Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Elégedett vagyok mindennel. Azt kaptam és ugy ahogy az elvárható
Szucsik Sándor
2017.04.29.
Nagyon megvagyok elégedve a webshop-al meg ugy mindennel ami az r17. hu-t illeti
Aurél
2017.03.10.
Csak innen rendelek motorgumit, mert amit kerestem mindig volt készleten.
Tibo87
2017.01.27.
Mindem remekül és könnyen ment. A termék gyorsan ideért... Köszönöm!
Zsolt
2017.03.01.
Az utóbbi négy garnitúrát az R17-től rendeltem. Bár minden webáruház ilyen lenne! Kiváló, gyors, udvarias kommunikáció! THX
István
2017.06.08.
Elégedett vagyok. Egyszerű volt rendelni és a kiszállítás is gyors volt.
Sándor N
2017.05.18.

120/70R17+190/50R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Michelin ROA FRO REA TL RAD M2P BPN NEW
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
A Roadsmart 3 különleges futófelületi mintázata úgy lett tervezve, hogy kiemelkedő tapadást nyújtson nedves úton is, ugyanakkor egyenletes kopást biztosítson az abroncs teljes élettartama alatt. Az új nano-technológiás vegyület két komponensben történő kiosztása megnövekedett futásteljesítményt és remek vízkiszorítási jellemzőket kínál. A Dunlop belső tesztjei alapján 10%-os javulást értek el a tartósság tekintetében. A teljes futófelületet behálózó egyedi mintázat gyorsan, és hatékonyan szorítja ki a nedvességet, ami nagy biztonságot jelent esős körülmények között. A szövetvázban alkalmazott új anyagok modernebb karkaszt alkotnak, ami csökkenti a bekormányzáshoz szükséges erőt, és pontosabb visszajelzéseket ad.
Tapadás mindenekfelett, így szól a Sport Attack 3 szlogenje. Ez a filózófia érvényesült mindvégig a fejlesztések során. Új futófelület design, és új felhasznált anyagok jellemzik a terméket, annak érdekében, hogy az abroncs maximális teljesítményt nyújtson száraz és nedves aszfalton egyaránt. A továbbfejlesztett mintázatnak köszönhetően pontosabb visszajelzéseket kap a motoros, továbbá fékezés során és nagy dőlésszögek esetén is nagy stabilitást ad. Traction Skin technológia: a gyártást követően előre „bekoptatott” állapotban kerül forgalomba, ezáltal csökken a bejáratáshoz szükséges idő. Multi Grip felépítés: változó keménységű gumikeverék használata a futófelületen, a középső sáv egy keményebb anyagból tevődik össze a futásteljesítmény növelésének érdekében. A könnyű irányíthatóságért felelős profil kialakítás igen fontos ebben a szegmensben, ezt szolgálja a vízelvezető mintacsatornák elhelyezése is. A szilikadús keveréknek köszönhetően esőben is kiválóan teljesít.

120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT POWER 2CT FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! A mai napig az egyik leg kiegyensúlyozottabb közúti használatra szánt s...
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2C BPN PO2
Bár nem a leg újabb fejlesztés, a mai napig az egyik leg közkedveltebb, kiemelkedően jó ár-érték aránnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők között alkalmaztak ennél az abroncsnál egy igazán „hegyes” profilkontúrt, mely a közúti abroncsok között egyedülálló 51.2°-os dőlésszöget tett lehetővé. A távolról is felismerhető extravagáns mintázat, igazán különleges megjelenést kölcsönöz motorunknak. A 2CT technológia a kategóriában egyedülálló futásteljesítményt biztosít, a kanyarokban pedig kompromisszumoktól mentes maximális tapadást.
A kereső beállításai: YAMAHA YZF 1000 R1 120/70 ZR 17 190/50 ZR 17 Párban keresek
Bár nem a leg újabb fejlesztés, a mai napig az egyik leg közkedveltebb, kiemelkedően jó ár-érték aránnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők között alkalmaztak ennél az abroncsnál egy igazán „hegyes” profilkontúrt, mely a közúti abroncsok között egyedülálló 51.2°-os dőlésszöget tett lehetővé. A távolról is felismerhető extravagáns mintázat, igazán különleges megjelenést kölcsönöz motorunknak. A 2CT technológia a kategóriában egyedülálló futásteljesítményt biztosít, a kanyarokban pedig kompromisszumoktól mentes maximális tapadást.
120/70R17+190/50R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/50R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Leírás
Michelin ROA FRO REA TL RAD M2P BPN NEW
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
120/70R17+190/50R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/50R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A Diablo család következő generációja a Rosso II modell utódja. Versenypályán szület...
Leírás
Pirelli MR3 ROA RAD TL FRO REA 2CT
A tervezés és fejlesztés fő szempontja volt, hogy az új generációs abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai támasztotta igényeknek. Versenypályán született, és a Superbike világbajnokságban gyűjtött tapasztalatokat is hasznosítja, a célközönség azonban egyértelműen az utca motorosa. A felhasználói igények nagyban megváltoztak a kategóriával szemben, hiszen a mai sportmotoros már nem elégszik meg a kiváló száraz tapadással, elvárja a biztonságos tapadást nedves útfelületen, hűvös időben, és mindezt hosszú távon. A Pirelli úgy döntött, hogy ezeknek a megnövekedett igényeknek megfelelően fejleszti ki a Diablo család legújabb tagját, és új szintre emeli az abroncs teljesítményét. A Rosso III kiváló választás lehet minden naked, szupersport, vagy akár könnyebb túra-sportmotor tulajdonos számára, aki megköveteli a nagyteljesítményt a sportos vezetési stílusának megfelelően. A mintázat alapján könnyen megállapítható, hogy szoros rokonságban áll a Diablo Supercorsa versenyabronccsal, hiszen a mérnökök átvették a jól azonosítható „villám” motívumot, azonban kiegészítették olyan segédmintákkal melyek segítségével hatékonyabbá vált a vízkiszorítás. A futófelület anyagösszetétele egyedülálló szabadalmaztatott keverési folyamat végeredménye, a legújabb innovatív vegyületek felhasználásával. Nagy százalékban tartalmaz szilícium-dioxidot, melyet kombinálnak a legújabb generációs lágyítókkal, gyantákkal, és polimerekkel. A hátsó abroncs futófelületén két különböző komponenst alkalmaznak. A középső kopásálló sáv a teljes futófelület 20%-át teszi ki, míg a 100%-os szilika tartalmú magas tapadási képességgel rendelkező vegyület, az abroncs két vállrészén 40-40%-os arányban helyezkedik el. Az első abroncsnál a homogén viselkedés érdekében teljes mértékben a lágyabb szilikadús keverék kerül alkalmazásra. Az abroncs profil a Superbike abroncsok fejlesztése, és gyártása során gyűjtött tapasztalatok alapján lett tervezve. A „Multi-Radius” javítja a kezelhetőséget, gyors és könnyed irányváltásokat tesz lehetővé, ugyanakkor kellően széles érintkezési felületet biztosít a kanyarívek stabil tartásához. A méretpaletta három első, és hét hátsó mérettel széles lefedettséget biztosít.

120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT ROAD 4 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! Érezd magad nagyobb biztonságban, az időjárási körülményektől függetlenü...
Leírás
Michelin 2AT ROA RAD TL FRO REA M2C XST BPN
Az új XST+ technológiának köszönhetően, gyorsabban áll meg vizes úton, mint bármely konkurense a kategóriában. A Dekra Test Center által végzett független tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenytárshoz mérten, 17%-al rövidebb fékútra képes, nedves úton pedig 24%-al teljesít jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddiginél biztonságosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, így nem kell többé aggódnunk, ha jön az eső, vagy ha városi körülmények között festett útfelületen kell vészfékeznünk. A továbbfejlesztett 2CT futófelületnek köszönhetően, akár 20%-al tartósabb elődjénél, így igazán remek ár-érték arányt biztosít. Az új szilikával feltöltött gumikeverék, kiváló tapadást biztosít a legtöbb útfelületen. A keresztlamellák éleinek letörése sokkal csendesebb gördülést tesz lehetővé, és a rendellenes kopás lehetőségét is csökkenti az extrém nehéz túramotorok esetében. Jellemző alkalmazás: BMW R1200R, Kawasaki ER6, Z800E, Suzuki 1250 Bandit, Honda VFR 1200, Yamaha FZ8, XJ6, MT-09, Honda CBF 1000, NC700, CB500.
120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT POWER FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT POWER FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár alső hátsó együtt! Az ár, és a teljesítmény tökéletes aránya, hagyományos egy komponensű futóf...
Leírás
Michelin ROA RAD TL FRO REA 1CT BPN PO2
A fejlesztés azokból az időkből származik, amikor a Michelin forradalmasította a szupersport abroncs piacot. A mai napig gyártásban lévő Power, az új mintázatok mellett a kiemelkedő ár-érték aránya miatt lehet remek választás. Különleges messziről is jól felismerhető sportos mintázata, egyedi megjelenést kölcsönöz motorunknak. Az elsők között rendelkezett igazán „hegyes” komoly dőlésszögeket is lehetővé tevő profil kontúrral. Magas futásteljesítménye miatt is rendkívül gazdaságos megoldás.
120/70R17+190/50R17 DUNLOP ROADSMART III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/50R17 DUNLOP ROADSMART III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A Roadsmart harmadik generációja az újratervezett futófelületnek, és a nano-technoló...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA JLB MTC
A Roadsmart 3 különleges futófelületi mintázata úgy lett tervezve, hogy kiemelkedő tapadást nyújtson nedves úton is, ugyanakkor egyenletes kopást biztosítson az abroncs teljes élettartama alatt. Az új nano-technológiás vegyület két komponensben történő kiosztása megnövekedett futásteljesítményt és remek vízkiszorítási jellemzőket kínál. A Dunlop belső tesztjei alapján 10%-os javulást értek el a tartósság tekintetében. A teljes futófelületet behálózó egyedi mintázat gyorsan, és hatékonyan szorítja ki a nedvességet, ami nagy biztonságot jelent esős körülmények között. A szövetvázban alkalmazott új anyagok modernebb karkaszt alkotnak, ami csökkenti a bekormányzáshoz szükséges erőt, és pontosabb visszajelzéseket ad.

120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT POWER 3 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első hátsó együtt! A 2013-as Motorrad összehasonlító teszt győztese szupersport kategóriában!...
Leírás
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2P BPN
Az ár első hátsó együtt! A Michelin mindig is élen járt a fejlesztésekben, ennek ékes példája a Power széria harmadik generációja, ami 2013-ban sikeresen elhozta a Motorrad nagy összehasonlító teszt első helyezését. Az abroncs középvonalától egyenesen futó mintaárkok a leg hatékonyabbak a vízkiszorítás terén, így sikerült arányaiban kevesebb és keskenyebb csatornával elérni a kategória legjobb eredményét esős körülmények között (Vizes fékút mérése 2012 DEKRA Teszt Center által. Eredmény: 1. helyezés) . A slick felületek növekedése pedig több érintkezési felületet biztosít, ami egyenesen arányos a száraz tapadás növekedésével. A 2CT+ továbbfejlesztett zóna technológia segítségével kifejezetten ellenálló a konstans egyenes futás okozta extrém hő terheléssel szemben, a vállrészeknél alkalmazott lágyabb keverék alatt pedig stabilitást fokozó szerkezeti elemként megjelenik a középső ellenállóbb keverékből készült réteg. Ez a gyártástechnológia kifejezetten azt a célt szolgálja, hogy a kanyarok kijáratánál még hamarabb, és még keményebben húzhassuk a gázt! Az hogy 20%-al tartósabb a Power 2Ct-nél már csak hab a tortán.
120/70R17+190/50R17 MICHELIN ROAD 5 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/50R17 MICHELIN ROAD 5 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A túrázók álma, a sokoldalúság mestere, a Road széria minden tudását egy abroncsban egyesítő Road 5....
Leírás
Michelin 2AT ROA FRO REA TL RAD M2C XST BPN NEW
Napjaink legismertebb motorgumi szériája a Michelin által megalkotott Road sorozat, mely tökéletesen kiszolgálta az elmúlt évtizedekben a modern kor motorozási igényeit. Ezt a sikerességet koronázta meg a Road 4 érkezése, melyet soha nem látott népszerűség övezett, a 2014-es megjelenési évétől 2017-ig több mint 1,5 millió példány gurult az utakon. Az abroncs sikerességét nem is felejtették el a francia mérnökök, ami a mintázatot illeti, több a Road 4-ben is használt kialakítást megtalálunk a Road 5-ön, amellett, hogy az éppen aktuális sportabroncs, a Power RS mintaárkai is jelentősen megihlették az új futófelületi kialakítást. Ennek köszönhetőek a rendkívül mély vízelvezető csatornák megjelenése a Road 5-ön, melyek kiegészülve a már korábban is használt vízelvezető furatokkal és megújult XST Evo lamellarendszerrel, biztosítják a Road 5 tökéletes nedves tapadását. Kívülről egyszerű, vékony lamelláknak látszanak, a lényeg azonban belül van, mely magyarázatot ad a kivételes működésre is: a lamella alsó részei egyre szélesednek, tehát a kopás mértékével a mintamélység csökken, a mintacsatorna szélessége viszont nő. Így marad konstans az abroncs vízkiszorítási teljesítménye az életciklusa jelentős részében. A Michelin kivételes figyelemmel kíséri a motorosok igényeit, melyek között talán az egyik legfontosabb a rövid féktáv, valamint ennek a gyakori romlása a kopással párhuzamosan. Nincs kétség, a franciák egész fejezetet lapoztak a fejlesztések nagykönyvében: a Road 5 több mint 5.000 km után is képes olyan rövid féktávra, mint a korábbi tesztgyőztes előd, a Road 4. Természetesen a franciák a száraz tapadásról sem feledkeztek meg és a jól bevált 2CT technológiát fejlesztették tovább 2CT+-ra oly módon, hogy a középrészben található kemény keverék – mely az abroncs hosszú futásteljesítményét biztosítja – bekerült a vállrészeken található lágy keverékek alá, így sokkal stabilabbá vált az abroncs a gyors kanyarokban és az agresszív kigyorsításoknál. E tulajdonságokat a Michelin az ACT+ technológiával ragozza tovább, mely egy speciális szerkezeti felépítés szabadalmaztatott módja. A karkaszt a peremhuzalok megkerülésével egészen a vállrészekig fordítják vissza, ami dupla oldalfal merevítést eredményez, így a motorunk nem veszít a stabilitásából a kanyarokban, és mindig kitűnő visszajelzéseket ad. Természetesen ezekre nincs szükség az abroncs koronarészében, a futófelület alatti részen, ahol lényegesebben vékonyabbak a szövetrétegek, így lesz a motorozás komfortos, élvezetes. Ha megfigyeljük a Road 5 mintázatát, könnyű észrevenni, hogy megváltozott a mintacsatornák kiosztása, és elhelyezkedése a futófelületen. A sportosság jegyében kevesebb negatív minta került a vállrészekre, ami megnövekedett tapadást eredményez a gyors kanyarokban. Összegezve, a francia gyáróriás megalkotta a modern korszak tökéletes abroncsát a Road 5 személyében, mely a sporttúra szegmens sportosabb motorosai számára is kitűnő választás, arról nem beszélve, hogy a Total Performance égisze alatt a Michelin tökéletesen megoldja a változékony körülmények közötti biztonságos motorozás kérdését is, páratlan technológiákat felvonultatva a tökéletes nedves tapadás eléréséhez.
120/70R17+190/50R17 BRIDGESTONE BT016PRO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+190/50R17 BRIDGESTONE BT016PRO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! A méltán híres BT016 továbbfejlesztett változata. A PRO jelzés modern...
Leírás
Bridgestone ROA RAD TL FRO REA 3LC HT MS
A Bt016 Pro, mintázatában azonos, ám számtalan egyéb jellemzőjében eltér az elődjétől. Az első abroncs változatlanul háromzónás (3LC), a hátsó abroncs esetében szintén három zónát alkalmaz a gyártó a korábbi öt helyett. A jól bevált mintázat bizonyítottan kiemelkedő teljesítményt nyújt nedves aszfalton, amit sikerült tovább javítaniuk a mérnököknek a szilika adalék mennyiségének növelésével. A kellőképpen hegyes profilkialakítás nagyfokú stabilitást nyújt a legnagyobb dőlésszögek esetén. 2011-es megjelenése óta, etalonná vált a tartós szupersport abroncsok körében.
120/70R17+190/50R17 BRIDGESTONE S20 EVO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/50R17 BRIDGESTONE S20 EVO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! A többszörös tesztgyőztes S20 hypersport abroncs 2014-es továbbfejlesztett...
Leírás
Bridgestone RAD TL FRO REA 3LC HT SIL NPT RCP
Az első és hátsó együtt! Az S20 modell sikere, és eredményei után a Bridgestone mérnökei szünet nélkül azon dolgoznak, hogy a Moto Gp sorozatban megszerzett tudást is eredményesen hasznosítva, egyre fejlettebb gyártástechnológiákat alkalmazva, tegyék a jót jobbá, a további sikeres teszteredmények és a felhasználók elégedettsége érdekében. Az első abroncs új övrendszere (Tuned Belt Package) növeli a stabilitást, elősegíti a pontos visszajelzéseket, és kiemelkedő kezelhetőséget biztosít. Az új hátsó abroncs immár 5 zónás, így a dőlésszög függvényében mindig a leg optimálisabb keveréken motorozhatunk. Az új összetevőkkel, és a NanoPro-Tech technológiával együtt pedig kiváló arányt nyújt a tapadás, és a gördülési ellenállás között. A fejlesztések eredményeként 22%-al tartósabb elődjénél.
120/70R17+190/50R17 DUNLOP ROADSMART 2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/50R17 DUNLOP ROADSMART 2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első hátsó együtt! A Roadsmart második szériája, minden összetevőjében megújult és továbbfejleszt...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA JLB MTC BPN
A fejlesztések legnagyobb ösztönzői a motor gyártók, hiszen a mai sport-túra motorok teljesítménye meghaladja a néhány évvel ezelőtti sportmotorok tudását. A Dunlop a növekvő elvárások kényszerében, kifejlesztette a Roadsmart második szériáját, ami immáron messzemenően megfelel az extrém teljesítménnyel rendelkező túramotorok támasztotta igényeknek. Versenytapasztalatait felhasználva rendkívüli száraz és nedves tapadással rendelkező hosszú távon is tartós abroncsot fejlesztett. A Roadsmart II optimális egyensúlyt jelent a tapadás, a stabilitás, a komfort, a kezelhetőség, és a tartósság tekintetében. A második generációs JLB mono-spirál öv garantálja a kivételes stabilitást, és komfortot. A Multi Tread (két komponens) technológia a futásteljesítmény, és az átlagon felüli tapadás közötti egyensúlyért felelős. A speciális mintázat segítségével sikerült elérni a vizes fékút csökkentését, az elődhöz mérten. A különleges több zónás karkasz pedig alkalmassá teszi a nagysúlyú túramotorok könnyű kezelhetőségét kis és nagy sebességnél egyaránt.
120/70R17+190/50R17 DUNLOP QUALIFIER 2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+190/50R17 DUNLOP QUALIFIER 2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! A méltán sikeres Qualifier továbbfejlesztett változata, immáron Mult...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA JLB MTC CTC BPN
Az ár az első és hátsó együtt! Azoknak a sportmotorosoknak, akik kompromisszumok nélkül várják el a maximális tapadást az időjárási körülményektől függetlenül. A tudás természetesen a versenypályáról érkezik, a D211 Gp gyártása, és tapasztalatai alapján. A két komponens technológia gyorsabb bemelegedést, még több tapadást, és hosszabb élettartamot biztosít. A speciális Carcass Tension Control System (CTCS) az abroncs váz, különböző területein eltérő feszességű övbetéteket jelent. Így fokozható például a nagysebességű kanyarokban a stabilitás, vagy így csökkenthető az abroncs túlzott deformálódása, és kerület növekedése nagy sebességnél. A különleges mintázat célja az érintkezési felület növelése, a nagyobb tapadás, és gazdagabb visszajelzések érdekében.

120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT ROAD 4 GT FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! Érezd magad nagyobb biztonságban, az időjárási körülményektől függetlenü...
Leírás
Michelin 2AT ROA RAD TL FRO REA M2C XST BPN
Az új XST+ technológiának köszönhetően, gyorsabban áll meg vizes úton, mint bármely konkurense a kategóriában. A Dekra Test Center által végzett független tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenytárshoz mérten, 17%-al rövidebb fékútra képes, nedves úton pedig 24%-al teljesít jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddiginél biztonságosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, így nem kell többé aggódnunk, ha jön az eső, vagy ha városi körülmények között festett útfelületen kell vészfékeznünk. A továbbfejlesztett 2CT futófelületnek köszönhetően, akár 20%-al tartósabb elődjénél, így igazán remek ár-érték arányt biztosít. Az új szilikával feltöltött gumikeverék, kiváló tapadást biztosít a legtöbb útfelületen. A keresztlamellák éleinek letörése sokkal csendesebb gördülést tesz lehetővé, és a rendellenes kopás lehetőségét is csökkenti az extrém nehéz túramotorok esetében. Jellemző alkalmazás: BMW R1200R, Kawasaki ER6, Z800E, Suzuki 1250 Bandit, Honda VFR 1200, Yamaha FZ8, XJ6, MT-09, Honda CBF 1000, NC700, CB500.
120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT ROAD 2 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+190/50R17 MICHELIN PILOT ROAD 2 FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! Minden idők egyik legsikeresebb túra-sport abroncsa, kétkomponensű futóf...
Leírás
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2C BPN
Miért is kellene, hogy az abroncsunk kiemelkedően teljesítsen egy jellemzőben, ha lehet mindenben jó? A Pilot Road 2 egy igazán kiegyensúlyozott jellemzőkkel bíró túra-sport abroncs. A 2Ct futófelület kiváló egyensúlyt teremt a futásteljesítmény, és a tapadás között. A vállrész felé futó mintaárok az első és a hátsó abroncs esetén is kiváló nedves tapadást biztosít. Az ívelt profilkiképzés pedig rendkívül precíz irányíthatóságot tesz lehetővé, gazdag visszajelzések mellett.
120/70R17+190/50R17 BRIDGESTONE S21 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+190/50R17 BRIDGESTONE S21 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A hypersport abroncsok új generációja megérkezett. Az S20Evo újratervezett, továbbfe...
Leírás
Bridgestone ROA RAD TL FRO REA 3LC HT NPT RCP
A Bridgestone „S” szériájának új tagja, a korábbi teszt győztes S20 Evo modell közvetlen utódja. Kulcsjellemzője, a megnövekedett száraz tapadás, a kiemelkedő nedves tapadás megőrzése mellett. Ennek érdekében egy vadonatúj vegyületet (EMC) alkalmaz a Bridgestone, az első és hátsó abroncsoknál egyaránt. Az EMC vegyület segít növelni a tapadást, és szabályozni az abroncs belső hőmérsékletét, ami extrém igénybevétel esetén is lineáris teljesítményt nyújt. A futófelületi keverékek kiosztása elöl 3, hátul pedig 5 zónában történik. Az új zóna kiosztásoknak köszönhetően akár 36%-al tartósabb lehet elődjénél. A speciális 3D-s mintázat kiemelkedő teljesítményt nyújt nedves útfelületen, és növeli a futófelület szerkezeti merevségét, ami javítja a kigyorsítások stabilitását száraz útfelületen. Az újításoknak köszönhetően nagyobb belépősebességet, és kanyarstabilitást biztosít, mint az S20 modell.
  • 1 /3

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ
  Most YAMAHA YZF 1000 R1 120/70 ZR 17 190/50 ZR 17 Párban keresek kategóriában keresel