Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Ajánlom másoknak! Nekem nagyon bejött!
Zoli K.
2017.02.17.
Mindem remekül és könnyen ment. A termék gyorsan ideért... Köszönöm!
Zsolt
2017.03.01.
Precíz, pontos tájékoztatás, egy kérdésre 2 kolléga is válaszolt .
Cs. Tamás
2016.11.04.
A kommunikáció pontos és egyszerű, a szállítás pedig villámgyors. Köszönöm!
H.Z.
2017.06.01.
Gyors kiszállítás, korrekt ügyfélszolgálat. Teljes mértékben csak elégedett vagyok.
Peti
2016.12.14.
A megrendelés visszaigazolása gyors. Segítőkészek. Én ott is szereltetem a gumikat. Pontosak, gyorsak.
G. Pál
2017.07.12.

120/70R17+180/55R17 MICHELIN POWER RS FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A Michelin megalkotta új referencia abroncsát a hypersport kategóriában. A Power Rs egy olyan teljes...
Michelin ROA FRO REA TL RAD M2P BPN NEW
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
A Roadsmart 3 különleges futófelületi mintázata úgy lett tervezve, hogy kiemelkedő tapadást nyújtson nedves úton is, ugyanakkor egyenletes kopást biztosítson az abroncs teljes élettartama alatt. Az új nano-technológiás vegyület két komponensben történő kiosztása megnövekedett futásteljesítményt és remek vízkiszorítási jellemzőket kínál. A Dunlop belső tesztjei alapján 10%-os javulást értek el a tartósság tekintetében. A teljes futófelületet behálózó egyedi mintázat gyorsan, és hatékonyan szorítja ki a nedvességet, ami nagy biztonságot jelent esős körülmények között. A szövetvázban alkalmazott új anyagok modernebb karkaszt alkotnak, ami csökkenti a bekormányzáshoz szükséges erőt, és pontosabb visszajelzéseket ad.

120/70R17+180/55R17 MICHELIN PILOT POWER 2CT FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! A mai napig az egyik leg kiegyensúlyozottabb közúti használatra szánt s...
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2C BPN PO2
Bár nem a leg újabb fejlesztés, a mai napig az egyik leg közkedveltebb, kiemelkedően jó ár-érték aránnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők között alkalmaztak ennél az abroncsnál egy igazán „hegyes” profilkontúrt, mely a közúti abroncsok között egyedülálló 51.2°-os dőlésszöget tett lehetővé. A távolról is felismerhető extravagáns mintázat, igazán különleges megjelenést kölcsönöz motorunknak. A 2CT technológia a kategóriában egyedülálló futásteljesítményt biztosít, a kanyarokban pedig kompromisszumoktól mentes maximális tapadást.
A kereső beállításai: HONDA CB 600 F HORNET / R / S 120/70 ZR 17 180/55 ZR 17 Párban keresek
A Michelin a Motor Gp-be történő visszatérésekor feltételként szabta a 17”-os kerékméretre való váltást azért, hogy a versenysorozatban szerzett tapasztalatokat, minél egyszerűbben ültethessék át a közúti használatra gyártott abroncsokba. A Power Rs mintázat az első termék a Michelin palettáján, ami valós Moto Gp versenytapasztalatokat hasznosít, ami ezáltal messzemenően túlmutat egy átlagos közútra tervezett szupersport abroncs tudásszintjén. Teszteredményei alapján, a kezelhetőség, és a száraztapadás jellemzőiben nagyságrendekkel jobban teljesít konkurenseihez mérten, míg nedves tapadásban is sikerült az erős középmezőnyben maradnia, az alacsonyabb mintaarány ellenére. A hátsó abroncs szerkezete forradalmi, és egyben vadonatúj szabadalom a Michelintől. Az abroncs teherviselő szerkezetét alkotó karkasz, a peremhuzalokon átlapolva, egészen az abroncs koronarészéig nyúl vissza, így az oldalfal dupla rétegvastagságot kap. Ezzel a megoldással a koronarész flexibilis marad, ami növeli az érintkezési felületet, és a komfortot, míg az oldalfal kellő merevséggel fokozza a stabilitást, ami a kanyarsebesség növeléséhez szükséges. Az első abroncs profiljának alakját a versenyzésben szerzett tapasztalatok alapján úgy formálták, hogy a bekormányzási erő alacsony legyen, az ívtartás pontos, a manőverek közben pedig az abroncs viselkedése homogén, és mindig kiszámítható maradjon. A tartósságról, és az egységes kopásképről a jól ismert Michelin 2CT+ technológia gondoskodik. Az abroncs koronarészének középső sávját olyan vegyületek alkotják, melyek kopásállók, és kevésbé hajlamosak a túlmelegedésre erős gyorsítások, vagy nagy fékerők átvitele során. A vállrészeket lágyabb összetételű keverékek alkotják, ami fokozza a kanyarstabilitást, és a tapadásérzetet a versenypályán, vagy a közúton egyaránt. A teljes futófelület mintázottsági aránya 6,2% (viszonyítási alapként Pilot Road 4 – 14%, Pilot Power 3 – 10%), a vízgyűjtő csatornák alakjának, és a keverékben felhasznált adalékoknak köszönhetően, azonban így is kellő biztonsággal kezelhető vizes útfelületen. Az így nyert slick felületek pedig egyedülállóan kiemelkedő tapadásérzetet nyújtnak a legtöbb útfelületen, legyen az versenypálya, hegyi szerpentin, vagy a munkába vezető út.
120/70R17+180/55R17 PIRELLI ANGEL ST FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 PIRELLI ANGEL ST FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! Angyal vagy ördög vagy? Megmutatja a gumid! A sport-túra gumik új tagja a P...
Leírás
Pirelli ROA RAD TL FRO REA ITA 1CT BP
Az első és hátsó együtt! Soha nem tapasztalt biztonságérzet hideg és esős időben is, a túrázók álma.
120/70R17+180/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A Diablo család következő generációja a Rosso II modell utódja. Versenypályán szület...
Leírás
Pirelli ROA RAD TL FRO REA 2CT NEW
A tervezés és fejlesztés fő szempontja volt, hogy az új generációs abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai támasztotta igényeknek. Versenypályán született, és a Superbike világbajnokságban gyűjtött tapasztalatokat is hasznosítja, a célközönség azonban egyértelműen az utca motorosa. A felhasználói igények nagyban megváltoztak a kategóriával szemben, hiszen a mai sportmotoros már nem elégszik meg a kiváló száraz tapadással, elvárja a biztonságos tapadást nedves útfelületen, hűvös időben, és mindezt hosszú távon. A Pirelli úgy döntött, hogy ezeknek a megnövekedett igényeknek megfelelően fejleszti ki a Diablo család legújabb tagját, és új szintre emeli az abroncs teljesítményét. A Rosso III kiváló választás lehet minden naked, szupersport, vagy akár könnyebb túra-sportmotor tulajdonos számára, aki megköveteli a nagyteljesítményt a sportos vezetési stílusának megfelelően. A mintázat alapján könnyen megállapítható, hogy szoros rokonságban áll a Diablo Supercorsa versenyabronccsal, hiszen a mérnökök átvették a jól azonosítható „villám” motívumot, azonban kiegészítették olyan segédmintákkal melyek segítségével hatékonyabbá vált a vízkiszorítás. A futófelület anyagösszetétele egyedülálló szabadalmaztatott keverési folyamat végeredménye, a legújabb innovatív vegyületek felhasználásával. Nagy százalékban tartalmaz szilícium-dioxidot, melyet kombinálnak a legújabb generációs lágyítókkal, gyantákkal, és polimerekkel. A hátsó abroncs futófelületén két különböző komponenst alkalmaznak. A középső kopásálló sáv a teljes futófelület 20%-át teszi ki, míg a 100%-os szilika tartalmú magas tapadási képességgel rendelkező vegyület, az abroncs két vállrészén 40-40%-os arányban helyezkedik el. Az első abroncsnál a homogén viselkedés érdekében teljes mértékben a lágyabb szilikadús keverék kerül alkalmazásra. Az abroncs profil a Superbike abroncsok fejlesztése, és gyártása során gyűjtött tapasztalatok alapján lett tervezve. A „Multi-Radius” javítja a kezelhetőséget, gyors és könnyed irányváltásokat tesz lehetővé, ugyanakkor kellően széles érintkezési felületet biztosít a kanyarívek stabil tartásához. A méretpaletta három első, és hét hátsó mérettel széles lefedettséget biztosít.
120/70R17+180/55R17 DUNLOP QUALIFIER 2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 DUNLOP QUALIFIER 2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár az első és hátsó együtt! A méltán sikeres Qualifier továbbfejlesztett változata, immáron Mult...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA JLB MTC CTC BPN
Az ár az első és hátsó együtt! Azoknak a sportmotorosoknak, akik kompromisszumok nélkül várják el a maximális tapadást az időjárási körülményektől függetlenül. A tudás természetesen a versenypályáról érkezik, a D211 Gp gyártása, és tapasztalatai alapján. A két komponens technológia gyorsabb bemelegedést, még több tapadást, és hosszabb élettartamot biztosít. A speciális Carcass Tension Control System (CTCS) az abroncs váz, különböző területein eltérő feszességű övbetéteket jelent. Így fokozható például a nagysebességű kanyarokban a stabilitás, vagy így csökkenthető az abroncs túlzott deformálódása, és kerület növekedése nagy sebességnél. A különleges mintázat célja az érintkezési felület növelése, a nagyobb tapadás, és gazdagabb visszajelzések érdekében.
120/70R17+180/55R17 DUNLOP GPR 300 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 DUNLOP GPR 300 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

A GPR 300 egy új termékcsoportot teremtett azoknak a felhasználóknak, akik sportos túra abroncsot ke...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA DG3
Egy teljesen új futófelületi mintázat, mely tökéletes teljesítményt nyújt városi körülmények között is. A mintacsatornák egységes elosztása optimalizálja a futófelület merevségét, és stabilitását, főleg fékezés során. A speciálisan elhelyezett, és megnövelt mennyiségű mintacsatorna csökkenti az aquaplaning lehetőségét. Az abroncs szerkezete könnyű, és rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetőség, és stabilitás érdekében. A szilikadús keverék kiváló nedves tapadást, és magas futásteljesítményt biztosít.
120/70R17+180/55R17 METZELER ROADTEC Z6 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 METZELER ROADTEC Z6 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár együtt az első és hátsó gumi! A magas szilikaaránnyal készült abroncs kiváló tapadást biztosít...
Leírás
Metzeler ROA RAD TL FRO REA 1CT BPN
A Roadtec Z6 abroncsot komputerszimulációk alapján olyan belső szerkezettel látták el, hogy az összes dőlési szögben a legideálisabban deformálódjon az úttestre. A METZELER nullafokos övét poliészterben sodort acélszálak képezik. Ez biztosítja, hogy a fut
120/70R17+180/55R17 MICHELIN PILOT POWER 2CT FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 MICHELIN PILOT POWER 2CT FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! A mai napig az egyik leg kiegyensúlyozottabb közúti használatra szánt s...
Leírás
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2C BPN PO2
Bár nem a leg újabb fejlesztés, a mai napig az egyik leg közkedveltebb, kiemelkedően jó ár-érték aránnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők között alkalmaztak ennél az abroncsnál egy igazán „hegyes” profilkontúrt, mely a közúti abroncsok között egyedülálló 51.2°-os dőlésszöget tett lehetővé. A távolról is felismerhető extravagáns mintázat, igazán különleges megjelenést kölcsönöz motorunknak. A 2CT technológia a kategóriában egyedülálló futásteljesítményt biztosít, a kanyarokban pedig kompromisszumoktól mentes maximális tapadást.
120/70R17+180/55R17 BRIDGESTONE S20 EVO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 BRIDGESTONE S20 EVO FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! A többszörös tesztgyőztes S20 hypersport abroncs 2014-es továbbfejlesztett...
Leírás
Bridgestone RAD TL FRO REA 3LC HT SIL NPT RCP
Az első és hátsó együtt! Az S20 modell sikere, és eredményei után a Bridgestone mérnökei szünet nélkül azon dolgoznak, hogy a Moto Gp sorozatban megszerzett tudást is eredményesen hasznosítva, egyre fejlettebb gyártástechnológiákat alkalmazva, tegyék a jót jobbá, a további sikeres teszteredmények és a felhasználók elégedettsége érdekében. Az első abroncs új övrendszere (Tuned Belt Package) növeli a stabilitást, elősegíti a pontos visszajelzéseket, és kiemelkedő kezelhetőséget biztosít. Az új hátsó abroncs immár 5 zónás, így a dőlésszög függvényében mindig a leg optimálisabb keveréken motorozhatunk. Az új összetevőkkel, és a NanoPro-Tech technológiával együtt pedig kiváló arányt nyújt a tapadás, és a gördülési ellenállás között. A fejlesztések eredményeként 22%-al tartósabb elődjénél.
Enduro akció - Terméklistában
120/70R17+180/55R17 DUNLOP ROADSMART III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 DUNLOP ROADSMART III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! A Roadsmart harmadik generációja az újratervezett futófelületnek, és a nano-technoló...
Leírás
Dunlop ROA RAD TL FRO REA JLB MTC DKA NEW
A Roadsmart 3 különleges futófelületi mintázata úgy lett tervezve, hogy kiemelkedő tapadást nyújtson nedves úton is, ugyanakkor egyenletes kopást biztosítson az abroncs teljes élettartama alatt. Az új nano-technológiás vegyület két komponensben történő kiosztása megnövekedett futásteljesítményt és remek vízkiszorítási jellemzőket kínál. A Dunlop belső tesztjei alapján 10%-os javulást értek el a tartósság tekintetében. A teljes futófelületet behálózó egyedi mintázat gyorsan, és hatékonyan szorítja ki a nedvességet, ami nagy biztonságot jelent esős körülmények között. A szövetvázban alkalmazott új anyagok modernebb karkaszt alkotnak, ami csökkenti a bekormányzáshoz szükséges erőt, és pontosabb visszajelzéseket ad.
120/70R17+180/55R17 MICHELIN PILOT POWER FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 MICHELIN PILOT POWER FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár alső hátsó együtt! Az ár, és a teljesítmény tökéletes aránya, hagyományos egy komponensű futóf...
Leírás
Michelin ROA RAD TL FRO REA 1CT BPN PO2
A fejlesztés azokból az időkből származik, amikor a Michelin forradalmasította a szupersport abroncs piacot. A mai napig gyártásban lévő Power, az új mintázatok mellett a kiemelkedő ár-érték aránya miatt lehet remek választás. Különleges messziről is jól felismerhető sportos mintázata, egyedi megjelenést kölcsönöz motorunknak. Az elsők között rendelkezett igazán „hegyes” komoly dőlésszögeket is lehetővé tevő profil kontúrral. Magas futásteljesítménye miatt is rendkívül gazdaságos megoldás.
120/70R17+180/55R17 MICHELIN PILOT ROAD 4 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 MICHELIN PILOT ROAD 4 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! Érezd magad nagyobb biztonságban, az időjárási körülményektől függetlenü...
Leírás
Michelin 2AT ROA RAD TL FRO REA M2C XST BPN
Az új XST+ technológiának köszönhetően, gyorsabban áll meg vizes úton, mint bármely konkurense a kategóriában. A Dekra Test Center által végzett független tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenytárshoz mérten, 17%-al rövidebb fékútra képes, nedves úton pedig 24%-al teljesít jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddiginél biztonságosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, így nem kell többé aggódnunk, ha jön az eső, vagy ha városi körülmények között festett útfelületen kell vészfékeznünk. A továbbfejlesztett 2CT futófelületnek köszönhetően, akár 20%-al tartósabb elődjénél, így igazán remek ár-érték arányt biztosít. Az új szilikával feltöltött gumikeverék, kiváló tapadást biztosít a legtöbb útfelületen. A keresztlamellák éleinek letörése sokkal csendesebb gördülést tesz lehetővé, és a rendellenes kopás lehetőségét is csökkenti az extrém nehéz túramotorok esetében. Jellemző alkalmazás: BMW R1200R, Kawasaki ER6, Z800E, Suzuki 1250 Bandit, Honda VFR 1200, Yamaha FZ8, XJ6, MT-09, Honda CBF 1000, NC700, CB500.
120/70R17+180/55R17 MICHELIN PILOT ROAD 2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 MICHELIN PILOT ROAD 2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az ár első és hátsó együtt! Minden idők egyik legsikeresebb túra-sport abroncsa, kétkomponensű futóf...
Leírás
Michelin ROA RAD TL FRO REA M2C BPN
Miért is kellene, hogy az abroncsunk kiemelkedően teljesítsen egy jellemzőben, ha lehet mindenben jó? A Pilot Road 2 egy igazán kiegyensúlyozott jellemzőkkel bíró túra-sport abroncs. A 2Ct futófelület kiváló egyensúlyt teremt a futásteljesítmény, és a tapadás között. A vállrész felé futó mintaárok az első és a hátsó abroncs esetén is kiváló nedves tapadást biztosít. Az ívelt profilkiképzés pedig rendkívül precíz irányíthatóságot tesz lehetővé, gazdag visszajelzések mellett.
120/70R17+180/55R17 PIRELLI ANGEL GT FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 PIRELLI ANGEL GT FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Az első és hátsó együtt! Az Angel St utódjaként debütáló Angel GT az igazán sportos túramotorosok vá...
Leírás
Pirelli ROA RAD TL FRO REA 2CT ITA MRA MOJ
Az első és hátsó együtt! Ideális választás azoknak, akik hosszú utakat tesznek meg, gyakran nagy csomagokkal terhelve, ugyanakkor szeretik motorjuk teljesítményét a végletekig kihasználni. Az elődjénél 15%-al tartósabb GT a fejlesztők szerint képes konstans megtartani pozitív jellemzőit az abroncs teljes élettartama alatt. Így hosszútávon megőrizhető a Pirelli márkára jellemző kivételes száraz és nedves tapadás.
120/70R17+180/55R17 METZELER ROADTEC 01 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  PÁRBAN

120/70R17+180/55R17 METZELER ROADTEC 01 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI PÁRBAN

Párban olcsóbb! Radikális újítás a Metzeler sport-túra palettáján. A fejlesztések középpontjában el...
Leírás
Metzeler ROA RAD TL FRO REA 2CT CMT FCM OSR
A fejlesztések során a fókusz a kiemelkedő tapadás volt nedves és csúszós útfelületeken, a hosszú futásteljesítmény, és a nagyfokú alkalmazkodási képesség különböző motorokhoz, és motorozási stílusokhoz. A Roadtec 01 képes biztosítani a tapadást a legkülönfélébb aszfalttípusokon, az időjárástól, és a hőmérséklettől függetlenül. Ez soha nem tapasztalt biztonságérzetet nyújt a motoros számára, amikor kanyarodik, fékez, vagy gyorsít. Mindezt lehetővé teszi a teljesen újratervezett mintázat, és a kétkomponensű futófelület. A futófelület kialakításának jellemzői a nagyszámú mintaárok, melyeknek egy része keresztirányú a forgással, így növeli a mechanikai tapadást. A mintázat jobb vízkiszorítást is biztosít az előd Z8 modellhez képest, az újszerű elhelyezésének és az új geometriának köszönhetően, mely annak függvényében lett finom hangolva, hogy a motoros egyenesen halad, vagy épp kanyarodik. A futásteljesítmény és a tapadás növelésének érdekében a hátsó abroncson 30-70% arányban két különböző keveréket alkalmaznak. A középső 30%-os sávon kopásálló, magas széntartalmú vegyület található a kiemelkedő futásteljesítmény érdekében, míg a maradék 70% ami az abroncs vállrészét alkotja, magas szilika tartalmú lágy keverék, ami nedves úton, és csúszós felületeken is képes megbízható tapadást nyújtani. Az első abroncs homogén futófelülettel rendelkezik, ahol a szilikadús magas kémiai tapadást biztosító keverék kerül alkalmazásra. A vezető így mindig konstans tapadásra számíthat az első abroncs felől. A hátsó abroncs érintkezési felülete egyenes futásnál szélesebb, viszont rövidebb, ami csökkenti a súrlódást, és az ezzel járó hőképződést és túlzott kopást. Ez főleg a nagysúlyú túramotorok esetében jelent megnövekedett élettartamot. A Metzeler Interact változó feszességű 0°-os acélöv szerkezet csökkenti a dinamikus erők okozta rezgéseket, és vibrációt, ugyanakkor tökéletesen követik az aszfalt textúráját, ami kivételes komfortot nyújt egyenesben, és kiemelkedő stabilitást a kanyarív követése közben. A HWM (Heavy Wight Motocycle) verzió, speciálisan a nagysúlyú túramotorok igényeinek megfelelő jellemzőkkel bír. Az oldalfalat alkotó keverék összetevője változik, illetve duplarétegű karkaszra épül az abroncs. A módosításoknak köszönhetően extra stabilitást nyújt minden nagysúlyú túramotor számára.
Az ár az első és hátsó gumi együtt.

  • 1 /3

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ
  Most HONDA CB 600 F HORNET / R / S 120/70 ZR 17 180/55 ZR 17 Párban keresek kategóriában keresel