Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Abszolút profi társaság, nagyon értenek a gumihoz és különösen a motorosok igényeihez
Laczik Miklós
2017.03.05.
Köszönöm a gyors és szakszerű kiszolgálást!
N. Árpád
2017.01.19.
Csak innen rendelek motorgumit, mert amit kerestem mindig volt készleten.
Tibo87
2017.01.27.
Ügyintézés, szállítás, áru teljesen szuper! !!
Jasam
2017.04.07.
Ajánlom másoknak! Nekem nagyon bejött!
Zoli K.
2017.02.17.
10 percen belül online választ adtak a feltett kérdéseimre. Gyorsak, hatékonyak és jó áron dolgoznak.
Papp Tibor
2017.03.22.

120/70R17+180/55R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Michelin ROA FRO REA TL RAD M2P BPN NEW
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.

120/70R17+180/55R17 DUNLOP ROADSMART III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A Roadsmart harmadik generációja az újratervezett futófelületnek, és a nano-technoló...
Dunlop ROA RAD TL FRO REA JLB MTC NEW
A Roadsmart 3 különleges futófelületi mintázata úgy lett tervezve, hogy kiemelkedő tapadást nyújtson nedves úton is, ugyanakkor egyenletes kopást biztosítson az abroncs teljes élettartama alatt. Az új nano-technológiás vegyület két komponensben történő kiosztása megnövekedett futásteljesítményt és remek vízkiszorítási jellemzőket kínál. A Dunlop belső tesztjei alapján 10%-os javulást értek el a tartósság tekintetében. A teljes futófelületet behálózó egyedi mintázat gyorsan, és hatékonyan szorítja ki a nedvességet, ami nagy biztonságot jelent esős körülmények között. A szövetvázban alkalmazott új anyagok modernebb karkaszt alkotnak, ami csökkenti a bekormányzáshoz szükséges erőt, és pontosabb visszajelzéseket ad.

120/70R17+180/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A Diablo család következő generációja a Rosso II modell utódja. Versenypályán szület...
Pirelli ROA RAD TL FRO REA 2CT NEW
A tervezés és fejlesztés fő szempontja volt, hogy az új generációs abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai támasztotta igényeknek. Versenypályán született, és a Superbike világbajnokságban gyűjtött tapasztalatokat is hasznosítja, a célközönség azonban egyértelműen az utca motorosa. A felhasználói igények nagyban megváltoztak a kategóriával szemben, hiszen a mai sportmotoros már nem elégszik meg a kiváló száraz tapadással, elvárja a biztonságos tapadást nedves útfelületen, hűvös időben, és mindezt hosszú távon. A Pirelli úgy döntött, hogy ezeknek a megnövekedett igényeknek megfelelően fejleszti ki a Diablo család legújabb tagját, és új szintre emeli az abroncs teljesítményét. A Rosso III kiváló választás lehet minden naked, szupersport, vagy akár könnyebb túra-sportmotor tulajdonos számára, aki megköveteli a nagyteljesítményt a sportos vezetési stílusának megfelelően. A mintázat alapján könnyen megállapítható, hogy szoros rokonságban áll a Diablo Supercorsa versenyabronccsal, hiszen a mérnökök átvették a jól azonosítható „villám” motívumot, azonban kiegészítették olyan segédmintákkal melyek segítségével hatékonyabbá vált a vízkiszorítás. A futófelület anyagösszetétele egyedülálló szabadalmaztatott keverési folyamat végeredménye, a legújabb innovatív vegyületek felhasználásával. Nagy százalékban tartalmaz szilícium-dioxidot, melyet kombinálnak a legújabb generációs lágyítókkal, gyantákkal, és polimerekkel. A hátsó abroncs futófelületén két különböző komponenst alkalmaznak. A középső kopásálló sáv a teljes futófelület 20%-át teszi ki, míg a 100%-os szilika tartalmú magas tapadási képességgel rendelkező vegyület, az abroncs két vállrészén 40-40%-os arányban helyezkedik el. Az első abroncsnál a homogén viselkedés érdekében teljes mértékben a lágyabb szilikadús keverék kerül alkalmazásra. Az abroncs profil a Superbike abroncsok fejlesztése, és gyártása során gyűjtött tapasztalatok alapján lett tervezve. A „Multi-Radius” javítja a kezelhetőséget, gyors és könnyed irányváltásokat tesz lehetővé, ugyanakkor kellően széles érintkezési felületet biztosít a kanyarívek stabil tartásához. A méretpaletta három első, és hét hátsó mérettel széles lefedettséget biztosít.

120/70R17+180/55R17 MICHELIN PILOT POWER 2CT FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! A mai napig az egyik leg kiegyensúlyozottabb közúti használatra szánt s...
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2C BPN PO2
Bár nem a leg újabb fejlesztés, a mai napig az egyik leg közkedveltebb, kiemelkedően jó ár-érték aránnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők között alkalmaztak ennél az abroncsnál egy igazán „hegyes” profilkontúrt, mely a közúti abroncsok között egyedülálló 51.2°-os dőlésszöget tett lehetővé. A távolról is felismerhető extravagáns mintázat, igazán különleges megjelenést kölcsönöz motorunknak. A 2CT technológia a kategóriában egyedülálló futásteljesítményt biztosít, a kanyarokban pedig kompromisszumoktól mentes maximális tapadást.
Az ár az első és hátsó együtt! Azoknak a sportmotorosoknak, akik kompromisszumok nélkül várják el a maximális tapadást az időjárási körülményektől függetlenül. A tudás természetesen a versenypályáról érkezik, a D211 Gp gyártása, és tapasztalatai alapján. A két komponens technológia gyorsabb bemelegedést, még több tapadást, és hosszabb élettartamot biztosít. A speciális Carcass Tension Control System (CTCS) az abroncs váz, különböző területein eltérő feszességű övbetéteket jelent. Így fokozható például a nagysebességű kanyarokban a stabilitás, vagy így csökkenthető az abroncs túlzott deformálódása, és kerület növekedése nagy sebességnél. A különleges mintázat célja az érintkezési felület növelése, a nagyobb tapadás, és gazdagabb visszajelzések érdekében.
120/70R17+180/55R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+180/55R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Leírás
Michelin ROA FRO REA TL RAD M2P BPN NEW
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
120/70R17+180/55R17 DUNLOP GPR 300 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+180/55R17 DUNLOP GPR 300 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A GPR 300 egy új termékcsoportot teremtett azoknak a felhasználóknak, akik sportos túra abroncsot ke...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA DG3
Egy teljesen új futófelületi mintázat, mely tökéletes teljesítményt nyújt városi körülmények között is. A mintacsatornák egységes elosztása optimalizálja a futófelület merevségét, és stabilitását, főleg fékezés során. A speciálisan elhelyezett, és megnövelt mennyiségű mintacsatorna csökkenti az aquaplaning lehetőségét. Az abroncs szerkezete könnyű, és rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetőség, és stabilitás érdekében. A szilikadús keverék kiváló nedves tapadást, és magas futásteljesítményt biztosít.

120/70R17+180/55R17 BRIDGESTONE S20 EVO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! A többszörös tesztgyőztes S20 hypersport abroncs 2014-es továbbfejlesztett...
Leírás
Bridgestone RAD TL FRO REA 3LC HT SIL NPT RCP
Az első és hátsó együtt! Az S20 modell sikere, és eredményei után a Bridgestone mérnökei szünet nélkül azon dolgoznak, hogy a Moto Gp sorozatban megszerzett tudást is eredményesen hasznosítva, egyre fejlettebb gyártástechnológiákat alkalmazva, tegyék a jót jobbá, a további sikeres teszteredmények és a felhasználók elégedettsége érdekében. Az első abroncs új övrendszere (Tuned Belt Package) növeli a stabilitást, elősegíti a pontos visszajelzéseket, és kiemelkedő kezelhetőséget biztosít. Az új hátsó abroncs immár 5 zónás, így a dőlésszög függvényében mindig a leg optimálisabb keveréken motorozhatunk. Az új összetevőkkel, és a NanoPro-Tech technológiával együtt pedig kiváló arányt nyújt a tapadás, és a gördülési ellenállás között. A fejlesztések eredményeként 22%-al tartósabb elődjénél.
120/70R17+180/55R17 PIRELLI ANGEL ST FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+180/55R17 PIRELLI ANGEL ST FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! Angyal vagy ördög vagy? Megmutatja a gumid! A sport-túra gumik új tagja a P...
Leírás
Pirelli ROA RAD TL FRO REA ITA 1CT BP
Az első és hátsó együtt! Soha nem tapasztalt biztonságérzet hideg és esős időben is, a túrázók álma.

120/70R17+180/55R17 DUNLOP ROADSMART III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A Roadsmart harmadik generációja az újratervezett futófelületnek, és a nano-technoló...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA JLB MTC NEW
A Roadsmart 3 különleges futófelületi mintázata úgy lett tervezve, hogy kiemelkedő tapadást nyújtson nedves úton is, ugyanakkor egyenletes kopást biztosítson az abroncs teljes élettartama alatt. Az új nano-technológiás vegyület két komponensben történő kiosztása megnövekedett futásteljesítményt és remek vízkiszorítási jellemzőket kínál. A Dunlop belső tesztjei alapján 10%-os javulást értek el a tartósság tekintetében. A teljes futófelületet behálózó egyedi mintázat gyorsan, és hatékonyan szorítja ki a nedvességet, ami nagy biztonságot jelent esős körülmények között. A szövetvázban alkalmazott új anyagok modernebb karkaszt alkotnak, ami csökkenti a bekormányzáshoz szükséges erőt, és pontosabb visszajelzéseket ad.
120/70R17+180/55R17 BRIDGESTONE BT023 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 BRIDGESTONE BT023 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó gumi együtt! A Bt023 eddigi pályafutása során kiérdemelte az egyik leg tartósabb tú...
Leírás
Bridgestone ROA RAD TL FRO REA 3LC HT MS RCP
Az első és hátsó gumi együtt! Az elődnek számító Bt021-hez mérten 30%-al jobban teljesít, köszönhetően a hátsó abroncs esetében alkalmazott háromzónás felépítésnek. Könnyedén teljesíti a túra abroncsoktól elvárt nagyfokú nedves tapadást, a száraztapadás tekintetében viszont az elvártnál is kiemelkedőbb. Mindez köszönhető a szilika tartalom, és a mintázottság megfelelő arányának. Komfortos, és csendes gördülés mellett nyújt megbízható tapadást, a mindennapokban, vagy akár a leghosszabb motoros túrák esetén is.
120/70R17+180/55R17 BRIDGESTONE S21 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN
Most érkezett

120/70R17+180/55R17 BRIDGESTONE S21 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A hypersport abroncsok új generációja megérkezett. Az S20Evo újratervezett, továbbfe...
Leírás
Bridgestone ROA RAD TL FRO REA 3LC HT NPT RCP
A Bridgestone „S” szériájának új tagja, a korábbi teszt győztes S20 Evo modell közvetlen utódja. Kulcsjellemzője, a megnövekedett száraz tapadás, a kiemelkedő nedves tapadás megőrzése mellett. Ennek érdekében egy vadonatúj vegyületet (EMC) alkalmaz a Bridgestone, az első és hátsó abroncsoknál egyaránt. Az EMC vegyület segít növelni a tapadást, és szabályozni az abroncs belső hőmérsékletét, ami extrém igénybevétel esetén is lineáris teljesítményt nyújt. A futófelületi keverékek kiosztása elöl 3, hátul pedig 5 zónában történik. Az új zóna kiosztásoknak köszönhetően akár 36%-al tartósabb lehet elődjénél. A speciális 3D-s mintázat kiemelkedő teljesítményt nyújt nedves útfelületen, és növeli a futófelület szerkezeti merevségét, ami javítja a kigyorsítások stabilitását száraz útfelületen. Az újításoknak köszönhetően nagyobb belépősebességet, és kanyarstabilitást biztosít, mint az S20 modell.
RoadSmart 3 - Terméklistában
120/70R17+180/55R17 NANKANG SPORTIAC WF2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 NANKANG SPORTIAC WF2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! Újdonság Magyarországon, azonban a legnagyobb múltú gyártó Taiwanban. Bevezető áron!
Leírás
Nankang ROA RAD TL FRO REA 2CT NVI
A négykerekűek világában jól ismert, személyautó, és verseny abroncsok gyártásában is sikeres Nankang a motorabroncs piacon is debütált 2 új termékkel. Az alkalmazott gyártástechnológiák igen magas színvonalon állnak, és az első teszteredmények is bíztatóak. A Sportiac WF-2 a szupersport szegmens felhasználóinak kínál kifejezetten olcsó megoldást, a prémiumgyártók által kifejlesztett technológiák sikeres alkalmazása mellett. A futófelület alatt egy illesztésmentes acélövbetét húzódik ami javítja az egyensúlyt nagysebességnél, a dinamikus torzulás csökkentésével, és megfelelő szerkezeti merevséget nyújt amikor kanyarban terheljük az abroncsot. Az alacsony mintázottsági arány, a minimálisan elvárt nedvestapadás mellett, kellő mértékű érintkezési felületet hagy a száraz tapadás, és a kifejezetten sportos felhasználás jegyében. Az új semi-slick keverék gyors bemelegedést követően kiemelkedő tapadást biztosít, közúton is könnyen elérhető üzemi hőmérséklet mellett. A magas teljesítmény tartós fenntartása érdekében két komponensű futófelületet alkalmaz a gyártó. Az abroncs középvonalán lévő keményebb keverékből álló sáv felel a homogén kopáskép kialakulásáért, míg a vállrészeken használt lágy keverék feladata a kiváló tapadás minden kanyarban.
120/70R17+180/55R17 DUNLOP QUALIFIER FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 DUNLOP QUALIFIER FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! A Qualifier egy rendkívül megbízható, hagyományos egy komponensű spor...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA JLB 1CT
Hosszú sikeres múltra visszatekintő sport abroncs, melyet számtalan elégedett felhasználó által alátámasztott kiemelkedő teljesítmény és megbízhatóság jellemez. Az utánozhatatlan ár-érték aránya miatt a mai napig szerepel a Dunlop kínálatában. Mivel az első modell legyártása óta folyamatosan végeznek apró változtatásokat, így az egyik leg kiforrottabb termék a palettán. Hagyományos egy komponensű futófelülete ellenére, általános sportos felhasználás mellett igen jó futásteljesítménnyel rendelkezik. Kisebb teljesítményű sportmotorokra, vagy a határokat kevésbé feszegető felhasználók számra az egyik leg ideálisabb választás.
120/70R17+180/55R17 DUNLOP ROADSMART FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 DUNLOP ROADSMART FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első hátsó együtt! A Roadsmart megjelenése új mérföldkövet jelentett. Elmosta a határokat a kivál...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA JLB MTC BPN
2008-as megjelenésekor felrázta a motorabroncs piacot, kiemelkedő tudásával. Azóta számtalan elégedett felhasználó élvezhette a fejlesztések pozitív hatásait. Az elsők között alkalmazott szilika adalék nagymértékben javítja a nedves tapadást, és a keverék rugalmasságának fokozása miatt magasabb élettartamot is szavatol. A Jointless Belt folytonosan feltekercselt övszerkezetet jelent, amivel sikerült csökkenteni az abroncs súlyát, és fokozni a stabilitást illetve a komfortot. A különleges futófelületi mintázat, széles mintaárkokkal fokozza a vízkiszorítás hatékonyságát.
120/70R17+180/55R17 CONTINENTAL CONTI MOTION FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 CONTINENTAL CONTI MOTION FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Kiemelkedő ár-érték arány, és modern mintázat jellemzi a sport-túra kategória belépő szintű termékét...
Leírás
Continental ROA RAD TL FRO REA 1CT BPN
Az első és hátsó gumi párban! A Conti csoport belépő szintű túra-sport abroncsa, radiál szerkezettel, és egy komponensű futófelülettel. A modern mintázat biztonságos, és stabil jellemzőket mutat abban az esetben is, ha nem optimálisak az időjárási körülmények. A gumikeverék esetében alkalmazott új polimer formulák javítják a kopásállóságot. A 0°-os acél öv szerkezet pedig javítja a stabilitást, és a komfortot.

120/70R17+180/55R17 MICHELIN PILOT ROAD 4 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! Érezd magad nagyobb biztonságban, az időjárási körülményektől függetlenü...
Leírás
Michelin 2AT ROA RAD TL FRO REA M2C XST BPN
Az új XST+ technológiának köszönhetően, gyorsabban áll meg vizes úton, mint bármely konkurense a kategóriában. A Dekra Test Center által végzett független tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenytárshoz mérten, 17%-al rövidebb fékútra képes, nedves úton pedig 24%-al teljesít jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddiginél biztonságosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, így nem kell többé aggódnunk, ha jön az eső, vagy ha városi körülmények között festett útfelületen kell vészfékeznünk. A továbbfejlesztett 2CT futófelületnek köszönhetően, akár 20%-al tartósabb elődjénél, így igazán remek ár-érték arányt biztosít. Az új szilikával feltöltött gumikeverék, kiváló tapadást biztosít a legtöbb útfelületen. A keresztlamellák éleinek letörése sokkal csendesebb gördülést tesz lehetővé, és a rendellenes kopás lehetőségét is csökkenti az extrém nehéz túramotorok esetében. Jellemző alkalmazás: BMW R1200R, Kawasaki ER6, Z800E, Suzuki 1250 Bandit, Honda VFR 1200, Yamaha FZ8, XJ6, MT-09, Honda CBF 1000, NC700, CB500.

120/70R17+180/55R17 BRIDGESTONE BT016PRO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! A méltán híres BT016 továbbfejlesztett változata. A PRO jelzés modern...
Leírás
Bridgestone ROA RAD TL FRO REA 3LC HT MS
A Bt016 Pro, mintázatában azonos, ám számtalan egyéb jellemzőjében eltér az elődjétől. Az első abroncs változatlanul háromzónás (3LC), a hátsó abroncs esetében szintén három zónát alkalmaz a gyártó a korábbi öt helyett. A jól bevált mintázat bizonyítottan kiemelkedő teljesítményt nyújt nedves aszfalton, amit sikerült tovább javítaniuk a mérnököknek a szilika adalék mennyiségének növelésével. A kellőképpen hegyes profilkialakítás nagyfokú stabilitást nyújt a legnagyobb dőlésszögek esetén. 2011-es megjelenése óta, etalonná vált a tartós szupersport abroncsok körében.
120/70R17+180/55R17 BRIDGESTONE T30 EVO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 BRIDGESTONE T30 EVO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó gumi együtt! A T30 egy magas követelményeknek megfelelő, nagy teljesítményű túramot...
Leírás
Bridgestone ROA RAD TL FRO REA 3LC MS NPT RCP
Az első és hátsó gumi együtt! A sport-túra abroncsok új generációja a megnövekedett teljesítményű túra motorok támasztotta igényeknek megfelelve. Az egyre fejlettebb futóművek, nagyobb hatásfokú fékrendszerek, és megnövekedett motorteljesítmény komoly fejlesztési munkára sarkallja az abroncsgyártók mérnökeit. A Bridgestone válasza túrasport szegmensben a Battlax T30. Az elődhöz képest újratervezték a futófelületi mintázatot, így arányaiban kevesebb negatív mintázattal értek el jobb eredményeket a nedves tapadás területén. Az így nyert nagyobb arányú slick (sima) felület viszont a kategóriától elvárható legmagasabb fokú száraz tapadást garantálja. Az íveltebb profilkiképzés gyors és pontos irányváltásokat tesz lehetővé, illetve nagyobb stabilitást az igazán gyors kanyarokban. A magas kopásállóságot a 3 zónás (3LC) futófelület garantálja. A GT kivitel nehéz túramotorokra ajánlott.

  • 1 /4

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ