal előrukkolni, így a következőt találtuk ki!
 
201. 06. 08. 

2015-ben a látványos tesztnap helyett vásárlói tesztelést hirdettünk. Célunk legújabb motorgumi márkánk, a Nankang abroncsok tesztelése és a tesztelések során szerzett tapasztalatok összegyűjtése, értékelése és publikálása volt. Többen is jelentkeztek egykori, jelenlegi és leendő vásárlóink közül, akik lelkesen ecsetelték, milyen hosszúságú és nehézségű túrákon vettek már részt eddig, milyen fokú tapasztalatra tettek ezalatt szert, és milyen írói vénával rendelkeznek. 

Az ötlet alappillérei a következők voltak: meghirdettük, kiválasztottuk, elküldtük és megjelentetjük. Összességében 5 jelentkezőt választottunk ki az első benyomások alapján ítélve. Sajnos azonban nem minden jelentkezőnk motorjára tudtunk biztosítani, a most még nagyon fiatal és szűk méretskálával rendelkező Nankang abroncsokból. Viszont tapasztalatuk olyannyira vonzó volt számunkra, hogy hajlandóak voltunk a személyes tapasztalatok és vélemények őszinte átadásáért más márkák népszerű mintázatából felajánlani nekik.

Így örömmel tajékoztatunk benneteket, hogy az R17.hu 2015-ös végfelhasználói tesztjén a következő abroncsokat tesztelik lelkes társaitok, akik valóban releváns, márka- és gyártófüggetlen, őszinte véleménnyel fognak szolgálni a szezon alatt:

110/80 19  és 150/70 17 Dunlop TrailSmart 

120/70 17 és 160/60 17 Nankang Roadiac

110/80 19 és 150/70 17 Continental TrailAttack2

120/70 17 és 190/55 17 Nankang Sportiac

110/80 19 és 150/70 17 Michelin Anakee III 

Véleményeiket saját felületeinken mindenképpen, az országos médiumok felületein pedig reményeink szerint szintén publikálni fogjuk! Így akár még ebben az évben, de jövőre biztosan olyan információk alapján dönthesz, melyekben maximálisan megbízhatsz!

 

Az abroncsokat már átadtuk, a tesztek sora hamarosan indul, a beszámolók pedig folyamatosan érkeznek. A Dunlop TrailSmart első megmérettetéséről már meg is érkezett az első rövid beszámoló. Íme:

 

H. István Dunlop TraiSmart  
 
Amikor meghirdetésre került az új gumi tesztelési lehetősége, jelentkeztem.
Majd nem sokkal később értesítettek, hogy ebben a méretben, amit én használok mind a két motoromon Dl 650 Suzuki, és BMW 1200 Gs nem gyártanak, de felkeltettem az érdeklődésüket, és tesztelésre elküldenek egy vadi új Dunlop TrailSmart gumit, amit előzetes kapcsolatfelvétel után ma meg is kaptam, így a holnapi 48 órás Felvidéki Várakat már ezzel abszolválom, és az idei nagy Brit -szigeteki túrámra is ezzel megyek.
 
Kérésem volt, ha sikerül akkor még csütörtkön kellene nyélbe ütni a szerelést. 11.00-kor telefon a műhelyből, 13.00-kor már ment is a szerelés gondos, pontos, precíz munka. Valahogy így kellene mindennek klappolni! Ezért majd egy képes túrabeszámolót, fényképeket és egy tesztet kell írnom. 
 
Megtörtént az éles teszt a Dunlop TrailSmarttal.
Az érdekesség a dologban, hogy szinte ugyanazon az útvonalon próbáltam a Stromon a K60-at, a Bömbin a Trail Smartot, két hét differenciával. Mind a kettő vadi új volt, a távolság (1250, ill. 1500 km) és az időjárás is közel azonos (száraz és esős egyaránt). 

Az elején óvatoskodtam mégiscsak egy ismeretlen gumi számomra, meg ugye az első 100-200 km alatt még nem illik nagyon forszírozni. A 48 órás rajtja Salgótarjánból indult. Jó tempóban értünk fel kb. 2 óra alatt, és egyre inkább kezdett tetszeni a dolog, de mégis volt bennem egy kis bizonytalanság, bár nem a gumi miatt. Ahogy egyre mentünk feljebb a hegyek felé kezdett kacskaringóssá válni az út, és kétszer finom csúszással jelzett is, hogy bizony a téli kavicsszórás még igencsak ott van a kanyarokban. Ezek után még inkább óvatoskodtam. Hogy ezért, vagy más miatt, nem feszegettem, inkább a biztonságos haladás mellett döntöttem. Az első 500 km semmi különösebbet nem hozott. Egy jól tapadó gumi, nagyon halk, könnyen ívre forduló, inkább én voltam a beszari a két csúszka miatt.
 
Másnap kora reggel indultunk, az út még nyirkos, párás esőáztatta, ezért még mindig nem ideális körülmények között próbáltam, de azt gondolom, hogy ilyen egy igazi gumiteszt, amikor mindenféle felülettel találkozik az ember. Aztán ragyogó napsütés és minden csont száraz lett, már semmi nem tartott vissza, hogy bátrabb legyek. Sokkal jobb passzban voltam mint tegnap. Szepes várától mentünk Árva váráig a Tátra vonulatán. Itt gyönyörűen letakarítva, összeszedve ... egy fia kavics nem volt. Nyomtuk is becsülettel, hatalmas élvezettel. Jó ez a gumi!!! Jó bizony! Késő délutánra leszakadt az ég. Még időben sikerült felvenni az esőruhát egy vár előtti buszváróban, és következett a vizes teszt. Itt valószinű megint az én gyávaságom, vagy óvatoskodásom miatt éreztem bizonytalannak. Fura módon a K60-nal bátrabban mentem esőben, igaz azt már ismertem 20 ezer kilométeren keresztül.
 
Esőben engem nem győzött meg! Azért az hozzátartozik az igazsághoz, hogy a megtett majd 1000 km már éreztette hatását. Estére elfáradtam és már erősen sötétedett is.
 
Most jön a slussz poén...
Két nap pihenés után ma gurultunk egy ismert Pilis-Dobogókő-Esztergom vonalon. Száraz, jó időben, kb. 28 C fok melegben. Úgy látszik a hazai pálya, meg a pihenés éreztette jótékony hatását. Nagyon, de nagyon tapad. Teljes biztonságban éreztem magam. Direkt játszottam a hirtelen kikerülést, majd a körforgalmaknál az S kanyarokat nagyon élveztem.
 
Mindent összevetve tetszett! Szárazon szerintem csúcsszuper, vizesen nem annyira, komolyabb terep meg nem volt, de ez nem is egy terepgumi.
 
Azt azért észre vettem hogy nagyon sok múlik a tesztelő lelkiállapotán, az időjáráson, az utak milyenségén.
 
Ezek voltak a tapasztalataim 1500 km megtétele után. 

 

 

dunlop_ts.jpgdunlop_ts2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hozzászólok

(Mások is láthatják)
(Nem publikus)

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ