Kosár tartalma ide
Mobilszámaink
0
Kosár
jelenleg üres!
Még üres a kosarad
0
Ezt néztem
 
Ügyintézés, szállítás, áru teljesen szuper! !!
Jasam
2017.04.07.
Gyors kiszállítás, korrekt ügyfélszolgálat. Teljes mértékben csak elégedett vagyok.
Peti
2016.12.14.
Felveszik a telefont, kommunikálnak, tanácsot adnak, pörgetik az üzletet
Attila
2017.05.03.
Az utóbbi négy garnitúrát az R17-től rendeltem. Bár minden webáruház ilyen lenne! Kiváló, gyors, udvarias kommunikáció! THX
István
2017.06.08.
Maximálisan elégedett vagyok. Profi üzlet, a legjobb motorgumi áruház.
Bányai József
2017.07.01.
Minden profin működik
Profimotoros
2017.04.20.

2018 Motorgumi újdonságaiMegtekintések: 3083

2018 Motorgumi újdonságok





Te kiválasztottad már az idei papucsokat? Ha a válaszod nem, akkor készíts be egy kávét és böngéssz 2018. legjobb motorgumijai között, de ha már megvan a választás, akkor is érdemes lesz belegörgetned hiánypótló cikkünkbe, sok érdekességet tudhatsz meg a világ legjobb motorgumi gyártóiról és a legújabb abroncsaikról. Elképesztő munkát ölnek bele minden egyes gumijuk kifejlesztésébe, majd pedig sok ezer kilométer tesztet követőn kerül hozzánk, utcai motorosokhoz.

Itt vannak tehát 2018. legújabb motorgumijai, az R17.hu prezentálásában. laughing




Michelin Road 5

Michelin Road 5Nyugodt szívvel merjük kijelenteni, hogy a 2018-as év legjobban várt gumija a Michelin Road szériájának kvintje, a Road 5. A legújabb családtag nevéből kimaradt a megszokott Pilot előtag, a franciák úgy gondolják, hogy bőven eléggé beszédes a Road elnevezés, a motorosok megértik, mi a különbség a Power szériához képest.

A kiindulási alap mondhatni tökéletes volt, a Road 4 korszakának legsikeresebb túragumijává vált, 2014-től 2017-ig 1,5 milliós darabszám került az utakra, melyből szép részt tesznek ki a magyar motorosok is - eláruljuk nektek, hogy tőlünk is Road 4-ből vittetek toronymagasan a legtöbbet. A mintázat formabontó futófelületéhez a tavalyi évben debütáló Power RS is nagyban hozzájárult, hiszen a hosszan elnyúló, mély mintaárkokat tőle kölcsönözték a Michelin mérnökei. Ezzel szépen megnövekedett az abroncs mintázottsági aránya - vagy LAND/SEA aránya, ahogy angolul használják -, melynek természetesen az volt a célja, hogy esőben se érjen minket váratlan meglepetés. A nedves tapadás az új XST Evo lamellákkal lett tökéletes, olyannyira, hogy a Road 5 több mint 5.000 km motorozást követően is képes olyan rövid féktávra, mint egy vadonatúj Road 4, mely mint tudjuk kategóriájában minden díjat megnyert (Videós bemutató itt). A Michelin ezzel igen magasra emelte a lécet úgy sokoldalúság, de még inkább hosszan tartó minőség tekintetében, melyre hazánkban is sok motoros különösen figyel. Gyakran hallunk vissza olyan panaszokat mi is, hogy amint kopni kezd a motorgumi, drasztikusan veszít tapadásából, ez a Michelinhez is eljutott és igen markánsan válaszoltak is rá.

Év elején a populáris méretek mind elérhetőek lesznek az R17.hu-n, a Trail és GT verziókra kell inkább majd várni, a Trail verzió 110/80R19+150/70R17 méretei ugyan már 2018. januárjától elérhetőek lesznek, de a vizes GS-re szerelhető 120/70R19+170/60R17 csak júniustól, míg a nehéz motorokra szánt GT verzió csak 2019-től válik elérhetővé a nagyközönség számára. Így az FJR-esek, K1600GT-ek és hasonlóan nagy súlyú motorokkal cirkálók kénytelenek lesznek még 2018-ban Road 4 GT-vel motorozni.


Pirelli Diablo Rosso Corsa II

Pirelli Diablo Rosso Corsa 2 - R17.hu

A Diablo család legújabb tagját volt szerencsénk a Pirelli gyárban meglátni még bejelentés előtt  (nagyon rá van állva ilyenkor a szemünk az újdonságokra :D). Az új családtag tovább folytatja a hagyományokat és beékelődik a Rosso II, illetve III és a Supercorsa közé tapadás tekintetében. Nem is annyira lágy, mint egy Supercorsa, de nem is annyira sokoldalú utcai motorgumi, mint a Rosso III. Mit is jelent ez? Annyit jelent, hogy a Rosso III egy utcára tervezett sportgumi, viszonylag magas mintázottsági aránnyal, annak érdekében, hogy az utcán felgyűlt porréteget el tudja nyelni, vagy ha netán egy eső kap el minket motorozás közben, akkor is remegő lábak nélkül érhessük haza. A Rosso Corsa II ehhez képest, ha nem is ellentéte, de nem ezekre a körülményekre van felkészítve. Száraz tapadásban egy magasabb szintet képvisel, de alacsonyabb mintázottsági aránnyal, bátran elmehetünk vele pályázni is, de újra viszonyítva a családtagokhoz, a Supercorsával valószínűleg jobb köridőkre leszel képes.

Pirelli Rosso Corsa II - R17.huAz olaszok büszkék rá, hogy a Superbike Világbajnokságból - melynek a 2019-2020-as idényben is beszállítóik lesznek - sikerült megannyi fejlesztést az utcára kihozni, és megalkották az első többkomponensű Pirelli párost. Az első abroncsban a két különböző komponens három zónában helyezkedik el, míg a hátsó abroncs kapott még egy komponenst pluszba, a három komponens pedig 5 zónát alkot. A 2010-ben debütáló Rosso Corsához képest új karkaszt is kapott a Corsa II, szintén a Superbike VB-nek hála, megalkotva egy tökéletes egyensúlyt az utcai sportgumi és pályagumi között.

Mintázat tekintetében is a Rosso III és a Supercorsa között helyezkedik el, a mintázottsági aránya némileg alacsonyabb a Rosso III-hoz képest, de magasabb a Supercorsáétól, továbbá a két előző mintázathoz képest a Rosso Corsa II esetében már a jól megszokott villámok is megszakadnak kicsit, de a szakavatott szemeknek nem okoz túl nagy gondot meglátni őket. Az abroncs vállrészeire viszont már nem került a mintából, ezt teljesen slick felületnek tartották meg az olaszok, gondolva itt a pályán észlelhető előnyeire az abroncsnak.

2018. januárjától lényegében már minden méretben elérhetővé vált az új Diablo családtag, mivel az olaszok már 2017. végén kihozták a legfontosabb méreteket, így csak méretbővítés várt rájuk.



Dunlop SportSmart TT

Dunlop SportSmart TT - R17.huAz angolok is szép ívet írnak le a SportSmart vonallal, a családfát jónéhány tag szépíti, melyhez a tavalyi évben érkezett a SportSmart 2 MAX. Ekkor úgy érezték a Dunlop mérnökei, hogy nem teljes a sportabroncs kínálat és még tovább kell bővíteni a lehetőségek listáját, így érkezett a SportSmart TT is. A paletta mind a négy tagja alkalmas közúti használatra, az abroncsok közötti különbség pedig lényegében minden sportmotorosnak nyilvánvaló: alkalmasság pályázásra.

A tavalyi évben érkezett SportSmart 2 MAX-szal kezdődik a Dunlop sportabroncs palettája, melyet utcai hypersport guminak szánt az angol gyártó. Fölé érkezik az újdonsült SportSmart TT utcai versenyabroncs "titulussal", melyet a GP Racer D212 követ, ő egy pályanapokra kifejlesztett versenyabroncs, de még mindig fokozható a sor, hiszen a lista végén a D213 GP PRO áll, mely ugyan szintén használható közúton is, viszont már egy haladó versenyabroncsról beszélünk.Dunlop SportSmart TT - R17.hu

Habár az új SportSmart TT nem kifejezetten pályaabroncs, hanem egy utcára szánt versenyabroncs, kiemelkedően magas technológiai vívmányok övezik, amire a neve is utal: TT - Track Technology (szó szerint: Versenypálya Technológia). Ez több konkrét dologban is megmutatkozik, de emeljük ki közülük az új NTEC RT technológiát és az újonnan fejlesztett motorsport polimert. A NTEC technológiát eddig is előszeretettel használta a Dunlop, a továbbfejlesztett RT variáns pedig még nagyobb mozgásteret biztosít a hátsó abroncs nyomásértékének változtatásában. Az NTEC RT révén utcán bátran használhatjuk a gyártó által előírt nyomásértékeket, mindeközben pedig pályára átállított nyomásérték mellett akár 24%-os növekedést érhetünk el érintkezési felület terén. A motorsport polimer kifejlesztése az Endurance VB-hez vezethető vissza, ahol valóban iszonyú terhelésnek vannak kitéve az abroncsok, és eközben pedig nem veszthet az abroncs tapadásából. Ez a versenykomponens hivatott utcán is konzisztens teljesítményt nyújtani és megadja az utcára fontos sokoldalúságot.

Andy Marfleet, a Dunlop Europe marketing menedzsere még tartogat néhány tűzijátékot márciusra, amikor is elrajtol a SportSmart TT értékesítése. 2018. márciusában tehát további két technológiáról rántja le a leplet a Dunlop.


Michelin Enduro

Michelin Enduro - R17.huA Michelin miután krossz vonalon új érát indított a StarCross 5-el, enduró vonalon is leváltja a régi mintázatait, ahogy erről írtunk is 2017 őszén. Sokkal egyszerűbben szeretné megoldani a francia gyár a talajtípusok lefedését is, nem nehezíti tovább a terepmotorosok életét III-as, IV-es, MS és VI-os elnevezésekkel, hanem minden enduró abroncs egyszerűen Michelin Enduro lesz. Ezekből két különböző keverék lesz elérhető első méretben, a Medium lesz az általánosan legnagyobb réteget lefedő keverék, a homokos laza talajtól kezdve a szilárd, kissé kavicsos talajig, míg a Hard a kavicsos, sziklás talajra és döngölt földre lesz kiváló választás. A hátsó abroncs kialakításában más megközelítést gyakorolt a Michelin, itt csak Medium keverék lesz elérhető, viszont kialakításának köszönhetően ez lefedi az összes talajtípust.

Az új Michelin Enduro szerkezetében olyan újításokat találhatunk, mely sokkal rugalmasabbá teszi az abroncsot, így alacsony sebességnél sokkal jobb tapadást érhetünk el egyenetlen útfelületen. Ugyanilyen motivációval történtek módosítások a bütykök alakján is. Anyagösszetétel tekintetében is találunk újításokat, új keveréket, mely az abroncs sokoldalúságához járul hozzá és kivételes nedves tapadásához. A Dekra tesztje alapján 15%-os javulás észlelhető az elődökhöz képest tartósság tekintetében, továbbá jelentős különbség érezhető stabilitás és tartós teljesítmény tekintetében az abroncs kopását követően is.

2018 legelejétől kezdve teljesen elérhetővé váltak a Michelin Enduro méretei, első Medium keverékben 90/100-, illetve 90/90-21 méretekben találjátok meg, míg Hard keverékben a 90/90-21-es méret elérhető. A hátsóból a megszokott 120/90-18 és 140/80-18 szerezhető be, a már említett Medium keverékben.

 

Bridgestone Sport Touring T31

Bridgestone T31 - R17.huA japán gyár folytatja a T szériát (Touring - Túra), a sorozat a T30-al kezdődött mely már csak motorspecifikus méretekben érhető el, viszont a T30 Evo jelenleg is kelendő a magyar motorosok között, ő mellé érkezik a T31, új futófelületi mintázattal és jelentősen jobb teljesítménnyel, mint a T30 Evo, mindezt úgy, hogy semmilyen tapadásbeli javulás nem megy a kopás rovására - ígérik a japán mérnökök.

A Bridgestone egy teljesen új mintázattal rukkolt elő, habár az első gumi hajaz egy-egy másik mintázatukra is, viszont a hátsó egy teljesen új megközelítés a japán gyártól. Az első abroncs vállrészein növeltek a mintázottsági arányon, míg középen ez minimálisan csökkent, továbbá a középről induló mintacsatornák szögei is sokkal élesebbé váltak. Bridgestone T31 - R17.huA hátsó abroncs vállrészén is növeltek a mintázottsági arányon, továbbá itt nagyobb csökkenés figyelhető meg a közép részen is. Mindezek a jobb vízkiszorítás miatt történtek, a megváltoztatott szögek merevebb blokkokat eredményeznek, ez pedig rövidebb féktávot.

Anyagösszetétel tekintetében is újdonság a T30 Evo-hoz képest a javított szilikaeloszlás az első abroncsban, ez jobb rugalmasságot biztosít, ezáltal pedig jobb visszajelzést kapunk az abroncstól. A hátsó abroncsnál a Bridgestone által alkalmazott 3LC technológia a megfigyelhető, mely lényegében két komponenst jelent, olyan különbséggel, hogy az alapréteg is ugyanabból az anyagból áll össze, mint a koronarész, ezzel javítva a kanyarstabilitást.

A T31 2018. januárjától teljes palettában elérhetővé vált, beleértve az erősített GT variánsokat is a nehéz túramotorokra.

 

Dunlop TrailSmart MAX

Dunlop TrailSmart MAX - R17.huGyorsan megérkezett a TrailSmart utódja a most használatos MAX utótaggal (ahogy azt Facebookon posztoltuk is), hiszen az előd csupán 2015-ben debütált. Az angolok viszonylag rövid időn belül találtak fejleszthető részeket az abroncson, ezért nem is húzták sokat az időt, 2018. januárjától elérhető a TrailSmart MAX.

A mintázatot nem érintik a változások, az újdonságok főképp az abroncs keverékében jelentkeznek. Az új keverék mellé szerkezeti módosítások is társulnak, ezeknek pedig főképp a tartósságra van hatásuk - melyet meg is fogalmazott a Dunlop, mint fő fejlesztési cél. Ezt oly mértékben el is érték, hogy a belső tesztek alapján az előd TrailSmarthoz képest 64%-al tartósabb lett az első és 15%-os futásteljesítmény-javulást a hátsó abroncson is sikerült elérni. Dunlop TrailSmart MAX - R17.huA Dunlopnál megszokott JLB övszerkezethez (illesztésmentes) két Rayon réteg csatlakozik, ezek kombinációjával pedig sokkal gyorsabb felmelegedést tapasztalhatunk, az abroncs viselkedése pedig rendkívül kiszámíthatóvá válik. A hátsó abroncsban megtaláljuk az angolok MultiTread technológiáját is, mely specifikus elnevezése a kétkomponenses technológiának.

A nedves tapadásra 2018-ban minden neves gyártó különös figyelmet fordít, ez alól a Dunlop sem kivétel. Ők a futófelületet az xGT kialakítással (Keresztirányú mintázat) formálták meg, mindezt úgy, hogy a lehető leghatékonyabban vezesse el a nedvességet.

A szokásos túrenduró méretek mellett (110/80R19+150/70R17 és 120/70R19+170/60R17) az angolok külön figyeltek, hogy 2018-tól elérhetővé váljanak az új Africa Twin 90/90-21 és 150/70R18 méretei is, így ha megvoltak az első igazán hosszú túrák az új modellel, nem fog gondot okozni a gumicsere sem.

 

Continental Attack SM Evo

A Conti már 2017. novemberében lerántotta a leplet Milánóban az Attack SM továbbfejlesztett verziójáról és annak részleteiről. A mintázathoz ugyan nem nyúltak a német szakemberek, viszont teljesen új keveréket fejlesztettek az új abroncshoz a Supermotósok nagy örömére.

Continental Attack SM Evo - R17.hu MotorgumikAz Attack SM Evo megtartotta azon remek tulajdonságait, melyek miatt annyira szerették a magyar motorosok, melyek közül kiemelendő a remek kezelhetőség, a roppant könnyen bekormányozhatóság és persze a kitűnő tapadás. Az új keveréknek hála, már nem csak kiemelkedő száraz tapadásról beszélhetünk, a Continental megoldotta, hogy a félig nedves útfelület se viccelje meg a motorost, kitűnően reagál az Attack SM Evo a változó időjárási körülményekre, emellett pedig a hátsó abroncs tartósságán is javítottak a mérnökök.

Az abroncs stabilitásáért és a kitűnő visszajelzésekért a 0 fokos acélövszerkezet felel, melynek a jótékony hatásait úgy fékezéskor, mint kanyarkigyorsításkor is érezni fogjuk. Azért, hogy ezeket az előnyöket a motorozás első pillanataitól élvezhessük a TractionSkin technológia felel, melynek révén a német gyár mérnökei megspórolják számunkra a sokak által "mumusnak" titulált bekoptatási fázist - így már az első kilométerek is igazán élvezetesnek ígérkeznek.

Az Attack SM EVO 2018. áprilisától elérhető 110/70R17-es és 120/70R17-es első méretekben, valamint 140/70R17-es, 150/60R17-es és 160/60R17-es hátsó méretekben, a megszokott H-s sebességindexekkel (210 km/h-ig motorozható).

 

Bridgestone Adventure A41

Bridgestone A41 - R17.hu MotorgumiA japán mérnökök a túraenduró szegmenst is új mintázattal ajándékozták meg a 2018-as évre, nem is akármilyennel, mivel új első és hátsó futófelületi mintát tervezett a Bridgestone az A41-nek. Van ugyan hasonlóság az előd A40-hez képest, főként a hátsó gumit nézve, viszont az első abroncs mintája merőben eltér az elődétől és vannak számottevő különbségek a hátsó mintában is.

Az új futófelületi kialakítással az első abroncs középrészén csökkentettek a mintázottsági arányon, míg a vállrészeken ugyanakkor növekedett a minta aránya, annak érdekében, hogy az esős túrákon is bátran dönthető maradjon a túragépünk. Ami a hátsó gumit illeti, hasonló logikával fejlesztették ezt is, amellett, hogy a vállrészek mintázottsági aránya szintén növekedett, a középrészekre nagyobb blokkok kerültek, melyek nagyobb stabilitást nyújtanak egyenesfutáskor, továbbá a mintaárkok szögét és élesebbre hangolták, hogy még jobban teljesíthessék vízelvezető funkciójukat (a korábban említett különbség az A40-hez képest).Bridgestone A41 - R17.hu Motorgumi

Az A41 szerkezetében is jelen van az MSB technológia, az a monospirál övbetét mely megőrzi motorunk stabilitását nagy sebességnél is, valamint javítja a kontakt érzetet is. Anyagösszetétel tekintetében is egy igazán modern abroncsról beszélhetünk, a japán mérnökök úgy az első, mint a hátsó abroncs esetében is alkalmazták a már bevált 3LC technológiát, mely egy belső fejlesztésű kétkomponenses technológiája a Bridgestone-nak, olyan különbséggel a megszokottól, hogy itt az alapréteg is ugyanabból a keverékből készül, mint az útfelülettel érintkező középső rész.

Nagy előrelépés az A41 a japánok számára, hiszen úgy sikerült minden egyes tulajdonságán javítani a túraenduró abroncsuknak, hogy ez egyáltalán nincs negatív hatással a futásteljesítményre. Az új abroncsuk száraz tapadásban is, de annál inkább nedves tapadásban mutat szignifikáns javulást, mindemellett a motorozhatóságban, kontakt érzetben és stabilitásban is jelentős különbségeket érezhetünk majd az A41-el motorozva.

2018. januárjától a teljes paletta elérhető, további jó hír a témában, hogy nem csak legpopulárisabb méretekben választhatjuk az A41-et, hanem kitűnő választás lesz majd a kisebb túraendurókra is a 130/80R17-es hátsó gumival is.

 

Metzeler Karoo Street és Karoo Extreme

Metzeler Karoo Street - R17.huA Metzeler nem egy, hanem rögtön két mintázattal egészíti ki a terepes kalandra vágyó túraendurósoknak szánt palettáját, a Karoo családot. A Karoo 3 eddig is elérhető volt, habár viszonylag szűk réteg motorozik Magyarországon ennyire agresszív mintázatú abronccsal, mégis mondhatni gyakran keresték motorosok nálunk ezt a mintázatot. Tökéletes kiegészítés érkezik a Karoo 3 mellé úgy aszfaltosabb mintázat irányában, mint a még keményebb terep oldaláról. Metzeler Karoo Street - R17.hu

A Karoo Street lényegében egy alacsonyabb blokkokkal rendelkező Karoo 3, nem véletlenül ilyen beszédes a mintázat elnevezése sem. Ezzel az "egyszerű" húzással remek utcai tulajdonságokkal látták el a Karoo Streetet, mindamellett, hogy megmaradt az agresszív jellege, a blokkok érintkezési felületének növelésével megnövekedett a nagy sebességű stabilitás is, továbbá rendkívül jó hatással lett az abroncs futásteljesítményére is a változtatás. Egy igazán sokoldalú abroncsot alkottak meg a németek azzal, hogy javítottak a Karoo 3 száraz tapadásán, viszont a Karoo Street így is teljesen alkalmas könnyű terepre, a széles mintacsatornák a vízelvezetést is tökéletesen megoldják - jöhet bármilyen jellegű túra, úton-útfélen kelljen is motorozni, a Karoo Street remek választás lesz.

A Karoo Extreme még szűkebb réteget fed le, mint a Karoo 3, teljes mértékben terepre szánt abroncs, rallie versenyekre felkészítve.

A Karoo Street 2018. év elejétől elérhető a megszokott túraenduró méretekben (110/80R19+150/70R17 és 120/70R19+170/60R17), melyekhez még társul néhány ritkább méretű első is várhatóan.

 

Bridgestone Battlax Racing R11

Vérfrissítés érkezik a Bridgestone versenyabroncs palettájára, az utoljára 2012-ben frissített R10-et váltja az új R11. Habár utcai homologizációval rendelkezik, elég kevés köze van az utcai motorozáshoz, használatához ajánlott a gumimelegítő, utcán viszont nem mindig van lehetőségünk ezt a hőmérsékletet megtartani, lévén az ideális üzemi hőmérséklet 70-80 fok.

Bridgestone R11 - R17.huHa a Bridgestone sportabroncs palettáját megvizsgáljuk, az R11 fölött csak a V02-es slick található, valamint a W01-es esőgumi, tehát nem véletlen az igen sportos jelleg, az abroncs érdekességét pedig fokozza a minta megléte és az utcai homologizáció ezáltal. A paletta "utcaibb" felében találjuk az RS10-et, melyen hasonló arányú mintázottságot találunk, viszont keverékben teljesen különbözik az R11-től, alkalmas pályanapokra, viszont közelebb áll az utcai használathoz. A létra "legalsó" fokán az S széria áll, viszont a "legalsó" jelzőt mindenképp macskakörmök között kell értelmezni, hiszen a 2017-ben debütáló S21-el szép dolgokat lehet már művelni úgy utcán, mint pályán is.

Így néz ki tehát a Bridgestone sportpalettája, de visszatérve az R11-hez, két keverékben elérhető: soft és medium. A terv egyértelmű, a léc magas: versenyezni a Pirelli SC1-ével és SC2-jével, a Dunlop D213 GP Pro-jával. A japán mérnökök tarsolyában bizonyára maradt "némi" MotoGp-s tapasztalat, melyet összegyúrva az Endurance VB-n összegyűjtött kilométerekkel, úgy gondoljuk, hogy egy igen potens abroncs megszületésére elégséges.

2018. elejétől elérhető a szokásos sportmotor méretekben, viszont érdekesség, hogy kisebb motorokra is kibővítették a méretpalettát, mely az R10-ről nem volt elmondható. Az R11 110/70R17-es elsővel is elérhető, valamint 140/70R17, 150/60R17 és 160/60R17-es hátsó gumi méretekkel is.

 

Bridgestone Battlax Scooter SC2 és SC2 Rain

A japán gyártó hamar belépett az SC1-el a maxirobogók világába, ahol nem is volt rá panasz, viszont a mérnökök és előrejelzők úgy gondolták, itt az ideje továbblépni, az új tapasztalatokat új abroncsba önteni. Ez olyannyira sikerült, hogy rögtön két mintázatot indított a Bridgestone, a normál SC2 mellé egy kimondottan esős útfelületre kifejlesztett SC2 Rain-t is kaptunk a japánoktól.

Bridgestone SC2 - R17.hu MotorgumikAz SC2 mintázatát a szupersport szegmenes csillaga, az S21 ihlette - egy igen népszerű húzás napjainkban a prémium gyártók között, ha kifejlesztenek egy sikeres abroncsot, gyakran képezik le kisebb radiál méretekben is, maxirobogókra. Természetesen itt is alkalmazták a mérnökök az MSB felépítést, a monospirál övbetéteket, mely által sokkal precízebb visszajelzéseket kapunk és remek lesz a kezelhetőség is. További érdekesség a hátsó abroncs esetén a szintén nagymotorok abroncsainál alkalmazott 3LC technológia, mely a japán kétkomponenses technológiának felel meg, célja pedig a jobb futásteljesítmény, továbbá a jobb kanyartapadás a vállrészek lágy komponense révén.

Ha a normál SC2 sportabroncsból született, akkor az SC2 Rain természetesen egy túraabroncs adaptációja. Ha pedig túraabroncs, akkor a legjobb döntés volt a legújabb túramintázatát leképeznie a Bridgestone-nak, a T31-et. A normál SC2-höz képest magasabb mintázottsági arányt vehetünk észre, melynek természetesen fő célja a nedvesség elvezetése. A jobb nedves tapadáshoz a magas szilika arány is hozzájárul a középrészben, mely a hűvösebb napokon is jó segítség lehet a kigyorsításokhoz és biztonságos tapadáshoz.

A Bridgestone elérte a célját a két különböző mintázattal, az SC1-hez képest az SC2 jelentős javulást mutat száraz tapadásban, az SC2 Rain pedig nedves tapadásban, mindezt úgy, hogy futásteljesítményben egyik sem múlja alul az elődöt.

2018-tól mindkét mintázat elérhető, némileg különböző méretpalettával, hiszen az SC2 Rain az SC2-vel ellentétben nem lesz elérhető 14-es első gumival (120/70R14), csak a megszokott 120/70R15-ös elsővel, míg hátsó tekintetében is van minimális eltérés, amellett, hogy a 160/60R14-es és 160/60R15-ös hátsó mindkét mintázatból elérhető lesz, az SC2 Rain még büszkélkedhet egy 130/70R16-os hátsóval is.

 



A közösségi médiában is állandó a jelenlétünk, ha a legfrissebb motoros hírekről első kézben szeretnél értesülni, a facebook.com után írd az /R17.hu-t, vagy csak kattints a lentebbi ikonok egyikére. A Youtube-on motorgumikról találhatsz termékvideókat, a Google+on pedig mindenből egy kicsit többet adunk, több kép, több videó. 

 

                                                                                                                   Lájkolj minket Facebookon - R17.hu Motorgumik   Látogass el Youtube csatornánkra - R17.hu Motorgumik   Kövess minket Instagramon! R17.hu   


BB2018-01-15 17:24:21

Szép sorjában mindegyiket ki kellene próbálni :D

Hozzászólok

(Mások is láthatják)
(Nem publikus)

Kategóriák

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz 
     
Michelin Minősített Szakszerviz



 
 
 

Termék összehasonlítás

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban.
A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
További információ